Ana içeriğe atla

Dukan gelir hoş gelir ley ley limiley



Bir ara yediklerime dikkat edem hadi zayıflayam dedim .. Ama uzun sürmedi.. Yemek yemek güzel şey.. Ben aç duramıyorum arkadaş..Yemek yemeyi seviyorum, yedikçe mutlu oluyorum..


Dikkat edince verdiğim 2 kilo geldi geri yiyince doğal olarak. E tabi ben normal yemiyorum :D

Bu sabah tartıldım 66,9 dedi sevgili tartım :/ Yağ oranına da 34.4..

Hamileliğe karar verince önce zayıflamak lazım diyerek dukanla tanışmıştım. O dönem 66 kilo idim.. Ve tabi nerdeyse 4 yaş daha genç :) 3 ayda 66 dan 56 ya inmiştim..Aç kalmamıştım hiçç.. Tabi diyet ilerledikçe tatlı isteğim artmıştı..Güçlendirmenin son zamanlarında salmaya başlayıp sonra da aaammaann diyerek verdiğim büttüün o 10 kiloyu bir ayda geri almıştım.. Tekrar kilo veremeden de hamile kalıp 84 le doğuma gittim :D

Dukan öyle çok sık yapılacak bir diet değil. Ömürde iki hadi olsun üç defa.. O yüzden yeni dukan hakkımı diğer çocuklardan sonraya saklıyor idim.. Ertuğrul'un durumu malumunuz, başka çocuk düşünmüyorum artık.. Ondan sebep haydi gel bakalım dukan efendi seninle biz bir eğlenelim dedim çağırdım tekrar...

Migrostan ruşeymler,chialar tavuklar kıymalar alındı.. Hazırız..

Umarım yine sıkılıp cozutmam :) ama iğrenç buluyorum kendimi zayıflamam lazım :/ Hamilelik gerçekten vücud değiştiriyormuş. E tabi yaş da var.. O önceki 66 kilo oldğum zaman gibi değil şimdiki görüntüm, sanki 100 kiloyum.. Sarkık göbekler, kocaman toto, yanlar simit....
Sporu da bırakmıştım. Leslie ye başlamıştım biliyorsunuz; ona da geri döniciimm..

Haydi bakalım, vira bismillah..

Bu sefer yazacağım buraya, belki sorumluluk olur daha iyi devam ederim :D


Haydi bu da gaza getirsin götürsün beni :P


Sevgiyle.

Yorumlar

  1. Aa bende o kiloyla doguma girdim.Ne sismistm ya her buldugmu yiyodum :) ama suan cok kilo verdm birazck göbis kaldi :) dukan kilo verdirebilir gercekten ama tek care bol ılık su :) yaglari çözüyor bence.Sabahlari ac karnina iciyorum.Bende yemeden duramam cnkülüm :)

    Hadi hayrli olsun basariyla gecsin insallahhh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su zaten iciyorum ki ben.. Soğuk su yazin bile icemem,yaz kis ilik su icerim..bakalim neler olcak :) 84 fenaydi yaa görmeyelim bi daha :))

      Sil
  2. Merakla bekliyorum başarılı sonuçlarını:) Kolay gelsin inşallah:)

    YanıtlaSil
  3. Yaa ben de iğrencim ben de. Dün akşam çekmece ayıklarken diyet kitapçıklarından diyet seçmiştim ama şimdi alış verişe çıkarken gözümün önünden hamburgerler geçiyor.

    Dukan yapamam ben, o kadar et öğk getiriyor ama iki ay sonra düğün var, kuzenimin kuzeni gibi gözükmeyi istiyorum mümkünse halası gibi dırmayayım.

    Kilom seksenin üzerinde. Yetmişlere düşsem göbek atacağım bak, söz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) sen de 2~3 gun atak dukan yap sonra sectigin diyete devam et :) birbirimize destek olalim handaaannn kilo verelliimmm

      Sil
  4. Dukan yapıyorum ve 4,5 ayda 12,5 kilo verdim.Halen daha devam ediyorum. Fakat tüm evreleri tamamlayıp, korumaya geçmezseniz maalesef alınan kiloların geri gelmesi kaçınılmaz oluyor. Aman dikkat.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynem oyle malesef tecrube ile sabit :)

      Sil
  5. Diyet yapamayan bir gruptayım ben. Diyet lafı geçtiği anda benim de gözümün önünde dans eden tatlılar yer alıyor. Ama bu küçük beni o kadar yoruyor ki peşinden koşmaktan doğum öncesi kilomun 6 kilo altına düşmüşüm. İsteyene benim küçüğü 1 aylığına vereyim 6 kilo garantili :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim oğlan da ayaklansa aynı işe yarayacak muhtemelen şimdi yattığı yerde bile durymuyor yerinde :) ama sen yolla seninkini benimkine arkadaş olur belki örnek olur: ) ama sen de gel sen de bana arkadaş ol :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Synacthen Depot 1mg Ampul

Şimdi diyebilirsiniz bu nasıl bir yazı başlığı.. Başlık değil ilaç adı.. Haklısınız da.. Amacım bu ilaç hakkında yazmak..İlaç nedir , nerelerde kullanılır, bizimle alakası ne; ne tür etkileri var.. E bunların hepini bir başlığa sığdıramayınca ilacın adı en iyi başlık oldu :D Önce teknik bilgilerden başlayalım.. Nedir bu synacten.. Synacthen depot 1mg ampul kas içine yapılan bir enjeksiyon.. " Kabadan " iğne.. Böbrek üstü bezlerinin çalışmasını sağlayan bir ilaç. Böbrek üstü bezi çalışıyor mu diye test için de kullanılıyor. ACTH -adrenokortikotropik hormon  takviyesi..Vücudun kendi ürettiği steroidlerin artırılması ilk hedef genel olarak. Kortizol , glokokortikoid, mineralokortikoid, androjen.. Ülseratif kolit, crohn, romatizma, kanser gibi hastalıkların yanında bazı nöbet çeşitlerinde de kullanılıyor. Dünyada ESESS tedavisinde birincil tercih ACTH takviyesi.  Ayrıca diğer epilepsi türleri ve otizm için de kullanılıyor. Biz ESESS için kullanıyoruz.

Ayak bağı kesme

Fotoğraf alıntı.. Selam kizlaarrr.. Simcik şöyle bir durum mevzuu bahis.. Malumunuz benim minnak bir miktar geriden gelmekte..21 aylık henüz yürümedi. Başka şeyler de var tabii dee, bu yazının konusu geç yürüme~ yürüyememe..

Reflu ah reflu...

Ertuğrul doğduğu günden beri reflu sorunu yaşıyor. Biz hep patalojik bir reflu dedik ama doktorlara anlatamadık. Biz de de hata var gerçi, çocuk gastroentroloji ye gitmedik hemen.. 4 ay bittiği sıralarda kilo persentili artık %2ye kadar düşünce yeter dedik gittik.. Gastrotuss baby diye bitkisel içerikli ve zor bulunan ithal bir şurup yazdı doktor. Firma ile iletişime geçip yakın eczanelerden birisine göndermesi ile ulaşabildik ilaca. Hemen etkisi başladı. Kusmalar ciddi oranda azaldı, hatta gaz sancıları bile azaldı. ( aslında çocuğun midesi yandığı için kıvranıyor biz de gaz sanıyor idik muhtemel)