12 Nisan 2017 Çarşamba

Marka Mimi




Yaşasın yeni bir mim :))

Sevgili deep in başlatttığı bu akıntıya ben e kapılıverdimmm...

En sevdiğimiz 3 markayı sormuş sevgili deeptone..

Hımm.. Önce bir düşünmem lazım...




1.) Sanırım 1.liği açık ara farkla prima ya vereceğim; şu an hayatımın her alanında hayat kurtarıyor  bezleri ile kendisi :D

2.) Migros yoğurt.. yoğurtsuz hayat düşünemeyn benimiçin en sevdiğim lezzet sanırım migrosunki.. torku da iyi gerçi..

3.) Nutrigen  Balık yağı, vitamin desteği vs ile destekçim :)

Siz de yapmak isterseniz buyrun kapı açık, kimseyi tutmayım; zaten ben baya geç kaldım sanırım :P

7 yorum:

  1. Çocuklu annelerin öncelikleri Prima oluyor hep sanırım ^.^ Güzel olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Ama seninkinin etkisinden yeni kurtulmuştum ben Özlem :D

      Sil
  3. Bende yapcam kimin başlattığını bilmem de böyle bir şey varmış madem,hata sonu yaparım bunu.İpucu bir tanesini söyleyeceğim marka tabiki de BİM :)))

    YanıtlaSil

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ?