Ana içeriğe atla

Anneler Günü



Anneler günü kutlu olsun.. Mu acaba...


Evet çok şükür bizim bir yavrumuz var, annemiz var.. Peki ya olmayanlar...

Annesini kaybetmiş birisi etrafta çılgınca anneler günü reklamlarını görünce neler hissediyordur acaba..

Yetimhanelerde büyüyen çocuklar veya nasıl kızıyordur hayata kim bilir..

Allah kimseye evlat acısı yaşatmasın, ama yaşayanlar yok mu var.. Onların içi parçalanmıyor mu dersiniz etrafta anneler gün etkinlikleri süslemeleri gördükçe..


Dün akşam bir arkadaşımızın oğlunun vefat ettiği haberini aldık. Daha 4 yaş civarındaydı... Biz nasıl etkilendik ki ailesini düşünemiyorum bile... Tam da anneler gününde toprağa veriyor o anne yavrusunu..Bir daha anneler günü diye bir şey duymak isteyeceğini sanmıyorum...


Şehit anneleri var sonra acı gerçeğimiz..

Evet benim annenin canım annemin anneler günü kutlu olsun; ben de oğlum olduğu için canıma can nefesime nefes kattığı için çok mutluyum.. Benim de günüm kutlu olsun :)

Ama anneler gününün bu kadar çok dillendirilmesi bana rahatsız edici geliyor..

Kadınlar günü olur, sevgililer günü olur..Sevgilisi olmayan üzülse bile sevgili bu ...

Ama ya anneler gününde annesiz babalar gününde babasız veya yavrusuz kalmış olanların acısı....

Önceden hiç gelmezdi böyle şeyler aklıma.. Oğlum olgunlaştırıyor beni sanırım :)

Neyse öyle işte..

Yazmak istedim sadece içimden geçenleri..

Anneniz hala hayattaysa, yavrunuz hayattaysa kıymetini bilin.. Sarılın öpün koklayın sevdiğinizi söyleyin söylemekten çekinmeyin utanmayın..Sadece anneler gününde değil ama her gün...

Seni çookk seviyorum canım annem :)
Seni çookkk seviyorum biricik oğlum..

İyi ki varsınız..

Sevgiyle..

Yorumlar

  1. Allah kimsenin annesini başından eksik etmesin...

    YanıtlaSil
  2. Anneler gününüz kutlu olsunn, yavrucuğunuzla nice anneler günü diliyorum.. :)

    YanıtlaSil
  3. Anneler günümüz kutlu olsun :) Allah annelerimize sağlık sıhhat versin. Sevgilerimle canım

    YanıtlaSil
  4. Anneler günümüz kutlu olsun. Benimde annem Baküde. Bana çok uzak özlüyorum. Hatta bu konudan mümkün oldukca kaçıyorum desem yeridir. Çünki özlemim daha ağır geliyor bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy :( biletler de dünya para, ucuz olsa bile hayat ne kadar izin veriyor ki.. Ben bu saat oldu yarım saat otedeki anneme gidemedim daha

      Sil
  5. Anneler gnün kutlu mutlu olsun canm.Benmde icime dert ettin bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe kötüyüm :p senin de kutlu mutlu olsun canim

      Sil
  6. Allah hiçbir anne ve evladı birbirinden ayirmasin. Seninde anneler günün kutlu olsun canimmm

    YanıtlaSil
  7. Allah hiçbir anne ve evladı birbirinden ayirmasin. Seninde anneler günün kutlu olsun canimmm

    YanıtlaSil
  8. Allah tüm anneleri çocuklarına bağışlasın. Benim de oğlum doğduğundan beri bu düşünceler aklıma geliyor bir de anne olmak isteyip de olamayanlar var :( Allah isteyen herkese annelik duygusunu yaşatsın. Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. 3 nesil bir arada ne güzel...Allahım 4-5 nesli de beraber görmenizi nasip etsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  10. Bu konuda size katılıyorum hatta elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum. Emeğinize sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Keşke kapitalist dünya da dikkat etse..tabi bu.penguenler usumesin.gibi bisi oldu :p

      Sil
  11. Seni yerim karpuzcuk :) anne olmak güzel sey..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Synacthen Depot 1mg Ampul

Şimdi diyebilirsiniz bu nasıl bir yazı başlığı.. Başlık değil ilaç adı.. Haklısınız da.. Amacım bu ilaç hakkında yazmak..İlaç nedir , nerelerde kullanılır, bizimle alakası ne; ne tür etkileri var.. E bunların hepini bir başlığa sığdıramayınca ilacın adı en iyi başlık oldu :D Önce teknik bilgilerden başlayalım.. Nedir bu synacten.. Synacthen depot 1mg ampul kas içine yapılan bir enjeksiyon.. " Kabadan " iğne.. Böbrek üstü bezlerinin çalışmasını sağlayan bir ilaç. Böbrek üstü bezi çalışıyor mu diye test için de kullanılıyor. ACTH -adrenokortikotropik hormon  takviyesi..Vücudun kendi ürettiği steroidlerin artırılması ilk hedef genel olarak. Kortizol , glokokortikoid, mineralokortikoid, androjen.. Ülseratif kolit, crohn, romatizma, kanser gibi hastalıkların yanında bazı nöbet çeşitlerinde de kullanılıyor. Dünyada ESESS tedavisinde birincil tercih ACTH takviyesi.  Ayrıca diğer epilepsi türleri ve otizm için de kullanılıyor. Biz ESESS için kullanıyoruz.

Ayak bağı kesme

Fotoğraf alıntı.. Selam kizlaarrr.. Simcik şöyle bir durum mevzuu bahis.. Malumunuz benim minnak bir miktar geriden gelmekte..21 aylık henüz yürümedi. Başka şeyler de var tabii dee, bu yazının konusu geç yürüme~ yürüyememe..

Reflu ah reflu...

Ertuğrul doğduğu günden beri reflu sorunu yaşıyor. Biz hep patalojik bir reflu dedik ama doktorlara anlatamadık. Biz de de hata var gerçi, çocuk gastroentroloji ye gitmedik hemen.. 4 ay bittiği sıralarda kilo persentili artık %2ye kadar düşünce yeter dedik gittik.. Gastrotuss baby diye bitkisel içerikli ve zor bulunan ithal bir şurup yazdı doktor. Firma ile iletişime geçip yakın eczanelerden birisine göndermesi ile ulaşabildik ilaca. Hemen etkisi başladı. Kusmalar ciddi oranda azaldı, hatta gaz sancıları bile azaldı. ( aslında çocuğun midesi yandığı için kıvranıyor biz de gaz sanıyor idik muhtemel)