26 Mayıs 2017 Cuma

Otribebe Rahat nefesler Ormanı



Otribebe markasını bilmeyen anne yoktur sanırım. Ama anne olmayanlar da bilsin diye diye minicik bahsedeyim.

Otribebe burun temizleme hortumu, burun temizleme suyu, burun temizleme pompası gibi bebeklerimizin rahat nefes alması için çabalayan bir marka.


Şimdi de dünyamızın rahat nefes alması için çalışıyor.

Rahat Nefesler Ormanı projesi ile bize bir orman veriyor otribebe..

Sosyak medyada bebeğimizin fotoğrafını #rahatnefeslerormanı etiketi ile paylaşıyoruz , otribebe de bebeğimizin adına bir ağaç dikiyor..

Harika değil mi...

Haberiniz olsun didim...

26 yorum:

  1. Ne kadar güzel bir proje. Böyle firmalara destek vermek lazım her zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum. Gerçi zaten bizim velet burunları için ister istemez destekliyoruz: )))

      Sil
  2. Harika bir projeymiş.Herkesin nefes almaya ihtiyacı olduğu şu zamanlarda nefes alacak alanlar yapmaya çalışmak takdire şayan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de,çok güzel bir düşünce

      Sil
  3. Sosyal sorumluluk projesinde bu şekilde yer almalarını takdir ediyorum. Destekleyerek devam etmelerini sağlayalım. :)

    YanıtlaSil
  4. Harika bir proje. Doğa dostu olarak bu habere çok sevindim 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevindim ve hemen paylaşmak istedim :)

      Sil
  5. Süpermiş bilgi için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Kışın çantamdan ayırmıyorum ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim alerjik bir oğlan olunca 12 ay 4 mevsim el altında: )

      Sil
  7. Anne olmadığım için hiç bilmiyordum.Sayenizde öğrenmiş oldum.Teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana, siz de yeğen kuzen vs fotoğrafıyla katılın projeye: )

      Sil
  8. Otri bebeye minnettariz tıkalı minnacik burunlari açtığı icin 😀 vee tabiki bu güzel kampanya için 👏 paylaşim için teşekkürler canım 😊

    YanıtlaSil
  9. Harika proje ❤️ Minikler rahat nefes alıyor Oteibebe ile 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle iki cümleye de katılıyorum: ))

      Sil
  10. Ne kadar güzel bir etkinlik ..

    YanıtlaSil

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)