17 Şubat 2016 Çarşamba

Zill.li cafe



Ne zamandır yazacağım bir fırsat olmadı gitti.. Unutuyorum sürekli...

Sonunda gittim Zill.li nin.yerine :) 

Yine şahane lezzetler, sıcacık bir sohbet ve bol pozitif enerji toplayıp çıktım: )

Yarım saat hadi 1 saat kalırım diye gidipte 2~3 saatte ancak ayrılabilir mi insan :)



Yeri bir sokak arasında, ama bulması kolay. Benim uyuz , çalışmayan, sürekli uydu ile bağlanıp gps bağlantısı kopan yandex navigasyonla bile ulaştım 😝

Henüz minnak bir yer, ama kocaman bir bahçesi var, bahar gelsin yaz gelsin zill.li cafe renklensin :)

Kendisi de bir blogger olan Hatice arkadaşım, bir gıda mühendisi. 
Sağlıklı lezzetli ve neşeli saatler için bir uğrayın derim...


Adres: 

Suadiye mh. Kurudere sokak. No 13-A Önal Ap. Kadıköy 

Telefon:

 0536 721 01 01 / 0216 361 34 46

2 yorum:

  1. Herşey mükemmel de...istanbul da değiliz ki ya:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istanbula yolunuz düşerse memnuniyetle götürürüm ikram ederim bütün o lezzetlerden :)

      Sil

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)