Ana içeriğe atla

Bölgesel Zayıflama



Selam millet..
Bugün ele almaya niyetlendiğim konum bölgesel zayıflama..

Bu ara zayıflamaya kafayı takmış bir siskocuk annecik olarak, diyetisyen kontrollü bir diyete ve bölgesel zayıflama seanslarına başladım.

Özel Pendik Hospital diye bir hastane var. Pendik köprüsünü geçince hemen yan yolda. Bu hastane kampanya yapmış. Diyetisyen ve bölgesel zayıflama bir arada olunca 3 aylık ( 12 seans ) program 400 tl .. Ne kadar sürer bilmiyorum tabi ama bulmuşken ben atladım: )


Bölgesel zayıflama için bir yerlere gideyim düşüncem uzunca bir süredir vardı. Spor yaomaya üşenen ve yemek yedikçe mutlu olan birisi olarak, kolayca incelmek çekici geliyordu: )
Ama güvenemiyor idim. Açıkçası beni hastane ortamında uygulama yapılıyor olması baya bir cezbetti..

Gelelim neler yapılıyor ve bu uygulamar nedir kısmına..

Kavitasyon, lenf drenaj, pasif jimnastik ve G5 masajı pendik hospital da yapılan uygulamalar.

G5 e henüz girmedim. Ama sert bir masaj olduğunu söylüyor girenler..
Kavitasyon ultrason çektirmek gibi. Kulakta çınlayan bir ses var sadece..
Lenf drenaj için uzay elbisesi gibi bir kıyafet içine giriliyor, bu nesne sizin kolunuzu bacağınızı karnınızı sıkıştırıyor ve bırakıyor. Yarım saat sürüyor bu döngü,benim uykum geliyor baya bir rahatlatıyor: ))
Pasif jimnastik için de NST ye bağlanır gibi bantlarla kablolarla haşır neşir oluyorsunuz. Başta biraz rahatsız etse de bu da iyi geliyor.. Bi kere yattığınız yerden spor yapıyorsunuz daha ne olsun :))

Kavitasyon makinesi


Kavitasyon nedir peki..
Ultrason gibi dedim ya, çalışma sistemi de benzer. Ses dalgaları gönderiyor. Bu ses dalgaları içerde titreşimler ve patlamalar ile yağ hücrelerini kırıyor. Kırılan yağlar da vücutta enerji olarak kullanılıyor. Bir seans 2~10 cm arası incelme sağlıyor imiş. Normalde tek bölge için 30~35 dk sürüyormuş seans..

Lenf drenaj elbisesi


Lenf drenaj makinesi 


Lenf drenaj nedir derseniz..
Vücudun temizliğini sağlayan sistem diyebiliriz.. Lenf drenaj aslında vücudun yaptığı bir şey. Ödem atmak,dokuların beslenmesi vs işlemi.. Uzay elbisesine benzettiğim işlem, lenf drenaj siateminin daha hızlı ve düzenli çalışmasını sağlıyor..



Gelelim pasif jimnastik nedir olayına..
En basit açıklaması hafif elektrik dalgaları ile yattığınız yerden kasları çalıştırmak,yorulmadan spor yapmak demek.. Faradik akım diye bir akım kullanılıyor imiş pasif jimnastik sırasında.
50~100 hz lik bir frekansta uyarıcı bir akım yani.. Fizik tedavi uygulamalarında da kullanılıyor..

G5 masajı nedir nasıl hissesilir ben de cidden merak ediyorum :)
İterek ve sıkıştırarak yağ yakımı,selülit giderme, yaşlılık belirtilerini gidermek için uzuuun zamandır kullanılan bir yöntem imiş.. Uygulayıcı kız bir seans sonrası biraz morarma olabilir ama çabuk geçer diyordu bir bayana..

Bu uygulamaları bir arada kullanınca etkileri daha fazla oluyor imiş..

Pendik hospital' da 45dk pasif jimnastik, 30dk lenf drenaj uygulanıyor. Arkasından 15dk kavitasyon veya G5 masajı.. Bir seans birisi diğer seans ötekisi..

Ve tabii ki, diet yapılırsa daha etkili oluyorlar hepsi..
Yağ yakıcı jeller etkiyi artırır imiş..
Spor da yapılır ise tadından yenmez derler :))

Ah; bir de haftada 2 seans en fazla izin verilen..
Regl döneminde uygulanmıyorlar..

Görelim bakalım 12 seans sonra ne olacağım: )

Sevgiyle..

Yorumlar

  1. merakla sonucu bekliyoruz ,bu arada fiyat gerçekten çok uygun....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet uygun. Fiyat da kısık seans da :) kavitasyon için yarım saat olmalı diorlar mesela ama burada 15 dk :)

      Sil
  2. Tembel seniii yakalandin 😂😂😂. Bölgesel zayiflama sporla da mümkün yahu hem de bedava.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yürüyüş yapmaya baladım; hiç yoktan iyidir sanırım :P

      Sil
  3. Ben de her yerim ağrıyıp eklemlerimden spor yapamadığımdan ciddi ciddi böyle bir şey düşünüyorum :) Şimdilik yürüyüşe devam. Açım aç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kıyamam aç kalma metabolizma yavaşlamasın,az ve sık ye .. hep derlerdi de inanmazdım ama diyetisyenim de öyle yaptırıyo :D

      Sil
    2. Yok ben öyle yapamıyorum. Ya az kısmında ya sık kısmında sorun çıkıyor :) İki öğün gayet güzel yiyorum bir öğün daha hafif, arada pek bir şey yemiyorum :) Şimdilik iki kilo gitti bakalım :)

      Sil
    3. Kolay gelsin hizla gitsin fazlaliklar :)

      Sil
  4. 12 seans sonrasını da ben merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  5. bende merak ediyorum bakalım umarım verdiğiniz paraya değer

    YanıtlaSil
  6. Elinize sağlık güzel bilgilendirici yazı olmuş :) inşAllah istediğiniz sonucu alırsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, daha çok şey öğrendikçe aktaracağım yine :) umarım azbuçuk olsun incelirim :P

      Sil
  7. Cok merak ettim keske yiyip kilo almayanlardan olsam💘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman iyi ki değilsin; yoksa bir kaşık suda boğmak istediklerimden olurdun :D

      Sil
  8. Sonuçla alakali yazınızı göremedim ama bilgilendirme yapabilir misiniz acaba ?sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Bende pendik hospitalda diyetisyene basladım. 3 aylık pakete kilo veremediniz mi üzdünüz beni şu an :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben diyetisyenden fayda gördüm. 3 ayda 9 kilo vermiştim galiba net hatırlamıyorum şimdi.. Ama bölgesel incelme latelerinin bir faydası olmadı. 12 seansta 12 cm incelme olmalıydı en az. Diyetle birlikte de gidince daha iyi bir incelme beklemiştim.. Ama 12 cm ye yaklaşmadı bile..

      Sil
  10. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Synacthen Depot 1mg Ampul

Şimdi diyebilirsiniz bu nasıl bir yazı başlığı.. Başlık değil ilaç adı.. Haklısınız da.. Amacım bu ilaç hakkında yazmak..İlaç nedir , nerelerde kullanılır, bizimle alakası ne; ne tür etkileri var.. E bunların hepini bir başlığa sığdıramayınca ilacın adı en iyi başlık oldu :D Önce teknik bilgilerden başlayalım.. Nedir bu synacten.. Synacthen depot 1mg ampul kas içine yapılan bir enjeksiyon.. " Kabadan " iğne.. Böbrek üstü bezlerinin çalışmasını sağlayan bir ilaç. Böbrek üstü bezi çalışıyor mu diye test için de kullanılıyor. ACTH -adrenokortikotropik hormon  takviyesi..Vücudun kendi ürettiği steroidlerin artırılması ilk hedef genel olarak. Kortizol , glokokortikoid, mineralokortikoid, androjen.. Ülseratif kolit, crohn, romatizma, kanser gibi hastalıkların yanında bazı nöbet çeşitlerinde de kullanılıyor. Dünyada ESESS tedavisinde birincil tercih ACTH takviyesi.  Ayrıca diğer epilepsi türleri ve otizm için de kullanılıyor. Biz ESESS için kullanıyoruz.

Ayak bağı kesme

Fotoğraf alıntı.. Selam kizlaarrr.. Simcik şöyle bir durum mevzuu bahis.. Malumunuz benim minnak bir miktar geriden gelmekte..21 aylık henüz yürümedi. Başka şeyler de var tabii dee, bu yazının konusu geç yürüme~ yürüyememe..

Reflu ah reflu...

Ertuğrul doğduğu günden beri reflu sorunu yaşıyor. Biz hep patalojik bir reflu dedik ama doktorlara anlatamadık. Biz de de hata var gerçi, çocuk gastroentroloji ye gitmedik hemen.. 4 ay bittiği sıralarda kilo persentili artık %2ye kadar düşünce yeter dedik gittik.. Gastrotuss baby diye bitkisel içerikli ve zor bulunan ithal bir şurup yazdı doktor. Firma ile iletişime geçip yakın eczanelerden birisine göndermesi ile ulaşabildik ilaca. Hemen etkisi başladı. Kusmalar ciddi oranda azaldı, hatta gaz sancıları bile azaldı. ( aslında çocuğun midesi yandığı için kıvranıyor biz de gaz sanıyor idik muhtemel)