4 Mayıs 2017 Perşembe

Kelebek Etkisi: ANILARLA BLOGGERLAR-17

Selamlar millet :)



Alkışlayın bakiimm ilk konuk yazarlığımı :P



Seviyorum bu dünyayı ve sizleri :)



Sevgili kelek etkisi ne bir de buradan teşekkür edeyim ve sizlere haber vereyim.. Eğlenceli bir anımı paylaştım.. Bence bir gidip bakın :) sonra ban ageri gelmeyi unutmayın ama e mi :)





Kelebek Etkisi: ANILARLA BLOGGERLAR-17: Selamlar Anılarla Bloggerlar köşesinde yepyeni bir bloggerı daha misafir etmekten mutluluk duyuyorum. Sevgili  ŞAPŞİK ANNE  blogum için ...

11 yorum:

  1. Okurken gülerek okudum ama bir yandan da helal olsun diyorum. Aynı şey benim başıma gelse o günü tarihten falan sildirirdim sanırım.. :D

    YanıtlaSil
  2. Biz de yolda kaybolup eve on dakikaklık mesafedeki nikaha son saniye yetişmiştik ama siz bizi de aşmışsınız 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse ki eş durumu ataması için erken yapmıştık nikahı; yoksa beklemezdi memur bizi muhtemelen :D

      Sil
  3. Canim cok mutlu oldum konugum olduguna blogumu renklendirdin teşekkür ederim 💘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de pek memnun oldum teşekkür edrm :)

      Sil
  4. Canim cok mutlu oldum konugum olduguna blogumu renklendirdin teşekkür ederim 💘

    YanıtlaSil
  5. Yazınız bir harikaydı. Sayenizde uzun süre güldüm :)

    YanıtlaSil
  6. Ay ne güldüm canım yaaa hakikaten özellikle enistenin senin koluna girmesi çok hoştu bence 😀 hep kadın mi erkeğin koluna gircek hih🙈🙈 çok iyiydi canım 😁

    YanıtlaSil

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)