Ana içeriğe atla

Synacthen Depot 1mg Ampul



Şimdi diyebilirsiniz bu nasıl bir yazı başlığı.. Başlık değil ilaç adı.. Haklısınız da.. Amacım bu ilaç hakkında yazmak..İlaç nedir , nerelerde kullanılır, bizimle alakası ne; ne tür etkileri var.. E bunların hepini bir başlığa sığdıramayınca ilacın adı en iyi başlık oldu :D

Önce teknik bilgilerden başlayalım.. Nedir bu synacten..

Synacthen depot 1mg ampul kas içine yapılan bir enjeksiyon.. " Kabadan " iğne..

Böbrek üstü bezlerinin çalışmasını sağlayan bir ilaç. Böbrek üstü bezi çalışıyor mu diye test için de kullanılıyor.

ACTH-adrenokortikotropik hormon  takviyesi..Vücudun kendi ürettiği steroidlerin artırılması ilk hedef genel olarak. Kortizol, glokokortikoid, mineralokortikoid, androjen..

Ülseratif kolit, crohn, romatizma, kanser gibi hastalıkların yanında bazı nöbet çeşitlerinde de kullanılıyor.

Dünyada ESESS tedavisinde birincil tercih ACTH takviyesi.  Ayrıca diğer epilepsi türleri ve otizm için de kullanılıyor.

Biz ESESS için kullanıyoruz.
ESESS uykuda kendisini belli eden bir çeşit epilepsi.. ESESS hakkındaki yazım için tık tık ..

Cushing sendromu en çok korkulan yan etkisi. Zira tedavi edilmezse ölümcül olabiliyor.

Cushing sendromunda vücutta yağlar anormal birikiyor. Hem miktar hem yer olarak anormal bir birikimden bahsediyoruz. Yüz ay dede gibi şişiyor, ense kalınlaşıyor,omuzların arasında deve hörgücü gibi çıkıntı (bufalo kamburu ) oluşabiliyor,  kollar ve bacaklar protein kaybı -kas erimesine bağlı inceliyor..

Duygusal olarak kontrolünü kaybetme, halsizlik, uykusuzluk, aşırı susama, sık idrara çıkma, kilo artışı (obez olacak kadar ) , baş ağrısı, yüzde kızarıklık, kan şekeri seviyesi yükselmesi, kemik erimesi ve kemiklerde kolay kırılma, tüylenmede artış, yara iyileşmesinde gecikme vs gibi ekstra belitrileri var.

Cushing sendromu uzun dönem ve yüksek doz ACTH kullanımı ile ortaya çıkıyor.

ESESS tedavisinde ACTH iki yolla kullanılıyor. Birisi "1 gün iğne 1 gün ara ile 10 iğne" diğeri "her gün 1 iğne ile 10 iğne".. 10 iğne en yüksek rakam. Dalgalanmaların beyin aktivitesindeki yüksekliğe göre daha az sayıda da olabiliyor. Ve çoğunlukla 1mg 'ın altında bir doz oluyor günlük doz. Bir kürden sonra bir ay bazen iki ay üç ay ara veriliyor..



Synacthen iğneleri kullanırken bu belirtilerin bir kısmı görülüyor Ertuğrulda. Ama iğneler bitince o etkiler de geçiyor. Kalıcı olmuyor. Çevremde synacthen kullanan diğer çocuklarda da böyle. Zaten doktor takibinde kullanılıyor.

Diğer çocuklarla ortak en çok görülen sıkıntılar "uykuya dalma ve uykuda kalmada zorluk, halsizlik,ani duygu geçişleri.." Ağlamalar öfke nöbetleri veya kahkahalar olabiliyor..

Ertuğrulda ayrıca çok susama, sık idrara çıkma ( synacthen zamanları gecede bir kaç sefer bezi taşıyor ve üstünü değiştirmek gerekiyor ) , yüzde şişlik ve ağrılar oluyor..

Peki işe yarıyor mu? İşin en can alıcı kısmı..

Evet synacthen depot 1mg ampul, ESESS tedavisinde işe yarıyor.

Ertuğrul için Şubat 2018 de başladık synacthen depot 1mg ampul tedavisine. İlk kür 10 iğne 0.60mg . Başlangıçta beyindeki ESESS seviyesi "%32.5 " .

İlk kürden sonra kontrol için 1 ay sonra denilmişti ama daha erken gittik. Çünkü ilk on iğnede Ertuğrul'da tedavi için gittiğimiz ne varsa bütün o davranış bozuklukları daha da arttı. Kafasını vurmasın diye gitmişken kendisini yerden yere atmalar başladı. Biz de 3.haftada tekrar gittik. EEG de sapmalarda azalma vardı ama hayatımıza yansıyan bir iyileşme yoktu. Yine 0.60 mg dozla ikinci 10 iğnelik kür uygulandı. İşte o zaman fark görmeye başladık.
Şimdi Aralık 2018 de 0.75mg 10 iğne ile 8. kürü uyguluyoruz. Bundan önceki son kontrol 3 ay önce idi. O zaman dalgalanmalar %11.2 ye inmişti, şimdi tekrar %20 ye çıkmış.

Yine de %32.5 tan %20 ye bir iniş var. Ertuğrul 'un uykuda sıçramaları , anormal el kol hareketleri, dalıp gitmeleri vs azaldı. Kafa vurmaları da öyle ( bu kısımda okulun da etkisi büyük gerçi ) .

Evet iğneleri yaparken Ertuğrulum da ben de çok yıpranıyoruz.
İlk 3 gün pek sıkıntı yok ama 3. iğneden hele 4 ten sonra yavrumun dengesi şaşıyor. En uzun uykusu 1 saat.. Yatamıyor, kalkamıyor, durduğu yerde duramıyor, deli gibi uykusu var ama uyuyamıyor..Neredeyse her yarım saatte acıkıyor ama herşeyi de yemek istemiyor, kokular-tatlar daha çok rahatsız ediyor. Kıpırdamaya mecali olmuyor yatmaktan sıkılıyor. Sürekli kucakta olmak istiyor ama orada da yoruluyor vs...

Bir de iğnelerin sabah 8:00 den önce (mümkünse 7:00-8:00 arası) yapılması gerekiyor. E dolayısı ile ben yapıyorum iğneleri.. Kuzuma bir de "annem canımı yakıyor " travması oluyor..

Sonuçta bir iyileşme olunca , sayılı gün bir şekilde geçiyor..

Bu yazıdaki asıl amacım, bir anne belki baba merak eder de araştırırsa synacthen depot 1mg ampul nedir, kullanırsam neler olur diye, belki bir fikir vermiş olurum... Ben arayıp bulamamıştım.. Hatta engelliler.biz e üye olmuştum sırf bu sebeple;orada da soruma kimse cevap vermemişti.. Umarım bu yazım ihtiyacı olan birilerine ulaşır ...

Kimseye illa kullanın veya aman sakın kullanmayın diyemem. Bu öncelikle nöroloji doktorunun sonra da tedaviyi kabul etme veya etmeme hakkı ile ailenin vereceği bir karar.

İğnelerin yapıldığı süreç zor. Özellikle 2. iğneden itibaren son iğneden bir gün sonrasına kadar. Bunu kabullenerek başlamak gerek tedaviye. Uykusuz geceler ve gündüzler, hem çocuk hem anne baba için sinir yıpratıcı günler oluyor. Ama geliyor ve geçiyor.. Allah'ın izni ile hastalıkları da alıp gidiyor..
Bir anne yavrusu için ne yapmaz ki..

Sevgiyle..

Yorumlar

  1. son cümle vurdu beni.evet bir anne yavrusu için her şeyi yapar.ama bilinçle olmalı tabiki ve sizde öylesiniz.iki yıl önce ablamın kızı rahatsızlandı.teşhiş süresi çok uzundu ve en sonunda otimmun olduğu ortauya çıktı ki bend eöyleymişim bu süreçte anladık.kuzumun karaciğerine vurmuş hastalık.kortizon ve diyetle giden uzun bir tedavi süreci var ve maile bu şekilde besleniyorlar ki kızıda vazgeçmesin diye.Rabbim dermansız dert vermesin yeter ki.ve bütün şifa bekleyen hastalar özellikle çocuklara sağlıklarına kavuşmaları için dua ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçmiş olsun.. Amin evet dermansız dert vermesin Rabbim..

      Sil
    2. Cok acil snachten depot igne lazım kızım için 12 aylık nolur bşkem duyan bulabilecegim herkesten yanıt bekliyorum

      Sil
    3. Bu ilaçtan bulamıyoruz nerden satın alabiliriz lütfen bilgi verirmisinzi

      Sil
    4. Merhaba İstanbul da çapa tıp fakültesinin karşısın da Eczacılar Birliği İthal İlaç bölümü ben ordan aldım bildiğim kadarıyla ellerin de var ilaçtan

      Sil
    5. Merhaba ne kadara aldınız acaba. Bize çok yüksek fiyat söylediler ilacın asıl fiyatı ne kadar bilmiyoruzda

      Sil
    6. 05457307212 elimde fazla var ara beni Allah şifa versin

      Sil
  2. Merhabalar Derya tavsiyesi ile geldim.İyi ki gelmişim blogunu çok sevdim.Bloglarımdan takip ettim(tariflimutfak-sibelinyemekleri)Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  3. merhabalar. bu bahsettiginiz ilaci nereden tedarik ediyorsunuz? bi tanidigimin bebegi icin gerekiyor ve bulamiyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba. biz kullanmayı bıraktık. ama piyasaya verilmiyor sanırım artık. son kullandığımızda zor bulmuştuk biz de

      Sil
    2. Bende aradım yurt dışında varmış Almanya da ama biraz pahalı 5 tanesi 1000 lira tutuyor burada bir kaç yerde daha araştırdım ve Ankara/Çankaya da yurt dışından ilaç temini birimi merkezinde buldum tanesi 55 TL.

      Sil
    3. Bu ilaç çok ihtiyacm var... Nasil bulabilirim acaba... Bana yardm edebilir misiniz

      Sil
    4. 05378118993....numaram

      Sil
    5. Bu igneden bende var benim cocugum da epilepsi hastası elimde var yurt dışından gelme verebilirim lazım olana Bi 10 tane falan son kullanım tarihi 10 uncu ay

      Sil
    6. Merhabalar acil bu ilaca ihtiyacım var. Bulamıyorum lütfen yardımcı olun

      Sil
    7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    8. Banada lazım nerden bulaviliriz

      Sil
    9. Bende var ihtiyacınız varsa 05336355028

      Sil
    10. Yurtdışı ilaç eczacılıkta mevcut arkadaşlar

      Sil
  4. Ben de aynı soruyu soracaktım. Bir tanıdığımın bebeği için acil olarak bu iğneye ihtiyaç var ve bulamıyorlar. Siz nasıl temin ettiniz? Allah herkesin evladına şifa versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin hepsine acil şifalar inşallah.. doktoruyla bir görüşssünler; bu iğne yerine prednol vermiş Atilla hoca son gidenlere. Sizin tanıdığınız için de işe yarıyorsa onu bulmak daha kolay.

      Sil
    2. Prednol-L kullanıyoruz, 10 tane yapıldı 1 ay ara verdik şimdi ikinci 10 tanesi yapılacak, bu iğneler le ilgili tanıdığınız, yaptıran varsa lutfen beni bilgilendirin cok endişeliyim. Numaram 05551000245

      Sil
    3. Bu ilacı bulan varmı yige inin acil ihtiyacı var

      Sil
  5. Almanyadan teyzem Nisan sonu getirecek isterseniz ayırabilirim bu numaradan bana ulaşabilirsiniz 05534696355

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bize artık gerekmiyor ama gerektiğini bildiğim bir anneye verdim numaranızı bilginiz olsun.teşekkürler ..

      Sil
    2. Geçmiş olsun banada lazım Almanyadan istedik ama eczane vermemiş sizin yakınınız nasıl almış cevap verirseniz çok sevinirim

      Sil
    3. Geçmiş olsun banada lazım Almanyadan istedik ama eczane vermemiş sizin yakınınız nasıl almış cevap verirseniz çok sevinirim

      Sil
    4. Yorumu yazan arkadaş tekrar gelmedi sanırım.verdigi numaradan ulaşmayı denediniz mi.. biz artık kullanmıyoruz ilacı ama lazım olanlar için sordum, tanıdık eczanelerde de yok.

      Sil
    5. Arkadaşlar teyzem Almanya dan geldi bu yüzden ne yazık ki artık size yardımcı olamayacağım kusura bakmayın hepimize çok geçmiş olsun

      Sil
  6. Teşekkürler cevabınız için bizde bakalım.0.25 ni yurtdışı ilaç temininde deniycez bakalım

    YanıtlaSil
  7. Istanbul pendik kaynarcada var emniyetin karşında arkut eczanede başka hiç biyerde bulunuyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba gecmis olsun hala bulunuyor mu acaba biz izmirde bulamadık da fransada anca bulmustuk çok zor bulmak bu ilaci bi biginiz varmi

      Sil
  8. Merhaba arkadaşlar bende oğlum için aynı iğneyi kullanıyorum fakülte nöroloji doktoru rapor çıkardı raporun fotokopisini çıkarıyorum reçete ile TEB Türkiye eczacılar birliği Ankara adresine kargoluyorum ordan bana hesap numarası SMS ile atıyorlar iş bankasına 68 euro yatiriyorum ve gelen faks numarasına faksliyorum sonra kargo ile 12 adet ilaç geliyor bu şekilde temin ediyorum çok faydasını gorduk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba geçmiş olsun sadece fakülte doktorumu yoksa devlet hastanesin deki nüroloji doktoruda olmuyor mu rapor icin bizde fransada bulmustuk ilaci oglum icin dün ilk dozunu kullandık 1mg 'nin yarısıyla ama bugün 150 yi geçti nöbet acaba bu normal mi

      Sil
    2. Peki faydasiboldumu burdan yazarsaniz cok mumnun olurum

      Sil
    3. Ne kar zamanla faydasını gördünüz

      Sil
  9. Devlet hastaneleri ilgilenmiyorlar diye biz fakülte ye gittik Trabzon'da ama olabilir bı araştırmak gerekir ben bu şekilde temin ediyorum devlet hastanesi de olabilirr belki araştırmak gerekir

    YanıtlaSil
  10. Nöbet konusunda fikir veremem biz bunun yanı sıra 4 tane daha ilaç kullanıyoruz epilepsi için synacten ayrıca beyin gelişimi ve kas hastalıkları için de kullanılıyor bizde kas hastalıkları da var beyin küçüklüğü de var doktor hangisine yazdı bilmiyoruz ama etkili bı igne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldu tesekkür ettim sagolun gecmiş olsun size de

      Sil
    2. Mrb efendim aynı durum.bizde de var kızım 5.5 aylık epilepsi nöbetleri ve beyinde küçülme var sizde ise yaradı mi.hersey düzeldi mi?

      Sil
  11. Bugün doktor benim çocuğuma aynı teşhisi koydu bu ilacı yazdı ilaç yurtdışında var bende sipariş verdim inşallah gelir

    YanıtlaSil
  12. Bende çocuğum için kullanıyorum bizde ırakta bulduk isim aynı değil fakat içerikleri synacthen le aynı nöroloji doktoruna sorduk bu olur mu die evet demişti kullanabilirsiniz ve gerçekten kızımın nöbetleri bitti ama tam i iyileşme henüz görülmedi.. Rabbim hepimize sabırlar versin kuzucuklarımızıda şifa versin inşallah. Çok geçmiş olsun arkadaşlar...

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar bizde iğne istettık ama soğuk hava ile gelmesi gerekiyormus, eczacı bilgilendimemıs hâlâ kargoda elımıze ulaşmadı.Bu şekilde olup iğneyı kullananlar oldumu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm bende 5 tane var verebiliri.

      Sil
    2. Bu ilaca gerçekten benim 5 aylık bebegiminde ihtiyacı bir türlü tedarik edemiyoruz yardimci olurmusunuz

      Sil
    3. Bu ilacı eczanenize reçete ile gidin o da size raporu varsa ücretsiz galiba ama çok pahalı olmadığı için bir dilekçe yazdıracak ve eczacılar birliğine o ilaçların bedelini ödediğinize dair bir dekont isteyecek ondan sonra sipariş verip en geç bir kaç gün de elinize ulaşır Allah şifasını Şafi ismiyle versin . Bol bol dua okuyun bebek ve bütün hastalar için

      Sil
  14. bede bu ilacı arıyorum almanyada varmış bende bu ilacı bel fıtığı için kullanacağım ilacı benim kayın bilader orda doktora yazdırmış reçeteyle veriliyormuş ama ezzacılarbiz bulmayı demişler yani alamıyorlar beklemedeyiz bakalım

    YanıtlaSil
  15. Bu ilactan 30 kutu tebden getirdim ilac raporu ve recete ile epilepsi tedavisi icin cocuk noroloji prof yazdi ilaca baslayali bir ay oldu haftada 2 defa yapiyoruz. Yurt disindan alabilmeniz icin ilacin recetesini gondermeniz gerekiyor. Insallah yardimci olmusumdur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ne kdr sürede geldi acaba

      Sil
    2. 6 ay surdu ama yazmis oldugum numarayla whatshap uzerinde irtibata gecerseniz daha kisa surede sonuc alabilirsiniz ben 30 kutu icin 250 euro odedim

      Sil
    3. Aylardır bu ilacı arıyorum sizde varsa ücretini yolayayım . Yardımcı olursanız sevinirim

      Sil
  16. Ilac konusunda turk eczacilar birligini aramaniz gerekiyor yada whatshaptan recete ve raporun fotosunu
    05377620370 bu numaraya atmaniz gerekiyor. Tebde ilac suan olmasi gerekiyor. Ucret isbankasina yatiriliyor ilacin suanki fiyati tek kutu icin 7.6 euro sgk da geri odemesi bulunmamaktadir ALLAH ACIL SIFALAR VERSIN

    YanıtlaSil
  17. Arkadaşlar bizede yazdı doktorumuz beni bilgilendire bilirmisiniz böbrek üstü bezlerine bakmak için çalışıyormu diye ama korkuyorum neyapmam gerekiyor

    YanıtlaSil
  18. Benim 8 yasinda kizim kullaniyor. Epilepsi tedavisi icin korkulacak bisey yok bana gore ama kisiden kisiye degisebilir bu olay. Bobrek ustu bezleri icin yazdiysa genelde 1 doz yapiliyor biliyorum teshis icin korkmayin dokdorunuza guvenin derim. Kizim icin suanda 16.doz yaptiracaz geriye sadece 18 doz kaliyor yolu yariladik sayilir.INSAALLAH tedavimiz basariyla bitecek

    YanıtlaSil
  19. Merhaba oğlum için bizde 10 tane aldık 3 iyne kullandık ama daha etkisini göremedik kullanan arkadaşlar acaba etkisini kaç günde belli eder bilgisi olan arkadaslar varsa yazarsa sevinirim teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen ilk üç iğnede pek işe yaramıyor zaten..bir kaç kürden sonra etkisi fark ediliyor çoğunlukla..

      Sil
    2. İyi günler nöbetler ne durumda iğneler ise yaradimi bizde baslayacagizda bilgi almak istiyorum

      Sil
  20. İğnenin dozu kiloya göre ayarlanmalı yoksa cevap vermiyor geçmil olsun herkese

    YanıtlaSil
  21. İğnenin dozu kiloya göre ayarlanmalı yoksa cevap vermiyor geçmiş olsun herkese

    YanıtlaSil
  22. Bizim de dirençli epilepsi için kullanıyor 12 ampul haftada 3 kez olarak ayarlandi. İlk iğneden sonra ağlama krizleri var uyumak istiyor sürekli ve aksine benim kızım uyuyamiyordu. Şimdi ise uyanmiyor uzun uyuyor beslenmek istemiyor eger uyandırırsam geri uyuyana kadar saatlerce hiç bir şekilde durmuyor ağlıyor aglamakdan içi çıkıyor resmen böyle olan varmi. Bizim uyanıkken nöbetleri idi ama şimdi uyanık kalma süresi çok az o yüzden nöbet oluyor mu olmuyor mu bilemiyorum. Böyle durumda olan yaşayan varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şekilde çocuğumuz durmadan uyuyor. Şu an nasıl ilacın etkisini gördü mü? Uyku sorununuz çözüldü mü?

      Sil
  23. Herkese gecmis olsun. Oglum 5.5 aylik. Ve epilepsi nobetleri geçiriyor. Doktorumuz synacthen tedavisine basliyacak. Ataklari uykusu geldiğinde 1-2 dk kadar suruyor. Bu tedaviden sonra bakalim ne olcak. Burdan tekrar bilgilendirme yaparim. Bu ilacin ruhsati turkiyede iptal edildigi icin satisi yok. Nasil temin edebilirim ? 0531 702 03 03

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi günler bu iğneden fayda gören varmi

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Ilac etkisini gösterdi, ataklarimiz 15 gundur olmuyordu. Gecen gün atak gecirdi fakat önceki ataklari gibi degildi. Daha kisa sürdü ve atak gecirip gecirmedigini anlamadik, eskisi kadar şiddetli degildi, belli belirsizdi. En son atagindan 2 gun gecti, cok sükür olmadi ve insallah dahada olmaz. Allah kimseyi evladi ile sinamasin ve herkese acil şifalar versin.

      Sil
    4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    5. Hala mevcut mu elinizde doktorumuz bizede önerdi ama bulamıyoruz

      Sil
    6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    7. Merhaba acaba hâlen mevcutmu

      Sil
    8. 05066566300 bu numaradan iletişim sağlayabiliriz

      Sil
    9. Merhaba bende var isteyen olursa yollayabilim

      Sil
    10. Merhaba ilaç mevcut mu acaba elinizde...

      Sil
  24. B3n ilacı nerde bulabilirim bilen varsa soyleyebilirmi

    YanıtlaSil
  25. 05457479845 elimde iki kutu synacthen depot 1 mg igne var ihtiyaci olan varsa yardimci olabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlaç hala varmı elinizde05077134695

      Sil
  26. Bekir:::Benim de kızıma doktor synacthen 0.25 mg yaZdı haftada 2 defa.benim kızım metabolizma hastası yani sitrülinemi tip 1 hastası bu hastalıkta oluşta bu iğneyi kullanan varsa yardımcı olabilirmi teşekkürler.0538-554-80-88.bu siteyi kurup bizlere yardımcı olan herkesten allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  27. Bizede lazım aslında sipariş verdik ancak gelmedi daha tedaviye devam ediyoruz ama şuan için 2 tane lazım bizede synacthen Depot 1 mg elinde olan varsa ödünç olarak gelene kadar yardımcı olursanız arkadaslar 05055469272

    YanıtlaSil
  28. Bizede lazım aslında sipariş verdik ancak gelmedi daha tedaviye devam ediyoruz ama şuan için 2 tane lazım bizede synacthen Depot 1 mg elinde olan varsa ödünç olarak gelene kadar yardımcı olursanız arkadaslar 05055469272

    YanıtlaSil
  29. Merhaba benim 10 aylik bebeğim var bizde synacthen iğneye başladık faydasını gören var mı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba biz de bu ilacı kullanacağız faydasını gördünüz mü nöbetleri bitti mi yan etkileri nasıl oldu tedavi süreciniz bitti mi bilgi verebilir misiniz acaba ? Endişeliyiz biraz çok teşekkür ederiz

      Sil
  30. Benimde 10 aylik bebeğim var synacthen iğneye başladık fayda gören iyileşen var mı yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  31. Merhaba,08505227245 Bu numaradan biz de sipariş verdik bekliyoruz. Herkese geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  32. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  33. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  34. Synacten depot igne 1mg ihtiyacı olan ulaşsın 05336372083

    YanıtlaSil
  35. ACİL synacten depot 1 mg lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Merhabalar elinizdeki 1 mg acil ihtiyacım varda yardımcı olursanız sevinirim

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  36. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  37. 0.25mg lazım bize. Yardımc olurmsnz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. bizim elimizde mevcud
      0542 206 37 78 ulasabilirsnz

      Sil
    4. elimizde snakten kalmadi bilginiz olsun. numaramizi silebilirmisiniz acaba

      Sil
    5. Bende var 05066566300 ulaşabilirsiniz

      Sil
    6. Ben elimdeki ilacı Seyhan başkent hastanesi doçent doktor Leman olgun Tekin hanım a verdim elimde maalesef kalmadı Rabbim herkese şifa versin inşallah...

      Sil
  38. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  39. Halil uymaz ilaçlar hala duruyormu?

    YanıtlaSil
  40. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  41. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  42. Elimde 11 tane synacthen Depot 1mg iğneler mevcut olup İstanbul'un her yerine adrese teslim yapabilirim. İhtiyacı olanlar ulaşabilir 05335054953

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm benimde oglum 12 yasinda epilepsi synacthen depot 1 mg ampul başlayacagiz nöbetleri durmuy bagırma nöbetleri oluy fayda gören oldumu nöbetleri durdumu bunun icin arkadaslar kulanlarin fikrine yorumuna ihtiyacim var teşekkür ederim

      Sil
    2. elinde olan bana yazsin gazianntep oturuyorum

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    4. bizdede snakten mevcud
      0542 206 37 78 sakaryadayiz

      Sil
    5. elimizde snakten kalmadi bikginiz olsun. numaramizi silebilirmisiniz

      Sil
    6. Merhaba yeni gördüm Msj adanada kalıyorum isteyen bende var

      Sil
  43. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  44. Merhaba benim oğluma da verdi dotor es es leri için ama burdaki yorumlar korkuttu beni

    YanıtlaSil
  45. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  46. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  47. yurt disindan getirdigimiz guncel tarihli 1 mg SYNACTHEN AMPÜL, sabril tablet, tauril tablet ihtiyaci olanlar irtibata gecsin.
    05422063778

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimizde sadece taurin sabril var isteyen ulasabilir

      Sil
  48. Maşallah yazınızda istifade ettik. Sıkılmadan bir defada okudum. Böyle bir yazıyı her kişi bu kadar detaylı ve güzel anlatamaz. Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  49. selamun aleykum arkadaşlar allahım anne babalarımıza sabır çoçuklarımıza acil şifalar versin insallah benim kızım var 3 yaşında 1 seneden beri nöbet oluyor kepra ilaç kullanıyoruz sabrilde kullanıyrouz tanımız tuberoskleroz dirençli atak oluyor synacthen ampul hiç bi doktor söylemedi bende yaptırmak istiyorum psikoloji doktorumu yazıyor genelde norolok mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyi akşamlar Rabbım şifa versin bizdede var epilepsi ve gelişim geriligi kepra ve topomaks kullaniyoruz bu iğneden almak istiyoruz siz aldınız mı faydasını gördünüz mü bilgi verirseniz seviniriz 2.5 yasinda kizim

      Sil
    2. Ben bir doz vurdurdum oğluma çok huysuzlandı vazgeçtim sonra isteyen olursa elimde mevcut Rabbim herkese şifa versin inşallah

      Sil
    3. İyi günler bizim synacthen depot ihtiyacımız var rapor ve recetemiz mevcut yardımcı olabilir misiniz.

      Sil
  50. Allah razı olsun ne güzel yazmışsınız sanki kendimi gördüm yazıyı okurken

    YanıtlaSil
  51. Synacten depot igne 1mg ihtiyacı olan ulaşsın 5555634627

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi akşamlar elinizde hala var mı o ilaçtan?

      Sil
  52. İlaç eczacilar birliğine başvurduk kaç güne gelir yardımcı olabilir misiniz

    YanıtlaSil
  53. Benim kizimada doktorumuz onerdi acaba ilerde bi yan etmi fln olurmu cok endiseliyim yardimci olursaniz sevinirim bu arada tumhastakara rabbim sifa versin insalkah

    YanıtlaSil
  54. Bu iğne ile ilgili tam olarak bilgi verebilecek var mı nasıl yapılıyor, kac tane, kac kur faydası varm mı

    YanıtlaSil
  55. Merhaba, acil bu igneye ıhtıyacım var.. yardımcı olabilicek biri var mı.. nöbetlerimiz cok arttı, küre basladık ama igneyı bulamadığımızdan tamamlayamadık.. elinde olan veya ulasabılıcegım yerle ılgılı bılgısı olan var mı.. Allah rızası ıcın yardım edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mrb Synacthen hem pahalı hem bulunmuyor doktorumuz bize prednol-L verdi Synacthen ile bire bir, prednolu eczaneden recete ile ucretsız alıyoruz

      Sil
    2. 05066566300 bende var

      Sil
  56. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halil bey iyi akşamlar bana 20 tane lazım iğneler acaba hala elinizde var mı geri dönüş yaparsanız çok sevinirim

      Sil
  57. Merhaba hala duruyor mu iğneler acil ulaşmamız gerekli de

    YanıtlaSil
  58. Rabbim şifa versin bütün hastalarımıza

    YanıtlaSil
  59. Sakarya ve çevresinde synacthen depot varsa ulasabılırlermi lütfen

    YanıtlaSil
  60. İyi akşamlar arkadaşlar elinde synacthen depot 1mg ampul ilaç olan var mı? Acil bize lazım

    YanıtlaSil
  61. Arkadaşlar iyi akşamlar elinde synacthen depot 1mg ampul ilaç olan var mı acaba, bize acil lazım

    YanıtlaSil
  62. Herkese iyi akşamlar.Elimdeki tüm ilaçlar bitti. Allah hastalarımıza acil şifalar versin.

    Arkadaşlar ilacı yurtiçinde bulamadigim icin belçikadan getirtmistim.Ilac için rapor,reçete ve doktorun yapmış olduğu tetkikleri belcikada bulunan bir tanıdığı gönderdim sağolsun oradaki bir doktora yazdırarak gönderdi.Biraz maliyetli turkiyede bulamayan olursa böylede bir yol var bilginiz olsun.
    Tekrar tüm hastalara acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  63. Merhaba ogluma west sendromu tanisi konuldu igne başvurusunda bulunduk ama hala haber yok elinde igne olan varsa ulasabilir mi 0539 840 8158 numaram allah simdiden razi olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi aradım. ..6825 nolu telefondan. Uygun olduğunuz zaman görüşmek isterim. Bizim de west sendromu bebeğimiz.

      Sil
    2. Oncelikle gecmis olsun benimde oglumda vest sendromu var sizin cocugunuzda irkilme varmi lutfen cevap yazin bende çaresizim

      Sil
  64. Arkadaşlar iyi akşamlar elinde synacthen depot 1mg ampul ilaç varmı? acil lazımm yada nerden bulabilirim yardımcı olur musunuz i?

    YanıtlaSil
  65. arkadaşlar merhaba bugün kızıma west sendromu teşhisi konuldu elinde synacthen depot 1mg ampul ilaç olan varmı veya satın alabileceğimiz bir yer lütfen... yardımcı olursanız çok sevinirim bebeğimiz için :(

    YanıtlaSil
  66. Merhaba,
    Öncelikle herkese geçmiş olsun.
    Biz de bu iğneyi arıyoruz,şu anda TEB ve TİTCK'nın elinde yokmuş ve getiremiyorlar. Yurt dışından eşe dosta söyledik haber bekliyoruz. Sizler de ne şekilde temin ediyorsanız haber verir misiniz. Birbirimize yardımcı olabiliriz. Bana bu mailden yazabilir misiniz rica etsem saraagun67@gmail.com
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  67. Arkadaşlar elimde 1 adet synacthen depot 1 mg 1 ampul var test için isteyen 1 kisiye verebilirim...

    YanıtlaSil
  68. Merhaba igne arayan arkadaslar yardimci olmak isterim 0539 840 81 58 bu numaradan bana ulasa bilirsiniz

    YanıtlaSil
  69. Öncelikle herkese Allah şifalar versin synacthen 1mg 5 adet ampule ihtiyacımız var elinde olan yardımcı olursa sevinirim irtibat 5058315550

    YanıtlaSil
  70. Öncelikle herkese Allah şifalar versin synacthen 1mg 5 adet ampule ihtiyacımız var elinde olan yardımcı olursa sevinirim irtibat 5068315550

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam synacthen depot igne ihtiyacı olan varsa bana ulaşabilir..

      Sil
  71. Merhaba bana bu ilaçtan lazım nasıl ulaşırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaç tane lazım kardesim ben de sadece 1 ampul var 1 mg 1 tane lazimsa verebilirim

      Sil
    2. Doktorunuzdan bu ilacın raporunu ve reçetesini istiyorsunuz sonra eczacılar odasına bu reçete ve raporu gönderiyorsunuz 30 EURO karşılında geliyor ama gelmesi bı kaç ay sürüyor

      Sil
  72. Selam benim kızım 24 aylık şu anda.doktor dirençli epilepsi hastası ileri derecede pramatüre doğdu.beyninde 8 cm peronsafalik kist var.doktor synacthen depot denen iğneyi istedi.biz iki tane yaptırdık ama kızım bi iğneden çok etkilendi.kiz biraz düzelmişti ama bu igne yolu en başa döndürdü.yani böyle yan etkimi olur.kiz delirdi sanırım.bizaile olarak epileosiyimi tercih edelim.yoksa pisikokolojik bir deli kızımı.ben epilepsi diyorum ve bu iğneyi birdaha yaptırmadan not:elimizde 15 tane kaldı gerekli olupta bulamayan varsa hepsini verebilirim.05454046228

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alışma süreci oluyor bizde dirençli epilepsi hastasıyız 14 aylık şuan 12 doz kullandik bitti yan etkileri huysuzluk şişme oluyor ilk dozlarda hiç uyumuyordu ağlıyordu sürekli yemek yemek istiyordu çok zorlu bı süreçti ama el mahkum doktor ne derse onu yapıyoruz çok şükür bitti nöbeti durdurduysa devam etseydiniz keşke

      Sil
  73. Bizde oglum icin sinacten kullandık 4 taneden sonra devam edemedik nobetleri artti cok farkli nobet gecirmeye basladi uykusuzluk huzursuzluk artı nobet hemen kestik baska bi nobet ilacları deniuoruz elimde ilac var kullanmak isteyene ucretli gonderebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstiyorum.3 adet 1 mg synacthen ampul

      Sil
  74. istanbul umraniye buyaka ecz. sinde tanesi 800 tl no 0216 574 54 94 bide bahçelievler taç ecz.sinde tanesi 650 tl ye no 0212 641 61 43 igne satılıyor eger devlet ecza deposunda yoksa benim bildigim bu iki yerden temin edebilirsiniz doktorunuz tedavi yöntemini anlatir ama muhakkak sabah 9 olmadan erken saatte yaptırın bi aksam bi sabah degil duzenli bi saatte yaptirin ve hasta olmamaya dikkat edin igneler agir olduğu icin hasta olunca igne kesiliyor allah sifa versin.

    YanıtlaSil
  75. Elinde synactan 1mg iğne olan var mı acaba?acil gerekli.satin alabilirim.tel:05054847430

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimde 8tane var ücretli verebilirim

      Sil
  76. Elimde 9 adet synacthen 250 mg var almanyadan getirttim isteyen olursa 0532 377 63 91 bu numaradan ulaşabilir not aramadan önce lütfen mesaj yazın

    YanıtlaSil
  77. Mrb elimde synacten var alan varsa verebilirim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayak bağı kesme

Fotoğraf alıntı.. Selam kizlaarrr.. Simcik şöyle bir durum mevzuu bahis.. Malumunuz benim minnak bir miktar geriden gelmekte..21 aylık henüz yürümedi. Başka şeyler de var tabii dee, bu yazının konusu geç yürüme~ yürüyememe..

Reflu ah reflu...

Ertuğrul doğduğu günden beri reflu sorunu yaşıyor. Biz hep patalojik bir reflu dedik ama doktorlara anlatamadık. Biz de de hata var gerçi, çocuk gastroentroloji ye gitmedik hemen.. 4 ay bittiği sıralarda kilo persentili artık %2ye kadar düşünce yeter dedik gittik.. Gastrotuss baby diye bitkisel içerikli ve zor bulunan ithal bir şurup yazdı doktor. Firma ile iletişime geçip yakın eczanelerden birisine göndermesi ile ulaşabildik ilaca. Hemen etkisi başladı. Kusmalar ciddi oranda azaldı, hatta gaz sancıları bile azaldı. ( aslında çocuğun midesi yandığı için kıvranıyor biz de gaz sanıyor idik muhtemel)