Ana içeriğe atla

Gratis Alışverişim



8 Mart bahanesi ile % 50 ye varan indirim olunca kaçırmayım dedim bu sene..
( ilk gratis alışverişim diyebilirim :P )

Pek kendisine bakan bir hatun değilim. Nemlendirici krem bile çok nadir kullanırım. Annem kızar hatta o yüzden :)

Bu yaz kuzen düğününe gittiğimiz zaman benden  büyük ( oldukça büyük) bir hatun bana abla dedi.. Üstüne yine benden büyük birisi için sen ondan büyüksün dimi şeklinde bir soruyla karşılaşınca.. Dedim kızım vakti gelim de geçmiş bile yaşlılık karşıtı bakıma başlamanın..



Düğün dönüşü hemen eczaneden temizleyici, yüz kremi ve göz kremi aldım..avene diye bir marka..

İlk aldığımda tabii ki sabah akşam kullandım bir hafta hadi olsun iki hafta sonra gariplerim tozlanmaya başladılar :P

Geçenlerde Ankara'ya gittik anacığım ve oğluşum ile.. Henüz 20 li yaşlarındaki kuzenlerimin bile bu tarz kremler kullanmaya başladıklarını fark ettim.. Ve ciltlerinin ne kadar güzel olduklarını..
Evinde kaldığımız en minnak teyzemin de hiç yaşını göstermediği dikkatimden kaçmadı..

Benim keçiler geldi yine ve hazır indirim de gelmişken ayağıma alışverişin dibine vurdum..
Yalnız kozmetik sektörüne girmek lazım arkadaş.. %50 indirimle bile nerede ise 300 lira tuttu alışveriş :)))

Gelelim aldıklarıma :)) Evet bir ürünü birden fazla alarak görmemişlik yapmış olabilirim ama baştan söyledim görmemişim diye zati :D


*Diadermine lift+superfiller +30 gece ve gündüz kremleri
* Loreal gençlik şifresi +30 gündüz kremi ( alışverişe gitmekte geç kalmışım gittiğim üç gratiste de gecesi kalmamıştı 😩 )
*Loreal saf kil detoks jeli - yüz temizleme ürünü
*Garnier saf&temiz 3ü 1 arada yüz temizleme ürünü
*Loreal revitalift göz kremi ( evet bu krem +40, ama kaz ayaklarım bayaaa olmuşlar . Bu biraz toplasın sonra kendi yaşımın ürününe döneiz dedik. Hoş 40 a da ne kaldı şurda ..)
*Neutrogena anti-ageing el kremi
*Nivea vital soja anti-age göz kremi ( loreal revitalift sonrası için işte)
*dove invisible roll-on

Bu alışverişe hediye bir adet çanta, incecik pek datlu bir ayna ve bir kışlık eldiven verdiler..

Ne kadar zaman gider ki bunlar :))) Ve tabi bir de bendeki bunları kullanma azmi ne kadar sürer :) Mesela iki gündür ihmal etmeye başladım bile yine :D

Bir de hala içimde kozmetik daha çabuk yaşlandırır kanser yapar alooo diyen bir kısmım da yok değil hani..

Neyse işte..

Sevgiyle..

Yorumlar

  1. Çok haklısınız bnde birsey alırım bir iki hafta kullanıp sıkılırım ☺ şu size abla diyen kadını pek takmayin muhtemelen amacı kendi egosunu tatmin etmektir�� sevgiler ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız olmadığımı bilmek güzel: )) benden de sevgiler

      Sil
  2. Haydi bakalım, Senden sıkı bir çalışma bekliyorum :) Ben geçenlerde el kremlerimi bile attım :) Zamanı geçmeyen malzemem kalmamıştı. Düzenli kullandığım tek şey güneş kremi, yaz kış yüzüme sürerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneş kremi önemli diyorlar ben edinemedim o alışkanlığı..

      Sil
  3. Çok güzel ürünler almışsınız :) Hepsini güle güle kullanın ve cildinizdeki etkilerini bize yorumlayın böylece hepsini düzenli kullanırsınız belki de teşvik edeyim istedim . :) Çok sevgiler <3 :)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan. İstikrarlı kullan. ;) Ben yıllardır düzenli kullanırım cilt bakım ürünleri. Kaliteliyse gerçekten sonuç veriyor. Sağlıklı, huzurlu, gencecik günler efenim. Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Synacthen Depot 1mg Ampul

Şimdi diyebilirsiniz bu nasıl bir yazı başlığı.. Başlık değil ilaç adı.. Haklısınız da.. Amacım bu ilaç hakkında yazmak..İlaç nedir , nerelerde kullanılır, bizimle alakası ne; ne tür etkileri var.. E bunların hepini bir başlığa sığdıramayınca ilacın adı en iyi başlık oldu :D Önce teknik bilgilerden başlayalım.. Nedir bu synacten.. Synacthen depot 1mg ampul kas içine yapılan bir enjeksiyon.. " Kabadan " iğne.. Böbrek üstü bezlerinin çalışmasını sağlayan bir ilaç. Böbrek üstü bezi çalışıyor mu diye test için de kullanılıyor. ACTH -adrenokortikotropik hormon  takviyesi..Vücudun kendi ürettiği steroidlerin artırılması ilk hedef genel olarak. Kortizol , glokokortikoid, mineralokortikoid, androjen.. Ülseratif kolit, crohn, romatizma, kanser gibi hastalıkların yanında bazı nöbet çeşitlerinde de kullanılıyor. Dünyada ESESS tedavisinde birincil tercih ACTH takviyesi.  Ayrıca diğer epilepsi türleri ve otizm için de kullanılıyor. Biz ESESS için kullanıyoruz.

Ayak bağı kesme

Fotoğraf alıntı.. Selam kizlaarrr.. Simcik şöyle bir durum mevzuu bahis.. Malumunuz benim minnak bir miktar geriden gelmekte..21 aylık henüz yürümedi. Başka şeyler de var tabii dee, bu yazının konusu geç yürüme~ yürüyememe..

Reflu ah reflu...

Ertuğrul doğduğu günden beri reflu sorunu yaşıyor. Biz hep patalojik bir reflu dedik ama doktorlara anlatamadık. Biz de de hata var gerçi, çocuk gastroentroloji ye gitmedik hemen.. 4 ay bittiği sıralarda kilo persentili artık %2ye kadar düşünce yeter dedik gittik.. Gastrotuss baby diye bitkisel içerikli ve zor bulunan ithal bir şurup yazdı doktor. Firma ile iletişime geçip yakın eczanelerden birisine göndermesi ile ulaşabildik ilaca. Hemen etkisi başladı. Kusmalar ciddi oranda azaldı, hatta gaz sancıları bile azaldı. ( aslında çocuğun midesi yandığı için kıvranıyor biz de gaz sanıyor idik muhtemel)