Ana içeriğe atla

savaş=acı /// mim




Rus uçağı sınırımızı işgal edip düşürüldüğünden beri korkuyorum...Hem de çok korkuyorum..

Şimdi de Suriye de YPG ye ve diğer bir iddiaya göre rejim güçlerine bombardıman düzenliyormuşuz. ABD ve Fransa durun demiş.. ( bugün bakmadım haberlere cesaret edemedim , bildiğim en güncel hali ile yazıyorum)

Yıllardır görüyoruz savaşın ülkeleri, insanları ne hale getirdiğini.. 30 küsür yıldır kendi içimizde az çok yaşıyoruz bu acıyı..


Ölen genç olsun ihtiyar olsun çocuk olsun .. Ne fark eder ki.. Hepsi can..Hepsinin bir seveni arkasından ağlayanı var..

Ülkesinden göçmek zorunda kalan biz olsak ne yapardık... 
Ve böyle gider de savaş çıkarsa, ülkemizden göçmek zorunda kalırsak ne yaparız...

Hele IŞID-İSIS vs her ne zıkkımsa onun sayesinde bütün dünya müslümanlara yeniden düşman olmuşken, nereye sığınabiliriz ki..

Kaldı ki ; neden vatanımızı yurdumuzu bırakmak zorunda kalalım.. Milli manevi duyguları geçtim; neden kurulu düzenimizden huzurumuzdan olalım..

Hiç bir yere gitmek zoruna kalmasak bile savaş demek onlarca belki yüzlerce yıl geriye gitmek demek.. Zaten son yıllarda hadi iyiye gidiyor gibi derken tepe taklak düşüşe geçtik; bir de savaşa ne gerek var..

Tepedekiler de -ülkenin genelindeki durum gibi - pek umursamıyor kendi gibi düşünmeyeni gerçi ama, acaba diyorum, savaş istemiyoruz diye toplanabilsek işe yarar mı ki..

Ama ne kadar zor düşününce.. Bölünmüşlük, kavga-gürültü nerdeyse savaş hali aile içlerine bile inmeye başlamış..Benim gibi düşünmüyorsan görüşme benimle düzeylerinde...

Hep derim; biz istesek her şeyi yapabilecek güçteyiz. Koskoca  Selçuklu bizim eserimiz; Osmanlı imparatorluğu bizim eserimiz. .. dünya savaşlarından kırık dökük çıkıp, bir avuç kalan toprağımızı savunup, yeniden ayağa kalkan, ilerleyen Türkiye Cumhuriyeti bizim eserimiz...

Tabi diğer kaçamadığımız gerçek, selçuklu nun  da osmanlı nın da yıkılmasını önleyememişiz; tıpkı tarihteki bütün diğer devletlerimiz gibi..

Öyleyse neden hala ders almıyoruz.. Bir Türk devletinin daha yıkılması mı gerek gücümüzü anlamak için? 

Savaş istemiyorum.. Ölüm istemiyorum.. acı istemiyorum.. Oğlumu gelecekten korkmadan büyütmek istiyorum!!

Bir kehanet var 2016 da büyük bir rus savaşının hatay civarında çıkacağına dair.  Gerçekleşmesin istiyorum.. :(

Hayır bu kadar zor değil istediğim, sonuna " penguenler üşümesin istiyorum " ekleyip durumu basitleştirmeyeceğim..

Ben yurtta barış, dünyada barış istiyorum..!!!!

Bu da benim ilk mim im olsun; olsun ki belki savaşa hayır diyen başka sesler de olur, belki sesimiz büyür bir çığlık olur...

Benim konum annelik, benim konum tanıtım, bu benim konum demeyin ; yazın bence; tabiii siz de savaş istemeyenlerdenseniz; var çünkü asalım keselim diyenler...
burada adınız geçmese de yazın.. Yazınca siz de yayın..bir tek benim yazmamla ne olur demeyin; karınca misali yolumuz belli olur, belki bir umut işe de yarar...Neden olmasın...





Kullandığım resim, aslında savaştan askerlerin de memnun olmadığını anlatan anlamlı bir kare bence.. 

ve sona koyduğum bu resim de, diğer bütün o ölen o çocuklar kadar can acıtan bir sahne; en azından benim açımdan....



Yorumlar

  1. Çok can yakıyor çok... Savaşlar olmasa diyemiyorum çünkü insanın içinde var paylaşamamak birşeyleri ama bari çocukları hedef almasa, böyle profesyonel satranç oyuncuları gibi iki profesyonel ordu bir araya gelse, yapılsa bitirilse :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet keşke..ne.güzel eskiden meydan muhabere si varmış.. Hos savah hic bi şekilde guzel değil de..ne bileyim..kötünün iyisi gibi demek istedim sanırım

      Sil
  2. of evet ya valla eskinden ekonomik sıkıntı işsizlik kadına şiddet filan derken şimdi en büyük korkumuz savaş oldu. yazarım ben de bikaç gün sonaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Savaş korkusu ile diğer dertleri unutmamizi mi istiyorlar acaba bak şimdi geldi aklima..

      Sil
  3. Tam sen kimse olmesin derken ankaradaki patlama. Bu ara o kadar çok duyuyoruz ki....:((

    YanıtlaSil
  4. bak şimdi mimini yaptım ki amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dün görüp yorum yaptım diye hatırlıyorum.. yapmadım mı unuttum mu yoksam :!! du bi bakam :)

      Sil
  5. savaşın sonunu yalnızca ölüler görür...

    YanıtlaSil
  6. Dünyada bitmeyen bir savaş var, bir yerde devam ederken yenisi başlıyor. Geri planda da hep aynı güçler, varılmak istenen nokta hep benzer. Rabbim vatanımızı ve milletimizi tüm kötülüklerden, belalardan korusun.

    YanıtlaSil
  7. Savaşı daima savaştan zengin olmak isteyenler çıkartır, (zenginlik derken sadece maddi zenginlik değil, güç anlamında da zenginliği kasdediyorum) ABD, bunu itiraf da ediyorlar, Irak da, Libya da, sebep sadece petroldü diyorlar. Dünya biliyor. Tüm savaşları petrol yüzünden ve petrol boru hatlarına giden yolları kontrol altına almak için çıkartıyorlar. Yemen keza. Suriye keza. Kısaca filler tepişiyor, biz çimenler eziliyoruz. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef.. korkum abd nin yeni hedefi olmak.. ülkedeki demokrasi bitti hadi geliyoruz diyecek bu gidişle.. :(

      Sil

Yorum Gönder

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Synacthen Depot 1mg Ampul

Şimdi diyebilirsiniz bu nasıl bir yazı başlığı.. Başlık değil ilaç adı.. Haklısınız da.. Amacım bu ilaç hakkında yazmak..İlaç nedir , nerelerde kullanılır, bizimle alakası ne; ne tür etkileri var.. E bunların hepini bir başlığa sığdıramayınca ilacın adı en iyi başlık oldu :D Önce teknik bilgilerden başlayalım.. Nedir bu synacten.. Synacthen depot 1mg ampul kas içine yapılan bir enjeksiyon.. " Kabadan " iğne.. Böbrek üstü bezlerinin çalışmasını sağlayan bir ilaç. Böbrek üstü bezi çalışıyor mu diye test için de kullanılıyor. ACTH -adrenokortikotropik hormon  takviyesi..Vücudun kendi ürettiği steroidlerin artırılması ilk hedef genel olarak. Kortizol , glokokortikoid, mineralokortikoid, androjen.. Ülseratif kolit, crohn, romatizma, kanser gibi hastalıkların yanında bazı nöbet çeşitlerinde de kullanılıyor. Dünyada ESESS tedavisinde birincil tercih ACTH takviyesi.  Ayrıca diğer epilepsi türleri ve otizm için de kullanılıyor. Biz ESESS için kullanıyoruz.

Ayak bağı kesme

Fotoğraf alıntı.. Selam kizlaarrr.. Simcik şöyle bir durum mevzuu bahis.. Malumunuz benim minnak bir miktar geriden gelmekte..21 aylık henüz yürümedi. Başka şeyler de var tabii dee, bu yazının konusu geç yürüme~ yürüyememe..

Reflu ah reflu...

Ertuğrul doğduğu günden beri reflu sorunu yaşıyor. Biz hep patalojik bir reflu dedik ama doktorlara anlatamadık. Biz de de hata var gerçi, çocuk gastroentroloji ye gitmedik hemen.. 4 ay bittiği sıralarda kilo persentili artık %2ye kadar düşünce yeter dedik gittik.. Gastrotuss baby diye bitkisel içerikli ve zor bulunan ithal bir şurup yazdı doktor. Firma ile iletişime geçip yakın eczanelerden birisine göndermesi ile ulaşabildik ilaca. Hemen etkisi başladı. Kusmalar ciddi oranda azaldı, hatta gaz sancıları bile azaldı. ( aslında çocuğun midesi yandığı için kıvranıyor biz de gaz sanıyor idik muhtemel)