27 Mayıs 2016 Cuma

Araç Muayene




Pazartesi günü aracım park ettiğim yerden çekilmiş. Götürüldüğü otoparkta da kontrolü yapılınca muayene süresinin dolduğu tespit edilip bağlanmış. Bu vesile ile araç muayenesi nasıl olur neler gerekir öğrenmiş oldum..

Muayeneyi niye geçirdin derseniz; hiiç aklıma bile gelmedi biliyor musunuz!! Geçen sene bizim enişte yaptırmıştı muayeneyi.. Tee Ertuğrul doğmadan önce imiş.. Nisan ayında dolmuş.. Biz geçtiğimiz aylarda trafik sigortasını kaskoyu vs tazeledik ya; sanıyorum aracın her şeyi tamam..

26 Mayıs 2016 Perşembe

Hoş muhabbet




Hoş beş muhabbet ne güzel şey..... 

Arkadaş, dost ne güzel şey...

Ortak paylaşımlar ne güzel...

24 Mayıs 2016 Salı

maşallah inşallah..

inşallah maşallah deyince aklıma adnan hoca ve kedicikleri geliyor ne yapayım :D 

Eskiden, yanı bundan 2 sene öncesine kadar hiç öyle inşallah maşallah takıntılarım yoktu.

 Ertuğrul doğduktan sonra nazardan korkmaya sürekli aman maşallah, ay hadi inşallah demeye başladım.. :)

23 Mayıs 2016 Pazartesi

24 ay bitti....su gibi..




Ve dün oğluşcuğumun 2. yaşını kutladık.. güzeldi be ya.. :)

annem haşhaşlı börek ve poğaça yaptı.
en küçük görümcem ki aynı zamanda oğlumun süt annesi ( ben de onun kızının süt annesiyim ) kek,yaprak sarma,gül tatlısı,çikolata topları ve börek yaptı.. e artık bunlar yeter dedim ben de başka bişicik yapmadım.. :P pek kolay bir doğum günü oldu o yüzden :D

19 Mayıs 2016 Perşembe

19 Mayıs hatırlatması...




Ey Türk Gençliği!
Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.
Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel, senin, en kıymetli hazinendir. İstikbalde dahi, seni bu hazineden mahrum etmek isteyecek, dahilî ve haricî bedhahların olacaktır. Bir gün, İstiklâl ve Cumhuriyeti müdafaa mecburiyetine düşersen, vazifeye atılmak için, içinde bulunacağın vaziyetin imkân ve şerâitini düşünmeyeceksin! Bu imkân ve şerâit, çok nâmüsait bir mahiyette tezahür edebilir. İstiklâl ve Cumhuriyetine kastedecek düşmanlar, bütün dünyada emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili olabilirler. Cebren ve hile ile aziz vatanın, bütün kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler. Millet, fakr ü zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir.
Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi, vazifen; Türk İstiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur!


Mustafa Kemal Atatürk
20 Ekim 1927


ATATÜRK'ü Anma ve Gençlik ve Spor Bayramı..





Mustafa Kemal'i düşünüyorum; 

Yeleleri alevden al bir ata binmiş; 
Aşıyor yüce dağları, engin denizleri, 
Altın saçları dalgalanıyor rüzgarda, 
Işıl ışıl yanıyor mavi gözleri. 



Mustafa Kemal'i düşünüyorum; 
Yanmış, yıkılmış savaş meydanlarında, 
Destanlar yaratıyor cihanın görmediği, 
Arkasından dağ dağ ordular geliyor 
Her askeri Mustafa Kemal gibi. 



Mustafa Kemal'i düşünüyorum 
Gelmiş geçmiş kahramanlara bedel 
Hükmediyor uçsuz bucaksız göklere; 
Al bir ata binmiş yalın kılıç 
Koşuyor zaferden zafere.

Öğrendiklerim..



Ertuğrul um .. Canım oğlum... Pazar günü 2.yaşı doluyor... Her anne gibi ben de yeni şeyler öğrendim, her gün öğrenmeye devam ediyorum... Neler öğrenmişim bir düşünüp toplayım dedim...

16 Mayıs 2016 Pazartesi

Bugün aglak bir öğrenci oglus :(

Ertuğrul özel eğitim seansında şu an... Yine ağlamaya başladı...
Buraya çocuklar ilk geldikleri zaman ağlıyor sonra çalışıyorlar güzel güzel.. Bizim tersi oldu. Ilk 6 ayı sorunsuz atlattık. 7.ayda nerede ise her derste ağlamaya başladı: (
Duyu bütünleme~ fizyoterapi ile pek derdi yok, daha uyumlu..

Bir şeyler öğrenmek istemiyor galiba :(
Yeğenim matematik için " bunu öğrendim diyelim,sonra daha zorunu isteyeceksiniz " diyerek ders çalışmayı reddetmişti bir dönem. Ertuğrul da bunu yapıyor galiba şimdi...

Cumartesi günü ne.güzel geçmişti halbuki...

Neyse bakalım hayırlısı ne diyeyim...

14 Mayıs 2016 Cumartesi

Doğum Listesi




Yakın arkadaş çevremde benden sonra doğum yapacak arkadaşlarım için hazırladığımız bir liste var. doğum öncesi hazırlanması gereken en acil malzemeler. buyrunuz sizinle de paylaşalım doğumdan önce hazır olması gerekenleri.. :)


Hastaneye giderken yanında olması gerekenler:

kısacık notçuk





bugün nuhun gemisi çocuk terapi ve aile danışmanlık merkezindeydik yine..
ertuğrulum için güzel şeyler söylediler..

ben dilimi ısırayım; siz maşallah diyin; birlikte bu mutluluğu paylaşalım :)

adı üstünde kısacık notçuk.. bitti.. bu kadar :)

sevgiyle...

10 Mayıs 2016 Salı

çelınc olayı



Ne yazsam ki diye düşünürken ( aslında aklımda var bir kaç tane, hatta birisi taslak ama şu an eni konu ayıracak vaktim yok çoook uykum varr..Ertuğrul uyumuşken ben de uyumak istiyorum.. ) sevgili çocuklu hayatın blogunda bir çelınc gördüm.. kimseyi mimlememmeiş, isteyen yapsın demiş; üstüme alındım atladım :p

9 Mayıs 2016 Pazartesi

Yumurtalı fasulye

Efenim bu benim en.sevdiğim yaz yemeklerinden.. Buyrunuz nasıl yaptığımız:

Kilolarim artık gururum değil! !!



Yaz geliyor malum, bikini giymiyor olsam da daha firil firil kıyafetler giyince koca göbek ve toto saklanmıyor..

Zayıflamak lazım diye bir gaza geldim ama.bakalım sonu nasıl olacak..
Tartı 4~5 kilo gitti diyor ama aynalar heveslenme aynısın şişko seni diyor: )

7 Mayıs 2016 Cumartesi

Kore fanlarinim dikkatine

Yeterince fan olanların muhtemelen zaten haberi vardır, ama ilgi duyanlar içinde ben haber vermiş olayım dedim: )

Bugün saat 16:00-18:000 arasında çapa da kore müZikleri konseri var..

Evet çok erken haber verdim biliyorum,ancak fırsat oldu,kusura bakmayın...

Yetişebilir isem gideceğim. Notlar foto ve video lar paylasirim..

Sevgiyle..

6 Mayıs 2016 Cuma

Dilenci çocuklar




Dostlar, bu sokaklarda çalışan çalıştırılan dinlenmek zorunda bırakılan çocuklar için bir hizmet var diye biliyordum.
Eğitim alabilecekleri, oynayabilecekleri bir alan yapılmış, oraya ulaşımları sağlanıyor diye biliyordum. Yok mu öylesine bir şey?  Hatta bu da cinsel istismar kadar korkunç bir istismar, o çocuğun gerekirse o aileden alınmasını sağlayan bir sistem yok mu ?
Akşam saati sürekli dilenci olan bir ışıkta bu akşam dayanamayıp zabıtayı aradım. Sadece çocuğun oradan alınıp evine götürülmesini sağlıyor imiş zabıta.
O çocuk kaçırılmış olamaz mi , kendi ailesi ise bu istismar cezasız mı..
Yok mu bunun bir yolu ? Devlet bu kadar umursamaz durumda mi dilenen çalışan çocuklara karşı! !????

4 Mayıs 2016 Çarşamba

Göz kontrolü



Bugün Dünya göz hastanesi altunizade şubesi mekanımız.

Gözlük verileli 6 ay olmuş bile.. Kontrole geldik..

3 Mayıs 2016 Salı

Miraç kandili ve dünya Türkçülük günü



Ne mübarek bir gün ne kutlu bir günle denk gelmiş...

Nadir gelir böyle zamanlar...


Benim için her ikisi de önemli günler... Siz önemsiyorsanız kutladım sayın; umursamıyorsanız okuyun geçin :) Keyif sizin.. :)

2 Mayıs 2016 Pazartesi

Ah ah bu havalar

Yahu yok mu bunun ortası..
Havalar ya çok sıcak ya çok soğuk...
Mevsim normalini geri istiyoruz!!!!