18 Mayıs 2017 Perşembe

bir zamanlar kral idi Mısır'a



Çooookk uzun zamandır dilimde idi bu şarkı..

Ama farklı bir şekilde hatırlıyordum :D

bir zamanlar kraliçe mısıra diye ::D :D

Şarkının gerisi de yok alımda..

Az önce bir anda nasıl oldu ise geldi aklıma dur oğlum dedim google amcana bir soralım o bize ne diyecek.. Daha önce ne diye sormadı idi isem..

Neyse buldum şarkımı :)) Heeyoo yaşasıınn :P

Ve yine gülçin öğretmenim den buldum. am abu sefer Gülçin anne olarak :) Oğluşu sanırım toroscuk da pek tatlı imiş :)

Bir zamanlar kral idi mısıra şimdi kaldı eski bir hasıra suyumuzu kaynatalım şu annesiyle ertuğrulu oynatalım :))

Buyurunuz işte burada :)




10 yorum:

  1. Iyiymis yaa😀 bazen bende durup dururken aklıma bişey gelir ve google a sorarım ne iyi şu google Hayır meraklı bir milletiz yani düşünüp dururuz😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de iyi ki var süre google

      Sil
    2. Süre ne yaw şu google olacakti o :p

      Sil
  2. Yaa ne güzel bir şarkıymış bayıldım :))

    YanıtlaSil
  3. hatırladım bu şarkıyı çocukluğumdan, harikasınız :)

    YanıtlaSil
  4. :D kalmayalım o hasıra. İyi pazarlar.💖

    YanıtlaSil

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)