Ana içeriğe atla

Yeni ciciler :p


Dün maltepe park avm ye gittik Oğluşum ile..

Hani geçen hafta oğlum ve kendim için alışveriş yaparken koca kişisine de gömlek almıştım. Beğenmedi kendisi. Onları iade etmeye gittim.

E kadın kısmı AVM ye gider eli boş çıkar mı, çıkmadım: )))




Bir sırt çantası ve spor ayakkabı istiyordum. Tam olarak istediğim gibi olmasa da gayet işe yarar şeyler aldım: )

Stylish de indirim vardı. Çantaları %50 indirimde bulunca atladım.




İçi astarlı, iki tane minnak fermuarlı gözü var.

Önünde fermuarlı iki gözü var.

Rengini de pek sevdim :)

Geçen LCW den aldığımı sanıp alamadığım patik çoraplar yerine bu sefer De Facto dan patik çoraplar aldım.


Tabi bunlar 4 çift, birisi ayağımda bile :p



Niye mi de facto, çünkü oradan bir de spor ayakkabı aldım: )



Hafif, yumuşak sayılır . Sayılır diyorum çünkü nike adidas hele skechers a falan bakınca taş gibi :)) Ama oldukça rahat: )

Bir de sliplot aldım Ertuğrul' a. Tabii ki henüz deniz havuz sezonunu açmadık.


Ertuğrul un alerjileri olduğu için bizim evde halı kilim vs yok yerlerde.
Ertuğrul' um ile nu ara yürüme çalışmaları yapıyoruz. Ayakcıkları üşümesin dedim :)

Çorapla yürüse ayakları kayıyor. Yalın ayak üşüyor. Ama yeri hissetsin diye ayakkabı kullanmak da istemiyorum.

Ben de çözümü slipslot almakta buldum :)

Şimdilik bu kadar. Bir müddet de alışveriş bu kadar kalsa iyi olacak :)

Sevgiyle :)



Yorumlar

  1. Güle güle kullanin ��

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel gözüküyor. Spor ayakkabılar çok rahat ve güzel gözüküyor. Ertuğrul tıpış tıpış yürüsün bunlarla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle yazmışım ki, spor ayakkabıları Ertuğrul'un sanmadım tabi :)

      Sil
    2. Hehehe :))) teşekkür ederiz handan cim :)

      Sil
  3. Mutlulukla giyinin hepsi çok cici :)

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok güzel kuzummmm Güle güle kullanın özellikle çantaya bayıldım bu aralar sırt çantaları favorim rahatlik konusunda en iyisi 😊

    YanıtlaSil
  5. güzel günlerde kullanın, çantanın rengine bayıldım bu arada...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de cok sevdim cantayi da rengini de :)teşekkürler

      Sil
  6. Ya bana ayakkabi de baska bisi deme.her türlüaüne bayilirim 😁 güle güle kullan canm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe kırk ayak misali bir suru ayakkabı var bende de :))

      Sil
  7. Güle güle kullan bir AVM'ye girip eli bol çıkanı tebrik etmek gerek zaten

    YanıtlaSil
  8. Hepsi çok güzel gözüküyor. Güle güle kullanın 👍🏻

    YanıtlaSil
  9. hepsi çok hoş güle güle kullan, çanta en dikkatimi çeken :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadın diyince çanta ve ayakkabı zaten sanırım: )

      Sil
  10. Çok güzeelll.Güle-güle kullanın canım. Ah o sırt çantaları son zamnlar benim de favorim aslında. Ama almaya cesaret edemiyorum.Gençmalı diye :) Ama aynı yaşdayız galiba 1984 doğumlu. Alsammı acaba diye heveslendim tekrar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 84 e yaşlı diyorsan yandık umman :)) al.sen al :) hic de abes.durmaz bize :))

      Sil
  11. Güle Güle kullanın :)
    Etkinlikten geldim takipteyim :)

    YanıtlaSil
  12. Güle Güle kullanın :)
    Etkinlikten geldim takipteyim :)

    YanıtlaSil
  13. Güzel günlerde kullan canım 😍🌸

    YanıtlaSil
  14. Güle güle kullanın, ayakkabılara bayıldım özellikle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göründükleri kadar rahat degillermis onunla ilgili de yazi yazacagim :(

      Sil
  15. Güzel günlerde kullanın 🤗

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Synacthen Depot 1mg Ampul

Şimdi diyebilirsiniz bu nasıl bir yazı başlığı.. Başlık değil ilaç adı.. Haklısınız da.. Amacım bu ilaç hakkında yazmak..İlaç nedir , nerelerde kullanılır, bizimle alakası ne; ne tür etkileri var.. E bunların hepini bir başlığa sığdıramayınca ilacın adı en iyi başlık oldu :D Önce teknik bilgilerden başlayalım.. Nedir bu synacten.. Synacthen depot 1mg ampul kas içine yapılan bir enjeksiyon.. " Kabadan " iğne.. Böbrek üstü bezlerinin çalışmasını sağlayan bir ilaç. Böbrek üstü bezi çalışıyor mu diye test için de kullanılıyor. ACTH -adrenokortikotropik hormon  takviyesi..Vücudun kendi ürettiği steroidlerin artırılması ilk hedef genel olarak. Kortizol , glokokortikoid, mineralokortikoid, androjen.. Ülseratif kolit, crohn, romatizma, kanser gibi hastalıkların yanında bazı nöbet çeşitlerinde de kullanılıyor. Dünyada ESESS tedavisinde birincil tercih ACTH takviyesi.  Ayrıca diğer epilepsi türleri ve otizm için de kullanılıyor. Biz ESESS için kullanıyoruz.

Ayak bağı kesme

Fotoğraf alıntı.. Selam kizlaarrr.. Simcik şöyle bir durum mevzuu bahis.. Malumunuz benim minnak bir miktar geriden gelmekte..21 aylık henüz yürümedi. Başka şeyler de var tabii dee, bu yazının konusu geç yürüme~ yürüyememe..

Reflu ah reflu...

Ertuğrul doğduğu günden beri reflu sorunu yaşıyor. Biz hep patalojik bir reflu dedik ama doktorlara anlatamadık. Biz de de hata var gerçi, çocuk gastroentroloji ye gitmedik hemen.. 4 ay bittiği sıralarda kilo persentili artık %2ye kadar düşünce yeter dedik gittik.. Gastrotuss baby diye bitkisel içerikli ve zor bulunan ithal bir şurup yazdı doktor. Firma ile iletişime geçip yakın eczanelerden birisine göndermesi ile ulaşabildik ilaca. Hemen etkisi başladı. Kusmalar ciddi oranda azaldı, hatta gaz sancıları bile azaldı. ( aslında çocuğun midesi yandığı için kıvranıyor biz de gaz sanıyor idik muhtemel)