Ana içeriğe atla

İlk BB Kremim ~ Loreal BB Skin Perfection



Ben kendine pek bakmayan bir hatunum. Yaşlanma karşıtı kremlere bile daha bu yaz başladım ki hala düzenli kullandığım soylenemez. 1 hafta kullanıyorsam 3 hafta.kullanmıyorum :p

Bloglarda kozmetik tanıtımları okumaya başladıkça sanırım, yüzümdeki lekeler çiller daha çok dikkatimi çekmeye başladı.

Makyajla uğraşacak ne vaktim ne sabrım var. Ayrıca kendime yakıştıramıyorum da. Düğün fotoğraflarım çok yabancı geliyor mesela :)

Ondan sebep, dedim ki ben bir BB krem deneyim en iyisi..


Gittim Gratise.. Oradaki hostes kızlara sordum. Dedim "kızlar ilk defa bb krem alacağım, hiç anlamam. Makyaj da yapmam. Siz bana hem güneşten koruyan hem az da olsa kapatan bişey verin." Onlar da Loreal Paris 'ten skin perfection BB kremi verdiler..

Ilk uygulamayı orada onlar yaptı." Normal nemlendirici gibi iyice yedirme, kapatıcılığı azalır. Hafif ince bir tabaka kalsın " dediler.

Alışveriş yaptığımda öğlen saatleri idi, akşam hala lekeler daha az belliydi.

Ertesi sabah kendim sürdüm. Gün içinde kapatacılık için tekrarlama ihtiyacı hissettim.

Gerçi adı üstünde bu bir BB krem, kapatıcı değil, çok şey beklememek lazım: ))

Bugün kendi başıma BB krem kullandığım 2.gün.. Ilk deneyimimi ve izlenimlerimi yazmak istedim.. Biraz daha alışınca neler değişmiş hatırlamak kolay olur hem, hem de benden başka da ilk kez BB krem kullanacak birisi denk gelir de okursa fikir verir belki :)


Loreal skin perfection BB kremin özelliklerine şöyle bir bakarsak, UV koruması varmış, 24 saat nemlendirici özelliği varmış ve 1 haftada ciltteki kızarık görüntüyü düzenliyor imiş...

Nasıl uyguladığıma bakalım:



Önce eau thermale avene temizleyici ile yüzümü sildim.
Sonra Loreal detox jeli ile yüzümü yıkadım. Hatta azıcık da maske gibi beklettim.

Loreal revitalift göz kremimi sürdüm ve biraz bekledim.

Diadermine gündüz bakım kremimi sürdüm ve biraz bekledim.

Loreal skin perfection BB kremi önce nemlendirici sürer gibi bütün yüzüme sürdüm. Sonra elmacık kemiklerimde beni.rahatsız eden çiller ve lekelerin üzerine ince bir tabaka olarak sürdüm. Kenarları düzelterek iz yapmamasını sağlamaya çalıştım.

Elbette henüz oldukça acemiyim, gratis kızlarının yaptığı kadar düzgün durmuyor 😂😂 Ama olacak inanıyorum ben 😝

Nenlendiriciyi sürdükten sonra beklemeden BB yi sürmek sanki daha rahat oluyor. İlk sürüşte pürüzsüz olmadı,sildim diadermine kremi tekrar sürüp üstüne BB sürünce daha rahat düzelttim.

Belki bb kremden vazgeçip kapatıcı bir krem alabilirim beceremezsem 😅
Ama şimdilik iyi gibi yaw.. Bakalım 😋😆

İşte bunlar da öncesi sonrası fotoğraflarım.

Çok mu kötü deyin hele 😂




Bunlar ışıklı oda krem öncesi..Alta da perdeleri açıp çektiklerimi koyuyorum..






Sırada kremden sonraki fotoğraflar.. Yine ışıklı ve perdeler açık iken :)







Çok komik olmuş yaw fotoğraflarım pek güldüm kendime 😂😂😂

Bunlar da biraz bekledikten sonra :)





Kozmetik blogu değilim anacım idare edin bunlarla 😄😄😄

Ilk BB krem kullanışım işte böyle..
Loreal skin perfection orta ton yüzüme gitti sanki.. Biraz ışıltı verip biraz kapatacılık da yaptı.. Gibi gibi yani.. Hadi bana hayırlı olsun.. Umarım düzenli kullanırım.. Bu.sayede anti aging kremlerimi de daha düzenli kullanmış olurum hem 😂😂😂

Sevgiyle..


Yorumlar

  1. Ahah harika olmus bu yazii !!! 😊

    YanıtlaSil
  2. Bende Ünversite yıllarından sonra makyajdan çok yaklaştığımı farkettim ve bu ara tekrar toparlanma kararı aldım😊 artık kendimize bakmak lazım ama değil mi kuzum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakmak lazım cidden pek saldım ben.şahsen: )

      Sil
  3. Aslında güzel durmuş ben de pure beauty markasının bb kremini kullanıyorum çok memnun kaldım tavsiye ederim 😊

    YanıtlaSil
  4. Çok yetersiz bir yazı olmuş böyle blog yazmaya ne var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili adsız, yazımda da belirttiğim gibi benim blogum bir kozmetik blogu değil, sadece ilk defa kullandığım bir ürünü arkadaşlarımla paylaştım. Blogum hakkında da herkes istediği gibi düşünebilir, ben huper süper bir blogger im demiyorum zaten,sadece kendimce yazıyorum. Yorumunuz için teşekkürler. Sevgiler :)

      Sil
    2. Çık yitirsiz bir yizi ılmış ay ne sinir bozucu insanlar var ya birde mütevazı bir şekilde kendinde yazmışsın zaten kozmetik blogu değilim makyaj sevmem falan diye 😒😒 bazı insanların sabrimızı sinama için var olduğunu dusunmekteyim😌 neyse kuzum boşver sen böyle konusanlari sevgide yollama layık değiller ☺ sen bana yolla sevgilerini, ayrıca cildin bence çok lekeli değil ama yinede cilt tonunu eşitlemesi açısından çok güzel olmuş ve bende bu serinin krem ve serumunu kullandım düzenli kullanmada cilt tonunu eşitliyor serum onları da tavsiye ederim 😊😊

      Sil
    3. Oy kuzumm sağol canım benim :) sana kucaklar dolusu sevgiler yollarım ki ben :)

      Sil
  5. Hoş gözüküyor. Şahsen ben lorealin her ürününü severim ama bb kreminden pek hoşlanmamıştım. Belkide yanlış ton seçimimden kaynaklıdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de daha önce bir bb denemistim hic bir fark olmamıştı. Bu sefer sorarak aldim o yüZden: )

      Sil
  6. pure cc creami öneririm tatlım ...

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullanın.Buradan bakınca iyi görünüyor.:)

    YanıtlaSil
  8. Okurken çok eğlendim, senin yazıların çok hoşuma gidiyor :) her halin güzel <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlucuk oldum :) teşekkür ederim :) 😍😍

      Sil
  9. Yazın çok başarılı bir ürün 👍

    YanıtlaSil
  10. çok tatlı bir yazı olmuş, çok doğal, yakışmış da, alıştıkça daha güzel olacaktır mutlaka :)

    YanıtlaSil
  11. :) Bu BB kremin yorumunu hiç okumamıştım doğrusu, bi BB krem bile insana moral veriyor :) çilleriniz için de kapatıcı alırsınız, oldu bitti. ama bu makyaj şöyle bi şey alışınca insan bırakamıyor. cilt temizliğini çok iyi yapmak gerek, cilt bakım kremlerini de düzenli kullanmak lazım. kısacası kadın olmak zor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok da krem yorumu sayılmaz bu yazi aslinda :p ve cidden kadın olmak zor :))

      Sil
  12. Oldukça güzel fotoğraflamışsınız 👌 Ürünlerde gayet başarılı 👌

    YanıtlaSil
  13. Bu bb kremi bende kullanmıştım çok memnun kaldım. Ne kadar güzel olmuş çok güzel fotoğraflamışsınııız 😍

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Synacthen Depot 1mg Ampul

Şimdi diyebilirsiniz bu nasıl bir yazı başlığı.. Başlık değil ilaç adı.. Haklısınız da.. Amacım bu ilaç hakkında yazmak..İlaç nedir , nerelerde kullanılır, bizimle alakası ne; ne tür etkileri var.. E bunların hepini bir başlığa sığdıramayınca ilacın adı en iyi başlık oldu :D Önce teknik bilgilerden başlayalım.. Nedir bu synacten.. Synacthen depot 1mg ampul kas içine yapılan bir enjeksiyon.. " Kabadan " iğne.. Böbrek üstü bezlerinin çalışmasını sağlayan bir ilaç. Böbrek üstü bezi çalışıyor mu diye test için de kullanılıyor. ACTH -adrenokortikotropik hormon  takviyesi..Vücudun kendi ürettiği steroidlerin artırılması ilk hedef genel olarak. Kortizol , glokokortikoid, mineralokortikoid, androjen.. Ülseratif kolit, crohn, romatizma, kanser gibi hastalıkların yanında bazı nöbet çeşitlerinde de kullanılıyor. Dünyada ESESS tedavisinde birincil tercih ACTH takviyesi.  Ayrıca diğer epilepsi türleri ve otizm için de kullanılıyor. Biz ESESS için kullanıyoruz.

Ayak bağı kesme

Fotoğraf alıntı.. Selam kizlaarrr.. Simcik şöyle bir durum mevzuu bahis.. Malumunuz benim minnak bir miktar geriden gelmekte..21 aylık henüz yürümedi. Başka şeyler de var tabii dee, bu yazının konusu geç yürüme~ yürüyememe..

Reflu ah reflu...

Ertuğrul doğduğu günden beri reflu sorunu yaşıyor. Biz hep patalojik bir reflu dedik ama doktorlara anlatamadık. Biz de de hata var gerçi, çocuk gastroentroloji ye gitmedik hemen.. 4 ay bittiği sıralarda kilo persentili artık %2ye kadar düşünce yeter dedik gittik.. Gastrotuss baby diye bitkisel içerikli ve zor bulunan ithal bir şurup yazdı doktor. Firma ile iletişime geçip yakın eczanelerden birisine göndermesi ile ulaşabildik ilaca. Hemen etkisi başladı. Kusmalar ciddi oranda azaldı, hatta gaz sancıları bile azaldı. ( aslında çocuğun midesi yandığı için kıvranıyor biz de gaz sanıyor idik muhtemel)