Ana içeriğe atla

Skechers spor ayakkabım



Malum kilo verme savaşındayım. Bunun için her gün 1 saat kadat yürüyüş yapmaya çalışıyorum. Aslında sevgili Derya bana bir video listesi hazırladı ama ben bir türlü başlayamadım. Başlasam bile yine onun için de rahat bir ayakkabı gerekli olacaktı bana..

Geçenlerde de facto 'dan bir ayakkabı almıştım. Yumuşak gibi gelmişti alırken. Ama malesef ki 1 saatlik bir yürüyüş sonrası ayak tabanlarım topuklarım bile su topladı... Eve zor döndüm ve ertesi gün bile yürürken zorlanıyordum :(

O ayakkabı ile ilgili yazım işte şurada...


Bugün de facto ya ayakkabıyı geri verdim...


İlk alışveriş yaptığım gün paraya kıyamadığım için almadığım skechers ayakkabıyı bu sefer aldım..





Skechers GoRun400 women's.. Los angeles maratonuna sponsor olmuş bu ayakkabı..




Özel tabanlar, nefes alan dokusu ile yumuşacık ve gerçekten çok rahat bir ayakkabı..



Skechers zaten rahatlığı ile nam salmış bir marka..




Aslında daha cicili bicili renkli bir ayakkabı almak vardı aklımda. Ama yine klasik gri renkte kaldım.. İçinin pembeliği sayılır mı :)



Ayakkabının quick fit özelliğine bayıldım. Topuk kısmında bir delikçik yapmışlar. Kerata yerine parmakla tık diye giyiyorsun, süper :))

Evet birazdan fazla pahalı ama değiyor bu ayakkabıya..

2 sene kadar önce eşime skechers 'dan 3 ayakkabı almıştık. Eşim kolay beğenmez ayakkabı, rahat edemez ayakları. O bile rahat etti :)

O yüzden a dostlar, spor ayakkabı ihtiyacınız varsa gidin skechers a seçin beğenin alın: )

Bence yani :)

Sevgiyle: )

Yorumlar

  1. Skechers uzun yürüyüşlerde ve sporda kullanılan en rahat ayakkabı bence. Güle güle kullan canım 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana da öyle gibi geldi :) teşekkürler canımcım

      Sil
  2. Spor ayakkabi olayina bir turlu isinamadim ama bu guzelmis gule gule kullan ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de topuklu giymeyi iç beceremeyen birisiyim. ayaklarım çok acıyor.. bir nişan çıkışı ayakkabıları çıkarıp yürümüşlüğü var sokakta :D

      Sil
    2. 😄😄 bende topuklu kullanamam ama creepers tarzi yuksek tabanli ayakkabi bot sandeletler vazgecilmezim. Birde minyon olunca 😂😂

      Sil
    3. :D ben de tam bir hobbit im, 160 bile yok boyum :D

      Sil
  3. Bu ayakkabının doğa yürüyüşü için olanı var mı ki?
    Ben de beğendim. İnsan kendine değer vermeli. Sonra yine biz acısını çekiyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha sert kalıplı olanlar vardı. bakmak lazım :)

      Sil
  4. Bende yeni ayakkabi ararken bakayim😊

    YanıtlaSil
  5. En rahat ayakkabılardan biri 👍

    YanıtlaSil
  6. Spor ve kilo vermek amaçlı olmasada bende hergün mutlaka bir saat yürüyorum bazen daha uzun hatta yanımda bir arkadaş bulursam ki bu arkadaş genelde eşim olur 😊 hava da güzelse her yere yuruyerek gideriz ki eskisehir malum...
    Bende uzun süre Converse kullandım ama bi süre sonra tabanlarim aciyordu tabi şimdi kıştan beri Nike kullanıyorum çok memnunum eşim de de aynısı var ikimizde çok memnun kaldık ama bu ayakkabı da süper rahat görünüyor canım Güle güle kullan 💛💛😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne.güzel yaa.. Ben yurumenin mutlu edici etkisini yeni kesfettim.malesef. teşekkürler canim :)

      Sil
  7. Güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  8. ooo iyimiş denemek lazım o ayakkabıyı.

    YanıtlaSil
  9. Skechers benim bebeğim ❤️ Çok fazla ayak ve bacak ağrılarım problemlerim olduğu için bende sürekli bir ayakkabı da yer edemeyenlerdendim. Skechers aldıktan sonra inanılmaz bir rahatlama oldu. Artık 1 2 saatlik yürüyüşün ardından ayaklarımın ağrımadığını hissettim. Doktorların hamilelere de önerisi bu marka. Tek üzücü yanı göze hitap eden çok beğenilir tipleri yok ama verdiği rahatlığı hiçbir şeye değişmem. Sanırım bundan sonra sürekli alacağım bir marka.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel renkler de vardı benim gittiğim mağazasında ama ben.biraz klasikciyim sanırım: )

      Sil
  10. Adidas superstar istiyorum bende 😦

    YanıtlaSil
  11. Gerçekten hem rahat hem şık bir ayakkabı:))

    YanıtlaSil
  12. güle güle kullan, ben de başka bir gri pembe modelini 2 ay kadar önce aldım, çok hafif, çok rahat :)

    YanıtlaSil
  13. ben de koşu ayakkabısı alırken sketchers ve nike arasında kalmıştım. bi dahakine alırsam Sktchers almayı düşünüyorum. air max'tan da çok memnunum ama. tüh defactodaki ayakkabı güzeldi. iş spor olunca maddiyatı zorlayıp en iyisini almak lazım. performansınızı bile etkiler :) güle güle giyin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya öyleymiş. Belki gündelik ayakkabı olarak kullanılabilir diğeri ama yürüyüşü her gün yapmaya çalışınca gündelik için de skechers kullanıyorum: )

      Sil
  14. Kilo verme savaşında başarılar kuzum sıkı takipteyim 😍 Ayakkabını spor dolu günlerde kullanman dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takipcim varsa kendime daha dikkat edem bari :)) sağol canım: )

      Sil
  15. Skechers acayip rahat bende almayı düşünüyorum ama nerde bulabilirim bilmiyorum 😞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul anadolu yakası için en çok çeşit kurtköy viaport mağazasında. Maltepe park avm ve bağdat caddesinde de var.. Diğer yerleri bilmiyorum

      Sil

Yorum Gönder

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Synacthen Depot 1mg Ampul

Şimdi diyebilirsiniz bu nasıl bir yazı başlığı.. Başlık değil ilaç adı.. Haklısınız da.. Amacım bu ilaç hakkında yazmak..İlaç nedir , nerelerde kullanılır, bizimle alakası ne; ne tür etkileri var.. E bunların hepini bir başlığa sığdıramayınca ilacın adı en iyi başlık oldu :D Önce teknik bilgilerden başlayalım.. Nedir bu synacten.. Synacthen depot 1mg ampul kas içine yapılan bir enjeksiyon.. " Kabadan " iğne.. Böbrek üstü bezlerinin çalışmasını sağlayan bir ilaç. Böbrek üstü bezi çalışıyor mu diye test için de kullanılıyor. ACTH -adrenokortikotropik hormon  takviyesi..Vücudun kendi ürettiği steroidlerin artırılması ilk hedef genel olarak. Kortizol , glokokortikoid, mineralokortikoid, androjen.. Ülseratif kolit, crohn, romatizma, kanser gibi hastalıkların yanında bazı nöbet çeşitlerinde de kullanılıyor. Dünyada ESESS tedavisinde birincil tercih ACTH takviyesi.  Ayrıca diğer epilepsi türleri ve otizm için de kullanılıyor. Biz ESESS için kullanıyoruz.

Ayak bağı kesme

Fotoğraf alıntı.. Selam kizlaarrr.. Simcik şöyle bir durum mevzuu bahis.. Malumunuz benim minnak bir miktar geriden gelmekte..21 aylık henüz yürümedi. Başka şeyler de var tabii dee, bu yazının konusu geç yürüme~ yürüyememe..

Reflu ah reflu...

Ertuğrul doğduğu günden beri reflu sorunu yaşıyor. Biz hep patalojik bir reflu dedik ama doktorlara anlatamadık. Biz de de hata var gerçi, çocuk gastroentroloji ye gitmedik hemen.. 4 ay bittiği sıralarda kilo persentili artık %2ye kadar düşünce yeter dedik gittik.. Gastrotuss baby diye bitkisel içerikli ve zor bulunan ithal bir şurup yazdı doktor. Firma ile iletişime geçip yakın eczanelerden birisine göndermesi ile ulaşabildik ilaca. Hemen etkisi başladı. Kusmalar ciddi oranda azaldı, hatta gaz sancıları bile azaldı. ( aslında çocuğun midesi yandığı için kıvranıyor biz de gaz sanıyor idik muhtemel)