Ana içeriğe atla

Çocuk hayal gücü





Çocukların hayal güçlerinin sınırı yok. Harika bir şey. Ama bazen çok tehlikeli olabiliyor.
Yeğenim geçmişti daha önce bir yazımda (tam da burada)
Kendisinin inanmadığım bir hayal gücü var..

Ama..aması var işte..

Buyurun size bir tanesi:

-yengeee biliyor musun bizim eve ben yokken bazuka ile saldırdılar. sonra ben geldim baktım hırsız bi polismiş o. ben de bi sıktım,burdan girdi burdan çıktı( eliyle anını göretiyor burdan girdi diye, çıktı diye de kafasının arkasını)...
-????!!!!


Ya da bir diğeri:



-yengee bir gün ben biizm evde uzun atlama yaptım, merdivenin önünde kum vardı( evleri dublex), oraya çubuğu koydum bi atladım hoop üst kattayım. ama karedşimin üstüne düştüm. sonra benim dişim kırıldı. 
-ama oğlum ağzında bütün dişlerin.
-hemen geri çıktılar.
-???!!!


Ama neden biliyorum. Çocuk zombi ve bitki oynuyor zombi ödürüyor. GTA oynuyor ( evet yanlış duymadınız gta,daha 1e gidiyor!!!!) hırsızlık yapıyor,polis öldürüyor...

Bir gün bana GTA yı anlattı polisin arabasını çaldık şöyle yaptık böyle kaçtık falan.. e dedim oğlum o zaman bu oyun çok kötü. Sen hep suç işliyorsun. araba çalınır mı, polis dövülür mü.. verdiği cevap " ama yenge o polisler PKK lı"..


Daha 1. sınıfa giden bir çocuk bütün bir pazar gününü tablette oyun oynayarak geçirirse ne olabilirdi ki başka..Bütün sınıf okurken o hal aheceler, el yazısı kargacık burgacık olur okunmaz, aa bu ödev de mi vardııı ( çünkü ödev bitince tabelete gidecek)... 


2 çocuk olunca, işk çocuk bu şekilde ihmal edilecekse, eğer bir kardeşi olsun isteyip oğluma böyle davranacaksam verme Allahım bana bir çocuk daha...


not: şimdi google amcaya gta diye yazdım ..oyunun açılımı bile grand theft -büyük hırsızlık...

Yorumlar

  1. ah bu diziler filmler oyunlar hayal güçlerimizi bile ele geçirdiler yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma yaaa çok üzülüyorum..bu hayal gücü ile çok daha güzel şeyler hayal edebilirdi

      Sil
  2. yaa ne fena ailenin müdehale zamanı gelmiş hatta gelmiş gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başa çıkamıyoruz tablet olmazsa ödev yapmıyor, tablet olmazsa durmuyor vs vs..öylediyorlar.. e ben de gelinim bişey diyemiyorum.. :/ bu pazar bizdeydi çocuk,izin vermedik tabletle oynamasına. alt katta annaannesi var hemen ona kaçtı.

      Sil
  3. Hiç tv izlemeyen, tablet nedir bilmeyen en yakın arkadaşımın oğlu (2,5 yaşında) hayali arkadaş edinmiş. Adı Lilu ve Avusturya'da yaşıyor, geyik avlayarak ve geyik eti yiyerek ömrünü geçiriyor ve arada da onların evine oynamaya geliyor.. Valla ben arkadaşımı "sizin evde iyi sıhhatte olsunlar var bence" diyerek uyardım :p :D şaka bir yana, evet hayalgüçleri inanılmaz ve bu hiç ekransız büyüyen çocuk..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklarda hayali arkadaş normal diye biliyorum..

      Sil
  4. Çizgi filmler, kitaplar bile etkiliyor. Hayali arkadaşları normal. Sizinkinin hayallerinde eq
    Pey action varmış)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Synacthen Depot 1mg Ampul

Şimdi diyebilirsiniz bu nasıl bir yazı başlığı.. Başlık değil ilaç adı.. Haklısınız da.. Amacım bu ilaç hakkında yazmak..İlaç nedir , nerelerde kullanılır, bizimle alakası ne; ne tür etkileri var.. E bunların hepini bir başlığa sığdıramayınca ilacın adı en iyi başlık oldu :D Önce teknik bilgilerden başlayalım.. Nedir bu synacten.. Synacthen depot 1mg ampul kas içine yapılan bir enjeksiyon.. " Kabadan " iğne.. Böbrek üstü bezlerinin çalışmasını sağlayan bir ilaç. Böbrek üstü bezi çalışıyor mu diye test için de kullanılıyor. ACTH -adrenokortikotropik hormon  takviyesi..Vücudun kendi ürettiği steroidlerin artırılması ilk hedef genel olarak. Kortizol , glokokortikoid, mineralokortikoid, androjen.. Ülseratif kolit, crohn, romatizma, kanser gibi hastalıkların yanında bazı nöbet çeşitlerinde de kullanılıyor. Dünyada ESESS tedavisinde birincil tercih ACTH takviyesi.  Ayrıca diğer epilepsi türleri ve otizm için de kullanılıyor. Biz ESESS için kullanıyoruz.

Ayak bağı kesme

Fotoğraf alıntı.. Selam kizlaarrr.. Simcik şöyle bir durum mevzuu bahis.. Malumunuz benim minnak bir miktar geriden gelmekte..21 aylık henüz yürümedi. Başka şeyler de var tabii dee, bu yazının konusu geç yürüme~ yürüyememe..

Reflu ah reflu...

Ertuğrul doğduğu günden beri reflu sorunu yaşıyor. Biz hep patalojik bir reflu dedik ama doktorlara anlatamadık. Biz de de hata var gerçi, çocuk gastroentroloji ye gitmedik hemen.. 4 ay bittiği sıralarda kilo persentili artık %2ye kadar düşünce yeter dedik gittik.. Gastrotuss baby diye bitkisel içerikli ve zor bulunan ithal bir şurup yazdı doktor. Firma ile iletişime geçip yakın eczanelerden birisine göndermesi ile ulaşabildik ilaca. Hemen etkisi başladı. Kusmalar ciddi oranda azaldı, hatta gaz sancıları bile azaldı. ( aslında çocuğun midesi yandığı için kıvranıyor biz de gaz sanıyor idik muhtemel)