Ana içeriğe atla

Chia ve zayiflama




Son bir bucuk ayda 10kg almayı nasıl başardım,tabi ki yiyip içip umursamadan yatarak.. Az biraz da depresyon sağolsun...

Şimdi size soru..

Elbette diyet ve spora başladım ( bugün itibarı ile daha tazecik yani ) emme velakin,insan da bir destek mumkunse mucize aramıyor değil hani...

Şu irem derici ve chia diye bir seyler dolanıyor,hatta blog sayfasi bile yapmislar ama yaziya yeni yorum yapilamiyor.. Gercek mi,chia cidden.ise yarar bi sey mi..bu.zayiflana urunlerine güvenmiyorum da pek...

Yorumlar

  1. Chia'nın tek başına sağladığı bir yarar yok. Genel beslenme programının içine dahil edildiğinde, sağlıklı bir tohum olduğu için, iyi geliyor bünyeye. bir de chialı tariflerle alternatif menüler hazırlanıyor.

    kısacası bildiğin sağlıklı menülere bağlı kalarak insan her şeyi zaten halleder. chia'dır, hindistancevizi yağıdır, çörek otudur filan hepsi birer sağlıklı gıda örneği. özellikle tek başına hayat kurtarmıyorlar.

    bence kilo vermek için en uygun günler geliyor. bahar <3
    şimdiden hayırlı uğurlu ola yeni beslenme modun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) bilgiler icin de guzel dileklerin icin de :)

      Sil
  2. Sabah yulaf kepekli omlet yiyerek moda girdim, bu sefer devam etsem bari. Aynaya baktıkça kendime gıcık kapmaktayım, mutfağa girdikçe kendimden geçmekteyim. Pufff.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handanim aynenn..dun aksama kadar iki.elma iki.fincan kahve ve eti form biskuvi paketi icinden iki.adet yoyetek gelmisken,teyze ziyareyinde dayanayip yarmali yogurt corbasi ve bi duunyaa sarma yedim, yetmedi gece ertuğrul uyandirinca kazindim,mutfaga su icmeye gidip hanimeller yidim :( bu sabah henuz bisi yimedim ama sanirim istanbula eve donmeden zor olacak bu diyet..:(

      Sil
  3. Bu kış ben de emziriyorum yalanı altında yedim ve tontili oldum.. Chia'yı burda ekmeğin içine katıyorlar ayol, kafam karıştı şimdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lezzet katıp tokluk veriyor diyollar..bilmiom ben :)

      Sil
  4. Chia tohumunu kendi yaptığım yulaf kepeği ekmeğine koyuyorum. ikisinin birleşimiyle acayip tok tutuyor. Tavsiye ederim. 3 ay bitti 11 kilo verdim. Sevgiler :)
    Not:Ekmek tarifini bloğumda paylaştım :)

    YanıtlaSil
  5. Bende işe yarıyor die duydum.Ama bizzat denemedim ve görmedim kendilerini :) ama istikrarlı olursanız zaten kilo vereceğinize eminim.Özellikle aç karnına ılık suyu tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suyu soğuk hic icemem zaten,yazın bile :))

      Sil
  6. Merhaba kimse zayiflayamadimi chia ile ben 4 gündür kullaniyorum yazılanları okuyunca umutlarim kirildi offffff

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba elifcim. Ben aldim ama.daha baslamadim kullanmaya :) bilmiyorum bende ise yarar mi ama sende umarim yarar :)

      Sil
  7. Merhaba, bu kadar hızlı kilo aldıysanız mutlaka bir doktora görünün derim. Tiroidlerinizde sorun olabilir. Ya da benim de başımın belası insülin direnci... Bu sorunlar varsa kilo vermek güçleşiyor. Chia tek başına mucize yaratmıyordur elbette. Ancak, tok tuttuğu kesin. Ben bazen ara öğün olarak chia puding yapıyorum. Bayağı geç acıkıyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. chia puding denedim geçen ama evde bal yoktu şekerle yaptım yiyemedim midem bulandı tadından..şimdi diyetisyene başladım başlarken kan tahlili yaptılar temiz çıktı şükür. benimkisi tamamen oburluk :D

      Sil
  8. Chia nin tek basina kilo verdirici bir etkisini gözöemlemedim ancak benim kabizligima iyi geliyor. Faydasi da cok chia konusunda blogumda detayli bir yazi yazmistim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk fırsatta bakacağım teşekkürler. zaten şimdi diyetisyen kontrolü gidiyorum chiayı aldım öyle duruyor şimdilik :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Synacthen Depot 1mg Ampul

Şimdi diyebilirsiniz bu nasıl bir yazı başlığı.. Başlık değil ilaç adı.. Haklısınız da.. Amacım bu ilaç hakkında yazmak..İlaç nedir , nerelerde kullanılır, bizimle alakası ne; ne tür etkileri var.. E bunların hepini bir başlığa sığdıramayınca ilacın adı en iyi başlık oldu :D Önce teknik bilgilerden başlayalım.. Nedir bu synacten.. Synacthen depot 1mg ampul kas içine yapılan bir enjeksiyon.. " Kabadan " iğne.. Böbrek üstü bezlerinin çalışmasını sağlayan bir ilaç. Böbrek üstü bezi çalışıyor mu diye test için de kullanılıyor. ACTH -adrenokortikotropik hormon  takviyesi..Vücudun kendi ürettiği steroidlerin artırılması ilk hedef genel olarak. Kortizol , glokokortikoid, mineralokortikoid, androjen.. Ülseratif kolit, crohn, romatizma, kanser gibi hastalıkların yanında bazı nöbet çeşitlerinde de kullanılıyor. Dünyada ESESS tedavisinde birincil tercih ACTH takviyesi.  Ayrıca diğer epilepsi türleri ve otizm için de kullanılıyor. Biz ESESS için kullanıyoruz.

Ayak bağı kesme

Fotoğraf alıntı.. Selam kizlaarrr.. Simcik şöyle bir durum mevzuu bahis.. Malumunuz benim minnak bir miktar geriden gelmekte..21 aylık henüz yürümedi. Başka şeyler de var tabii dee, bu yazının konusu geç yürüme~ yürüyememe..

Reflu ah reflu...

Ertuğrul doğduğu günden beri reflu sorunu yaşıyor. Biz hep patalojik bir reflu dedik ama doktorlara anlatamadık. Biz de de hata var gerçi, çocuk gastroentroloji ye gitmedik hemen.. 4 ay bittiği sıralarda kilo persentili artık %2ye kadar düşünce yeter dedik gittik.. Gastrotuss baby diye bitkisel içerikli ve zor bulunan ithal bir şurup yazdı doktor. Firma ile iletişime geçip yakın eczanelerden birisine göndermesi ile ulaşabildik ilaca. Hemen etkisi başladı. Kusmalar ciddi oranda azaldı, hatta gaz sancıları bile azaldı. ( aslında çocuğun midesi yandığı için kıvranıyor biz de gaz sanıyor idik muhtemel)