29 Şubat 2016 Pazartesi




Bu yazım bir sitem değil.. Teşekkür zaten değil.. Sadece söylemek istedim...

Belki biliyorsunuz belki yeni geldiniz henüz bilmiyorsunuz, oğlumun özel eğitimi için fenerbahçe de nuhun gemisi çocuk terapi ve aile danışmanlık merkezine gidiyoruz.



İlk görüşmeye gittiğimiz zaman bize bir plan hazırladılar. 3+3 ay devam edecek bir eğitim programı ile başlayalım dediler. 

Önce bir gelişim testi ile değerlendirme yaptılar. Çocuk gelişim uzmanı ayşim incesulu ( konusunda baya yetkin, kitapları da var evde etkinliklere yapabilmek için Örneğin bu kitap gibi ); uzman pedagog funda poyraz ( fransa eğitimi falan var ve iletişimi bilgisi gerçekten süper) ; fizyoterapist tuğba karabulut ( işinin ehli,ciddiyetle çalışan iyi bir terapist ) birlikte bir değerlendirme ile program hazırladılar. Bir fiyat belirlendi, ya bismillah dedik başladık..

İşte tam burada ilk yanlış anlaşılma olmus.. Bana fiyat verilirken gayet iyi bir.indirim yapılmıştı. Ben de en az 6 ay devam edeceğiz diye yapıldı ve 6 ay boyunca bu fiyat diye anlamış~ düşünmüş idim, meğer ilk 3 ay için imiş..

Yapılan planlama, haftada 3 gün gitmek, her gidişte 1.5 saat eğitim almak üzere idi.
Bu eğitimi ikiye böldüler 45 dakika 45 dakika ki mantıklı idi.. Başta ara vermeden ilk 45 bitince hemen diğeri başlıyordu. İlk ders özel eğitim ikinci kısım fiZyoterapi.. Sonra dediler ki, ara verelim bi 15 dakika ertuğrul dinlensin, belki bi meyve falan yesin.. Eyvallah dedim çünkü mantıklı geldi.. Bu şekilde 45 dakika ders,15 dakika mola 45 dakika ders almaya başladı.. Haftada 3 gün..

İlk 3 ay bittiii..

Bana bu sefer ne deseler beğenirsiniz?! Bizim artık yarım derslerimiz yok. Size de zaten öyle uygulamadık. Derslerimiz artık hep 1 saat. 45 dakika ders 15 dakika dinlenme ve aileyi bilgilendirme şeklinde olan bu 1 saatlik seanslarimiz da şu fiyatta.. Ama siz bizim ilk bebek misafirimiz olduğunuz için size şu kadar..
Yalnız sizin ilk anlaşmanız haftada 3 gün 1.5 saat,bu da ayda 18 saat oluyor. Yeni sistemle haftada 3gün aykırı şekilde devam ederseniz ders saati artıyor....

Yeni sistemde aynı şekilde devam edersek ayda 26 saat oluyor, ayda 18 saat devam edersek aldığı eğitim azalıyor.. Üstelik yaptığımız ödeme oldukça yüksek oranda arttı.. Önceden 1 birim ise şimdi 1.5 birim..Tam %50 artmış bir ödeme, üstelik %30 daha az ders saati..

Evet yeni fiyatları için gayet güzel indirim yaptılar, normal fiyatı alsalar şimdi aldığımız kadar da alamazdık dersi. ..

Ama ne yalan söyleyim daha fazla ödeme yapıp daha az eğitim almak gerçekten canımı çok sıkıyor..Hem dee coookkkk ....
E aynı saate devam et derseniz, keşke... Ama maalesef şu an o kadar maddi gücüm yok..

Ne kötü biliyor musunuz, muhtaç olmak.. Onlara muhtacız, biliyorlar ve kullanıyorlar... Başka merkezler çok daha pahalı.. Son sözüm sadece buraya değil zaten, sisteme...

Sevgiyle....

ek: bu yazıyı okudu iseniz; lütfen üşenmeyin bir de buraya bakın .. teşekkürler..

10 yorum:

  1. Ne kötü yaa insanlarla alay ediyorlar resmen herkes kendini düşünüyor artık herkes :(

    YanıtlaSil
  2. Olsun Rabbim bir kapı kapar bir kapı açar bence buradan birileri sesinizi duyacak ve sesinize ses olacak buna çok inanıyorum.
    Sabancı yada koç vakfına başvursak olmazmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar fena değil yaw :)) eğitime devam ediyoruz zaten. Bir de şükür öyle büyük bir sıkıntı değil oğlumunki, gelişim geriliği. Ama yaşanan duruma canım sıkıldı işte: ) teşekkürler yine fikir için.. İnşallah ihtiyaç olmaz ama aklımızda olsun,belki ihtiyacı olan biri olur.hem düşmeZ kalkmaz bir Allah dememişler mi..

      Sil
  3. Sağlık, eğitim gibi konularda, paranın bahis konusu olması çok içimi acıtıyor. Keşke devletimizin yeterli seviyede kurumları olsa, hiçbir eğitim ücretli olmasa. Allah yardımcınız olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devletin özel eğitim merkezleri var, ama alınan eğitim daha az ve verimsiz. Üstelik ileriki hayatını ciddi manada kısıtlayan bir rapor almak gerekli. ( evlenmesine, ehliyet almasına vs mani oluyor )

      Sil
  4. alla alla daha ucuz yerler yok mu ama yaaa başka daha ucuz gelişim merkezleri yok mu. fenerbahçeyi pek bilmem pahalıdır doğru kadıköyde filan yok mu ki daha ucuz yerler acaba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burası hem en iyisi hem en ucuzu.. Gerçekten kendi çocukları gibi görüp ilgileniyorlar oğlumla.. Başka bir kaç yerle görüştüm coookk cok daha pahalı.. Sisteme o yüzden kızdım ya zaten..

      Sil
  5. Allah yardımcınız olsun sağlık söz konusu olunca hele bir de ucunda evlat varsa ben bitiyorum. Allah evlatlarımızla sınamasın.
    Şükür ki çok ciddi bişeyi yokmuş evladınızın inşallah o kısacık seanslardan şifa bulursunuz. Akranlarına yetişir.
    Sağlıklı günler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah.. Çok teşekkür ederim: )

      Sil

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ?