13 Nisan 2017 Perşembe

Evde canavar beslemek



Evet evet, ben evde canavar besliyorum :)

Ama çok tatlı bir canavar ki oo..

Yüzümde morluklar, tırnaklarını kestiğim halde nasıl başardığını bilmediğim tırmıklar, yediğim tekmelerle moraran bacaklarım...

Gitsem ağır darp raporu alırım sanırım: )))

Senden başka kim yapabilir bunları bana minik aslanım...:)) seviliyorsun bilgine :)

Evet kuaföre gitmeyeli aylar oldu bakmayın öyle garip garip, fırsat bulamadım da değil de sanırım zaman ayırmak istemedim :p


21 yorum:

  1. : ))))

    Yaa çok aynı durumlar yaşıyoruz.

    Bu arada oğlun sana ne çok benziyor Şapşik Anne.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başka da mı canavalar varmış :D :D :D bir ara tam kopyamdı sıpam da bu ara dönüyor diyorlar :)

      Sil
  2. Kuaför meselesi bir Girdap zaten hix girmemek lazım geçen gün nerdeyse gidiyordum Biliyormusun canım ya son anda eylül ağladı babasi cesaret edemedi durduramam diye ve ben gitmedim yani 😀 Ayy bu arada bende şimdiden darp edilmeye başladım sabah tekmeyle uyaniyorum mesela 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz de benim oğlanla fazlaca bağımlıyız :D onu o havaya sokmak istemiyorum genelde boya oluyor çünkü; bırakıp gidemiyorum da böyle oluyor sonra işte :D sabahları ben de tekmelerle uyanıyorum :D

      Sil
    2. Ahahah küçük canavar öp onu bizim için annesiiii😀

      Sil
  3. Minik bir aslan deyince acaba kedi mi dedim?:))Kız valla anlamadım kedi mi, oğlan mı? Hangisi?:)))bende de canavar var kedi olanından:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğlan ablacım :) kediye annemin de oğlumun d alerjisi var besleyemiyoruz :(

      Sil
  4. Hahaha, anne olmak tehlikeli iştir azizim :D

    YanıtlaSil
  5. Aynı türden bende besliorum canm 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızlar da mı yapıyormuş böyle işler :D

      Sil
  6. Anne şefkati, sabrı böyle bir şey işte...bu arada kuaföre gitmeme konusunda kimse benim elime su dökemez:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annelik cidden başka :) anneannelik de :)

      Sil
  7. Ben de neredeyse bir sene kadar gitmemiştim kuaföre. Şimdi en azından ayda bir uğruyorum, üşenmezsem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çalışırken iyiydi hemen hemen yan kapıydı kuaför ama eve gelince zor oldu yaw :D

      Sil
  8. Evladın vurduğu yerde güller açar mı demeli :D Sen yine de refleks geliştirici birşeyler yap derim, elleri de ağır kerataların! <3

    YanıtlaSil
  9. Bu arada gözlerin ne güzel bakıyor! Onu da eklemek isterim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hhahahayy sağol canımm yaa..bene mülteci gibi geliyor oysa bu foto :) teşekkür ederim :)

      Sil

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ?