Ana içeriğe atla

duyarsızlık umursamazlık diz boyu!



Evimizin yanında bir çocuk parkı. şehit ismi verilmiş bir park hem de..( görsel google amcadan bu arada; bizim park değil)

parkın güzel yanı,tabanı kum.. havalar da ısınınca kum da oynasın yürüsün diye ertuğrul u götürdüm ... ama büyük bir hayal kıırklığı!!

Çocuk parkının kum sahasında cam kırıkları!!!

bu kadar duyarsız nasıl olabiliyor bu insanlar(!)


Tek bir bölgede de değil.. her yer.. kaydırakta tam indikleri kısım, tahteravallinin altı, salıncakların altı.. parkın hemen girişi.. boşta koştukları alan.. her yer..

Bir de kum olunca aralara girmiş daha kim bilir ne kadar kırık vardır!!

Çocuktur bu düşer... Allah korusun batsa bir yerlerine!!??

Ben ertuğrulun ayakkabısını çorabını çıkarıp sokmuştum kuma..ya fark etmeseydim camları !!??

belediyeye ve bimer e şikatey yazdım temizlensin diye umarım en kısa zamanda temzilerler..

durum korkunç...

Milletin düşüncesiz bir şekilde çocuk parkında cam kırmasına mı yanarsın; belediyenin parkı hiç kontrol etmemesine mi hiç temizlemiyor olmasına mı...Sadece cam kırıkları değil sigara izmarıtleri, kağıt atıklar vs de vardı...Çekirdek kabuklarını saymıyorum bile...

Korkunç korkunççç

Çok sinirlendim...

O camları kırıp atanlar; allah sizi bildiği gibi yapsın!!

Yorumlar

  1. Ayy iyi ki farketmişsiniz. Belediyelerimiz süper çalışıyor maşallah diyelim de nazar değmesin :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa super..sonra çevrecilik çocuklar lay lay lom derler..

      Sil
  2. Belki de bilerek yapmışlardır. İnsanlardan her şey beklenir oldu.

    YanıtlaSil
  3. Ne yazık ki dışarıdaki kumlardan kaçırmak gerekiyor çocukları, herşey çıkıyor içinden :(

    YanıtlaSil
  4. Bende hic bir zaman guvenipte salamadim kizimi parklarda :(

    YanıtlaSil
  5. gerçekten içler acısı parklarımız insanlarımız ne kadar düşüncesiz terbiyesiz şaşıryorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sasiriyorum cok..cocuklara hep.duyarlı olurdu hic bir sey yoksa..

      Sil
  6. çok kötü bir durum iyi ki farketmişsiniz ne kadar düşüncesiz insanlar var.her tarafta o kadar cam kırığı olması normal değil

    YanıtlaSil
  7. Ah o konuda bizde rahatsısız, parka adımımı atar atmaz etrafı bir tarıyorum, eğer az bir şeyse kendim temizliyorum, başa çıkılacak gibi değilse, başka parka gidiyoruz, sanki başka yer kalmamış gibi çocuk parklarında takılan ablaları abileri yapıyor onları, gözlerimle de gördüm hani. Birine çekirdeğinizi başka yerde yesenize çocuğum diyesim geldi ama neyse dedim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Camları görünce çekirdeğe razıyım oldum biliyor musunuz...

      Sil
  8. Rezalet:( zaten genelde pislik içinde, bakımsız oluyor çocuk parkları, yeğenlerim küçüktü götürürdük hep dikkatimi çekerdi, kaydıraklar vs. hatta bir gün kaydırakta kaka var demişlerdi:( bir daha o parka gitmemiştik. :((

    YanıtlaSil
  9. Bizim sitenin belediyeyle alakası yok, site yönetimimizin yapması lazım, yapmıyorlar. Kızımda kum manyağı ve kafadan aşağıya dökmeden gelmiyor. Çok sinir bozucu.

    Açık konuşmak gerekirse belediye parkları cillop gibi burada.Kumu kaldırıyorlar. Temiz en azından. Parkları da yenilediler. Bizim sitenin de şu kumu kaldırmasını bekliyorum ben.Ayrı bir yerde kum havuzu harika olur tabi o ayrı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maltepe şatonun oralarda ve göztepe özgürlük parkında varmış kum havuzları. oraları keşfe çıkacağız bakalım havalar düzelsin tekrar :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Synacthen Depot 1mg Ampul

Şimdi diyebilirsiniz bu nasıl bir yazı başlığı.. Başlık değil ilaç adı.. Haklısınız da.. Amacım bu ilaç hakkında yazmak..İlaç nedir , nerelerde kullanılır, bizimle alakası ne; ne tür etkileri var.. E bunların hepini bir başlığa sığdıramayınca ilacın adı en iyi başlık oldu :D Önce teknik bilgilerden başlayalım.. Nedir bu synacten.. Synacthen depot 1mg ampul kas içine yapılan bir enjeksiyon.. " Kabadan " iğne.. Böbrek üstü bezlerinin çalışmasını sağlayan bir ilaç. Böbrek üstü bezi çalışıyor mu diye test için de kullanılıyor. ACTH -adrenokortikotropik hormon  takviyesi..Vücudun kendi ürettiği steroidlerin artırılması ilk hedef genel olarak. Kortizol , glokokortikoid, mineralokortikoid, androjen.. Ülseratif kolit, crohn, romatizma, kanser gibi hastalıkların yanında bazı nöbet çeşitlerinde de kullanılıyor. Dünyada ESESS tedavisinde birincil tercih ACTH takviyesi.  Ayrıca diğer epilepsi türleri ve otizm için de kullanılıyor. Biz ESESS için kullanıyoruz.

Ayak bağı kesme

Fotoğraf alıntı.. Selam kizlaarrr.. Simcik şöyle bir durum mevzuu bahis.. Malumunuz benim minnak bir miktar geriden gelmekte..21 aylık henüz yürümedi. Başka şeyler de var tabii dee, bu yazının konusu geç yürüme~ yürüyememe..

Reflu ah reflu...

Ertuğrul doğduğu günden beri reflu sorunu yaşıyor. Biz hep patalojik bir reflu dedik ama doktorlara anlatamadık. Biz de de hata var gerçi, çocuk gastroentroloji ye gitmedik hemen.. 4 ay bittiği sıralarda kilo persentili artık %2ye kadar düşünce yeter dedik gittik.. Gastrotuss baby diye bitkisel içerikli ve zor bulunan ithal bir şurup yazdı doktor. Firma ile iletişime geçip yakın eczanelerden birisine göndermesi ile ulaşabildik ilaca. Hemen etkisi başladı. Kusmalar ciddi oranda azaldı, hatta gaz sancıları bile azaldı. ( aslında çocuğun midesi yandığı için kıvranıyor biz de gaz sanıyor idik muhtemel)