Ana içeriğe atla

Bioenerji



Parapsikoloji, psikoenerji, bionerji vs..
Özellikle sscb zamanında revaçta olan bir yöntem.. Rusya hala bu konuda bir numara.. En azından ben öyle biliyorum :)

Tv ekranlarına bir suru isim çıkıyor. Hatta ekranda telefonla seans uygulayanlar var..

Ilk önce bizim uzaktan bir akraba uğraşıyormuş bu işlerle,para da alınıyormuş. Onunla irtibata geçtik. Direk hiç konuşmadık gerçi ama gelecekti bi bakacaktı oğlusuma.. Olmadı gelemedi bir türlü.

Aradan bir kaç ay geçti.. Dedik ki hadi biz başka bir yer bulalım gidelim..


İstanbul da bir kaç isim bulduk, seans başına 300lira isteyen de oldu peşin  2500lira isteyen de.. Bazıları küçük çocuk bakmıyoruz dedi..

Sonra Bursa da bir isim bulduk.. Muazzez Odabaşı..
Oldukça cüzi bir fiyatla çalışan çok güler yüzlü bir bayan..

" Ben Allahtan çocuklarıma olan sevgimi herkese verebilmeyi istedim o da verdi " diyor..

Rusya'da eğitim almış bir potansiyeli olduğunu fark edince..

Pek çok çileler yaşamış, eşinden hele ne çok çekmiş :( O çileli zamanların ödülü bu benim için diyor muazzez hanım..

Gittiği eğitim yerinde, uzmanlar enerjisinin 1400w olduğunu söylemişler.. ( yanlış hatırlamıyorsam, yazıyı hemen yazamayınca .. ) Ellerinden gelen sıcaklığın d. 60° olduğunu söylemişler ki inanırım ütü gibi :)

Aslında güzel oldu muazzez hanımı bulmamız, hem duaya inanlar için hem sadece parapsikolojiye inananlar için tatmin edici yönleri var..

Bekleme salonunda iki tane kalın dosya var,gelip memnun kalanlar yazılar yazmışlar..
Obezite için gelen var, migren, fıtık, depresyon, tümör, ilişkiler..
Bir de cp li çocuklar..

Kendisi de anlattı, yürüyemez denilen bir çocuğu ayağa kaldırmışlar..

İnanmak ve inanmamak arasında gidip gelerek gittim yanına..

Aslında sadece Ertuğrul için niyetle başladık, ben kendimi iyi hissetmiyorum diye hadi ben de gireyim dedik, muazzez hanım hadi babayı da alalım dedi o da girdi...

İlginç olan, biz ona hiç bir şey söylemedik.. O bize herşeyi saydı..

Ertuğrul un ayağında kilotlu çorap vardı, biopsi yapıldığını da söylememiştim, yara yerine geldiği zaman (elle hissedilmiyor ) bu bacağına ne yaptınız siz bu evladımın dedi.. Eli yüzüne koyduğu zamab kadın hapşurmaya başladı, alerjisi var bunun dedi .. Eli karnında iken geyirmeye başladı mide sorunları var dedi, kilosu iyi baksan anlamazsın ama iştahı yok bu çocuğun çok seçiyor dedi..Başını tuttuğu zaman beyin sapı ile ilgili bi sorunumuz var dedi. MR EEG temiz dedim, göremiyorlar ki orada dedi.. Vs..

Eşimle uğraşırken sen kendini bileli hep terlersin dimi, burnun tıkalı senin ondan,yeterlu nefes alamadığın için dedi.. Beline dikkat et kilona dikkat et vs.. Bir de panik atak sende dedi..

Bana geldi alerjimi ağrılarımı ve sıkıntılarımı söyledi vs..

Önce aman genel şeyler attı tuttu dedik ama bir tarafımız da inaniyor inanmak istiyor..

Elleri ile dokunuyor , böyle sanki suyu iter veya tozu siler gibi siliyor elini hava kaldırıp atıyor, orada hava elinde hiçbir şey yokken çatır çatır sesler çıkıyor elektriklenme gibi.. Bu baya etkileyici oldu benim için..

Ne olacak şimdi dedik.. 5 seans bitti ee..
Ben de bilmiyorum, göreceğiz bakalım dedi..

Bekleme salonunda dosyalarda ve internet te bioenerji ile ilgili yazan yerlerde bir ay içinde etki diyordu hep.. Ama hani bir yorum bekliyordum .. Yürür, yok hemen yürümesini bekleme vs..

Umutlu ama umutsuz garip haller içinde döndük..

Ve yatmak dışında hiçbir şeyi kabul etmeyen ogluşumda yeterli olmasa da bir hareketlenmeler var son bir haftadır.. Yürüme çabaları başladı şükür.. Tabi kimse ona bakmazsa hatta sadece ana oğul ikimizsek bile diyebilirim :p Buna da şükür..

Olacak inşallah bir şeyler bakalım..
Belki bioenerji, belki dualar, belki sadece zamanı geldi..

Ama olsun artık birşeyler..

Muazzez Odabaşı' nın face inden fotoğraflar ile bitiriyorum efenim..


kıvanç tatlıtuğ

yılmaz erdoğan

zeynep eronat

öykü namal


Sevgiyle..



Yorumlar

  1. Aslında bioenerjiyi önceleri inandırıcı bulmazdım. Ama son yıllarda tamamen inanıyorum hepimiz enerjiyiz ve bazıları enerjilerine hükmedip yönlendirebiliyorlar.

    YanıtlaSil
  2. Hayatta her türlü mucizeye inanıyorum ben. Neden gerçek olmasın ki. İyi ki gitmişsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Masallarla büyüdük mucizeye inanmamak zor :))

      Sil
  3. Ben nprmalde pek inanmam bu tip seylere ama tedavi bırakılmadığı taktirde ek olarak neden denenmesin ki dimi.Ya tutarsa mantigindan yola cikiyorum.Rabbim belki vesile ederde iyi olur 😃insallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz de onu dedik.. Belki o eller vesile olur.. elbetteki ilaçlara ve ğitimlere tam gaz devam ediyoruz :)

      Sil
  4. Mucizelere inanmak lazım diye düşünüyorum ben de. Hayatın kendisi mucize değil mi zaten. İnşallah daha da güzel şeyler olacak yeter ki sen inancını hiç kaybetme sevgilerimle 😊

    YanıtlaSil
  5. İnşallah Ayağa kalkar kuzum mucizemiz olur😊❤️ çok etkilendim biraz yatkınlığım var bu tür şeylere enerji içerikli olduğumuzu düşünüyorum bende biz de mi gitsek acaba 🤔

    YanıtlaSil
  6. Babam başımın ağrısını elleri ile tutarak geçirir. Ben bu tip şeyleri bizzat yaşıyorum. Enerjiyi kullanmayı, çıkarsızca bilmek lazım sanırım hepsi bu.

    YanıtlaSil
  7. Ben inanırım bioenerjiye, çok iyi yapmışsınız bence. Sonuç ne oldu peki şu an ne durumdasınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni gördüm kusura bakmayın.. Hala yeni ne varsa denemeye çalışıyoruz... Ama ilk adımlarını iki elinden tutarak bile olsa Muazzez hanım ile olan seanslardan sonra attı

      Sil
  8. Çok şükür ki,bursadayım,hatta oldukça yakın oturuyorum muazzez ablama.hoş uzak olsa da farketmez koşa koşa gideriz.çünkü Allah bir kapı açtı bize ve onunla tanıştırdı.önce ben sonra eşim ve çocuğum şimdi de doğumdan sonra kusmuğunu yutarak nefessiz kalan minik bebeğim onun şefkatli ellerine emanet.inşaallah herkese nasip olur tanısmak ve Allah ın izniyle şifa bulmak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayu Allah korusun, bebeginizde var mi bir sıkıntı? Yoktur inşallah: (

      Sil
    2. Mesajınızı 3 sene sonra gördüm,cok ilginç,umarım sizin için her şey yolundadır,oğlum iyi şükür,g6pd enzim eksikliği denilen genetik bir rahatsızligi varmış, Allah tan bebekken öğrenme şansımız oldu,kurallara uyup ,dikkat ediyoruz.zorlu bir süreç,tıbbi kontrollerin yanında Muazzez ablamızın şifalı elleri her şeyin daha normal seyretmesi ne sebep oldu.mide ağzı daralmasını ameliyatsız tedavi etti,alerji sonlandı,boyun eğriliği 3 seansta sonlandı.herkese söylüyorum ailece çok faydasını gördüğümüz için, gerçekten çok şanslı olduğumuzu düşünüyorum,sevgilerimle

      Sil
  9. merhaba:) ben de mavikadın sitesinin editörüyüm. Çeşitli sağlık sorunlarım için Muazzez hanıma gitmek istiyorum. Yarın randevu alacağım. Siz fayda gördünüz mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Soruyu yeni fark.ettim kusura bakmayın.. Biz cok memnun kalmıştık Muazzez hanımdan.. Umarim siz de fayda.görmüşsünüzdür

      Sil
    2. merhaba ne gibi faydalar gördünüz acaba:)?

      Sil
    3. Biz muazzez hanıma ilk gittiğimiz zaman ertuğrul un mide problemleri daha fazlaydı. Ve sürekli yatan bor çocuktu.
      5 seans sonrası dengesi zayıf da olsa iki elinden tutunca yürümeye ve bunu istekli olarak yapmaya başladı.
      Tabi tek başına muazzez hanım yeterli gelmedi ertuğrul için. Neurofeedback , duyu bütünleme, fizik tedavi ve özel eğitim seanslarina devam ediyoruz .
      Benim de mideyi kucultup zayiflamama yardim edecekti ama orda pek etkili olmadi 😁😁

      Sil
  10. Merhaba. Bende Muazzez hanima gitmeyi istiyorum. Randevu alabilmem icin telefonunu paylasir misiniz

    YanıtlaSil
  11. Muazzez odabaşı 05323021386

    YanıtlaSil
  12. Bende gitmek istiyorum ama biraz korkuyo gibiyim şifa allahtan şifayıda kendimiz bulmak gerekir benimde bazi rahatsizliklarim var gitmekte istiyorum aslinda kararsizim

    YanıtlaSil
  13. Muazzez hanıma bel ağrılarım için gitmiştim. Bioenerjiye inanıyorum. Allah onun ellerinde bana şifa verdi çünkü. Bel ağrılarım %95 azaldı.

    YanıtlaSil
  14. Merhaba. Başta çocuğunuz için verdiğiniz mücadele ve bu konuyla ilgili arastirmalariniz gerçekten takdir edici. Sizin yazılarınızı yeni takip ediyorum. Ertuğrul oğlunuz nasil oldu? İnşallah dahada iyidir. Bizimde ikiz çocuklarımız var ve maalesef ikiside serebral palsi. Sqkaryada yaşlı bir gürcü var kendisi bioeneeji uzmanı. Arada orada götürmeye çalışıyoruz. Siz bioenergiye Ertuğrul goturuyormusunuz hala? Bioenerginin faydasını farkesebiliyirmusunuz? En son 2019 tarihli bioeneegi ile ilgili yorumlarınızı okudum. Bu konuyla ilgili düşüncelerinizi merak ediyorum. Yazarsanız gerçekten çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar, Sakarya da ki bionerjici den fayda gören var mı? Nasıl irtibata geçilebilir?

    YanıtlaSil
  16. Muazzez hanım için referans verebilecek başka birilri var mıdır?

    YanıtlaSil
  17. Bende gittim belimde ve boynumda fıtık vardı ağrılarım gitti Muazzez hanım yok etti baş ağrısı vardı gerçekten yok oldu 5 seyas aldın herkese tavsiye ediyorum bir mucize oldu iyiki gitmiştim bi o enerji gerçekten çok iyi geliyor Allah herkese şifa versin Muazzes hanım o elleriyle şifa verdi çok şükür iyim yeni bitti benim seyaslarım ve cana yakın çok iyi bayan herkese oraya gitmeyi tavsiye ediyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Synacthen Depot 1mg Ampul

Şimdi diyebilirsiniz bu nasıl bir yazı başlığı.. Başlık değil ilaç adı.. Haklısınız da.. Amacım bu ilaç hakkında yazmak..İlaç nedir , nerelerde kullanılır, bizimle alakası ne; ne tür etkileri var.. E bunların hepini bir başlığa sığdıramayınca ilacın adı en iyi başlık oldu :D Önce teknik bilgilerden başlayalım.. Nedir bu synacten.. Synacthen depot 1mg ampul kas içine yapılan bir enjeksiyon.. " Kabadan " iğne.. Böbrek üstü bezlerinin çalışmasını sağlayan bir ilaç. Böbrek üstü bezi çalışıyor mu diye test için de kullanılıyor. ACTH -adrenokortikotropik hormon  takviyesi..Vücudun kendi ürettiği steroidlerin artırılması ilk hedef genel olarak. Kortizol , glokokortikoid, mineralokortikoid, androjen.. Ülseratif kolit, crohn, romatizma, kanser gibi hastalıkların yanında bazı nöbet çeşitlerinde de kullanılıyor. Dünyada ESESS tedavisinde birincil tercih ACTH takviyesi.  Ayrıca diğer epilepsi türleri ve otizm için de kullanılıyor. Biz ESESS için kullanıyoruz.

Ayak bağı kesme

Fotoğraf alıntı.. Selam kizlaarrr.. Simcik şöyle bir durum mevzuu bahis.. Malumunuz benim minnak bir miktar geriden gelmekte..21 aylık henüz yürümedi. Başka şeyler de var tabii dee, bu yazının konusu geç yürüme~ yürüyememe..

Reflu ah reflu...

Ertuğrul doğduğu günden beri reflu sorunu yaşıyor. Biz hep patalojik bir reflu dedik ama doktorlara anlatamadık. Biz de de hata var gerçi, çocuk gastroentroloji ye gitmedik hemen.. 4 ay bittiği sıralarda kilo persentili artık %2ye kadar düşünce yeter dedik gittik.. Gastrotuss baby diye bitkisel içerikli ve zor bulunan ithal bir şurup yazdı doktor. Firma ile iletişime geçip yakın eczanelerden birisine göndermesi ile ulaşabildik ilaca. Hemen etkisi başladı. Kusmalar ciddi oranda azaldı, hatta gaz sancıları bile azaldı. ( aslında çocuğun midesi yandığı için kıvranıyor biz de gaz sanıyor idik muhtemel)