30 Nisan 2017 Pazar

Çekiliş Sonucu






Öncelikle katılan herkese teşekkür ederim.

Katılımınız ve paylaşımlarınız hepsi ayrı ayrı çok değerli :)

Google amcaya çekiliş yap yazdım.. Çıkan ilk siteye tıkladım; olmadı.. Ben de altta diğer linklerden birisine tıkladım ve yaptım çekilişi... Çekiliş aracı diye bir site...

Kağıtlara tek tek yazıp elde çekiliş yapmaktan daha güvenilir olur diye düşündüm...

Katılmak istediğini belirtip g+ da paylaşmayan arkadaşları malesef katamadım çekilişe..İlla ki olsun demiştim malum, paylaşanlara ayıp olurdu yoksa.. kusura bakmasınlar...

Kazananlar :

eylülannesi ve daha mutlu yaşam

Bana gmail ile adreslerinizi yollarsanız en kısa zamanda yollarım hediyelerinizi :)

Çekiliş videosunu görmek isteyenleri instagrama alalım.. ( telefona kaydetmeden instagram üzerinden çekmişim o yüzden buraya ekleyemedim.. ).




Hayırlı olsun efenim :)

Sevgiyle..




10 yorum:

  1. Vay arkadas yinemi ben kazanamadimm 😁 bosuna demiyom.bende sans yok diye 😁 kazanan arkadaslara hayrlu olsun diyorum tabiside.Bide gunaydin canm benm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlemcim kaybettiğin çekiliş olsun :)

      Sil
  2. Hayatımda ilk kez çekiliş kazandım ya çok mutluyum şu an 😁😁😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) şansın daim olsun Çağlacım :)

      Sil
  3. Kazananlar gülegüle kullansın hediyelerini :)

    YanıtlaSil
  4. Valla da kazanmışım :) Çok mutlu oldum :) mail adresim :yurdaasli@gmail.com. adresimi oradan yazarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı olsun yurdagül hanimcim :) adres bilgileri geldi ilk firsatta geliyor ürünler :)

      Sil

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ?