25 Nisan 2016 Pazartesi

Nostalji Pazartesi..

Vira bismillah :)

Baktım yazdığım yazılar çoğalmaya başlamış.. Eskilerde baya gözden kaçanlar var.. E dedim haydi kızım sen de katıl bu nostaljik pazartesi furyasına :)

Olur dimi :)

Olurrr oluurr bal gibi oluurr :))


Şimcik nasıl yapıyoruz.. Yazıyı düzenleyip tekrar yayınlamak mı lazımdı öyle bir şeydi sanırsam..

ama ben yeni bir yazı da olsun istiyorum..

O zaman accuk çakallık yapıp sizi o eski yazıma linkle uğurluyorumm..

Mehter müziği eşliğinde hem de..Gidersniz dimi :)  Gidersiniz gidersiniz :) Buraya kadar gelmişken oraya uğramadan olur mu hiç :P Hatta gitmişken sağda solda yakında doğum yapacak birileri varsa onları da toplar öyle gidersiniz :)

hihihi...sanırım bugün kendimi seviyorum :P sizi de kıskanmayın :D

Buyrun bu mehter marşınız:




Buyrun bu da linkiniz :)

4 yorum:

  1. Ohh ne güzel mehterle gittik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) çok severim mehteri size de dinleteyim dedim.. erkan yolaç la evet hayır yarışmasını hatırladım hem :)

      Sil
  2. Oh ne iyi etmişsinn :) bizde seni seviyoruz :)

    YanıtlaSil

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ?