Ana içeriğe atla

Outlander




Düşündüm ki; severek izlediğim dizilerimi sizlerle de paylaşayım.. İyi etmişim dimi:) ayy tişikkler şekerler :))

:D :D

İlk dizi; en güncelimdeki dizi olsun.. Şu sıralar kendimize sıra gelirse izlediğimiz dizi..


Hayatımda 23 aylık; 2 yaşın kendisine girmeden sendromuna girmiş bir oğlancık, twitter sevdalısı bir kociş olunca; çok fırsat olmuyor bir şeyler izlemeye :) Hele bir de ben uykuyu bu kadar sevince.. :)

Yine de arada insanın kendisine ( ve tabi eşine) zaman ayırması gerekiyor..
İşte bizim de eşimle birlikte yapmayı en sevdiğimiz etkinliğimiz birlikte bir şeyler izlemek..,,


Sadede geliyorum tamam :)))

İlk dizimiz outlander.. İMDB puanı 8.5

II. dünya savaşında savaş hemşireliği yapmış claire, barış sonrası kocası frank le ikinci balayın açıkar.
Gittikleri yer, kocasının soy ağacını araştırdığı iskoçya bölgesidir. Gittikleri dönem cadılar bayramı dönemi..

Bir gezi sırasında kendisini birden 1743 yılında bulan claire in maceralarını izliyoruz..
( Yalnız uyarmadı demeyin sonra, diziyi izleyenler arttıkça ülke nüfusu artabilir :P )

Keyifli bir dizi.. Fantastik şeyler ilgimizi çekmiştir bizim zaten hep..

Bu diziyle birlikte geçen yıllar ile güzellik anlayışının değişmesine sinir olduğumu eklemeden edemeyeceğim..
Eskiden kadınlar kalçaları daha büyük olsun diye kabarık şeyler bağlarmış bellerine. Şimdi bir "0" beden çılgınlığı... Mümkünse ben de bir zaman yolculuğu istiyorum; araya çok rahat kaynardım hatta güzel bulunan kadınlardan olurdum :D




Yorumlar

  1. Tv izlemeyi pek sevmiyorum genelde sinema felan izliyorum fantastik filmler hosuma gidiyor bu diziye mutlaka bakicim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah allah ben bulamadım

      Sil
    2. biz buradan izliyoruz tr altyazılı..
      http://hd-yabancidizi.com/outlander-1-sezon-14-bolum-4.html

      Sil
  2. Bir zamanlar internetten başlamış olduğum ve yarım bıraktığım dizi. Güzeldi aslında da işte ne bileyim çok bağlamamış demek ki... ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. henüz ilk sezondayız devamı nasıl olur bilmem :)

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bu diziyi izlemeyi çok istiyorum, yazarı da eğer aklımda yanlış kalmadıysa ünlü bir kadın romancıymış, zamanda yolculuklu romanlar ,filmler güzel oluyor. Eş, evlat, ev işleri...kolay gelsin tatlı ama zor tabii kolay mı..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sevdim. güzel dizi.. fırsatı olan bi baksın derim :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Synacthen Depot 1mg Ampul

Şimdi diyebilirsiniz bu nasıl bir yazı başlığı.. Başlık değil ilaç adı.. Haklısınız da.. Amacım bu ilaç hakkında yazmak..İlaç nedir , nerelerde kullanılır, bizimle alakası ne; ne tür etkileri var.. E bunların hepini bir başlığa sığdıramayınca ilacın adı en iyi başlık oldu :D Önce teknik bilgilerden başlayalım.. Nedir bu synacten.. Synacthen depot 1mg ampul kas içine yapılan bir enjeksiyon.. " Kabadan " iğne.. Böbrek üstü bezlerinin çalışmasını sağlayan bir ilaç. Böbrek üstü bezi çalışıyor mu diye test için de kullanılıyor. ACTH -adrenokortikotropik hormon  takviyesi..Vücudun kendi ürettiği steroidlerin artırılması ilk hedef genel olarak. Kortizol , glokokortikoid, mineralokortikoid, androjen.. Ülseratif kolit, crohn, romatizma, kanser gibi hastalıkların yanında bazı nöbet çeşitlerinde de kullanılıyor. Dünyada ESESS tedavisinde birincil tercih ACTH takviyesi.  Ayrıca diğer epilepsi türleri ve otizm için de kullanılıyor. Biz ESESS için kullanıyoruz.

Ayak bağı kesme

Fotoğraf alıntı.. Selam kizlaarrr.. Simcik şöyle bir durum mevzuu bahis.. Malumunuz benim minnak bir miktar geriden gelmekte..21 aylık henüz yürümedi. Başka şeyler de var tabii dee, bu yazının konusu geç yürüme~ yürüyememe..

Reflu ah reflu...

Ertuğrul doğduğu günden beri reflu sorunu yaşıyor. Biz hep patalojik bir reflu dedik ama doktorlara anlatamadık. Biz de de hata var gerçi, çocuk gastroentroloji ye gitmedik hemen.. 4 ay bittiği sıralarda kilo persentili artık %2ye kadar düşünce yeter dedik gittik.. Gastrotuss baby diye bitkisel içerikli ve zor bulunan ithal bir şurup yazdı doktor. Firma ile iletişime geçip yakın eczanelerden birisine göndermesi ile ulaşabildik ilaca. Hemen etkisi başladı. Kusmalar ciddi oranda azaldı, hatta gaz sancıları bile azaldı. ( aslında çocuğun midesi yandığı için kıvranıyor biz de gaz sanıyor idik muhtemel)