Ana içeriğe atla

Bu öyle bir gemi ki...



Hayat uzun bir yolculuk.. Kimi zaman eğlenceli, kimi zaman yorucu.. Ama yalnız çekilmesi zor bir yol ne olursa olsun..
Elinden tutacak bir dost, bir yoldaş iyi geliyor insana..



Doğdum, çocuk oldum.. Ergene dönüştüm, genç oldum.. Öğrenci, hekim derken eş oldum.. Yetmedi anne oldum.. (En güzeli o ayrı: )) )

Her adımda yanımda olan canım annem, elimi tutup ne olursa olsun bırakmayan canım sevdiğim.. Olmazsa olmazlarım onlar..
Bir de Oğlumuz sıkıntılı günler geçirmeye başlayınca hayatımıza giren, iyi ki giren öğretmenlerimiz var..

Size onlardan bahsedeceğim şimdi..



Nuhun Gemisi Çocuk Terapi ve Aile Danışmanlık Merkezi ile, bir forum sayesinde tanıştım. Forum admini bir arkadaş Ertuğrul' un durumunu bildiği için bana ulaştı ve tavsiye etti. Gittik görüştük. İlk görüşme bile muhteşem geçti biliyor musunuz!.. Ben alkış yapsın diye bir kaç kez deneyip başaramadım, o gün yarım saat bile sürmeyen bir tanışma seansında Funda hanım Ertuğrul a hem alkış yaptırdı hem hadi çak diyince çak yapmayı öğretti.. Evet dedim ben doğru yerdeyim..

Sonra dersler başladı. Bireysel eğitim ve fizik tedavi seansları.. Aylık ve üçer aylık hedefler belirlendi. Herkes o kadar sevgi doluydu ki.. Kapıyı açıp bizi karşılayan Mirey hanım dahil( ki malesef ayrıldı artık,ama olsun yerine geçen Suna hanım da çok canayakın: )) )  herkes güler yüzlü, anlayışlı sevecen.. Nasıl anlatılır ki bu his..
Reklamdan alıntı yaparsam, kızgın kumlardan serin sulara atlar gibi..

Biz bu ekiple Ertuğrul 17aylıkken tanıştık.. Oğluşum şimdi 34aylık.. Ömrünün yarısını onlarla geçirdi :)

Nuhun Gemisi Çocuk Terapi ve Aile Danışmanlık Merkezi, sadece özel çocuklara hizmet etmiyor. Ders çalışmak istemeyen çocuklar, yüksek zekalı ve üstün yetenekli çocuklar, sadece oyun grubu olsun dediğiniz çocuklara gelişim destek amaçlı.. Adı üstünde aile.desteği de var, ben bu çocukla baş edemiyorum diyen anne babaya destek, boşanmak üzere olan ailelere çocukların en az hasarla atlatması için destek vs..o kadar çok alan var ki.. Herkes bir kere olsun uğramalı ve tanışmalı..

Ekibin başı, merkezin sahibi Mine Nişlioğlu, kendi oğlu da otizm spectrum bozukluğu ile yaşayan çok güçlü bir hanımefendi.. Özel eğitim ekibin başı Funda hanım işinin ehli, öğretmenlerimiz Ceren hanım, Aysu hanım, Hazal hanım sevecen istekli sabırlı.. Fizyoterapistimiz Tuğba hanım 'dan memnun olmayan zaten.yok sanirim.. Tabi ki diğerlerinden de öyle.. Ertuğrul Ceren ve Aysu isimlerini okul dışında duyduğu zaman da gülüyor :)

Nuhun Gemisi Çocuk Terapi ve Aile Danışmanlık Merkezi anlatılmaz yaşanır: ))

Verdikleri hizmetleri kendileri şöyle sınıflandırmış :

* Özel eğitim
* Bebek akademisi
* Duyu bütünleme
* Dil ve konuşma terapisi
* Oyun Terapisi
* Aile danışmanlığı


Lafı daha fazla uzatmıyorum. Nuhun gemisi ile ilgili diğer yazılarıma linklerden ulaşabilirsiniz: ))

link :))
link..
link :)
link :)

Ben şimdi sizi kısa bir merkez turuna çıkarıp yazımı bitiriyorum :)) Duyu bütünleme ve fizik tedavi odası, bireysel eğitim özel eğitim odaları, oyun terapisi eğitimler vs için malzemeler vs vs...






klimalı rahat bir ortamda yapılıyor seanslar..






nuhun gemisi :)



veliler derse giremiyor, ama bütün dersi canlı olarak izleyebiliyorlar..








aralarında aşk mı var, oğlumun ilk aşkı mı :))


bütün odalarda var kamera..sesli ve görüntülü olarak dersi takip etmek isteyen veliler için..

çok sevgili Mine Nişlioğlu :)

bekleme salonunu içinde ben olmadan çekmemişim idare edin :P gördüğünüz gibi çocuklar dersi beklerken de eğlenebiliyor


İşte böyle..



Sevgiyle..

Yorumlar

  1. Kirpi saçlarını yerim ben onunnn. :) Benim yeğeniminde öyle dik dik.Çok hoşuma gidio masallah cokta yakisikliymis annesi :)

    Gerçek anlamda bu tip eğitim veren merkezlerle karşılaşmak insana güven veriyor.Umarım sayıları artar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy teşekkür ederiz teyzesi :)) bizim gözümüzde dünyanın en tatlısı kuzucuk :))
      Evet gercekten severek ve layiki ile bu isi yapmak onemli.

      Sil
  2. Ana -oğul çok tatlısınız, pek afacan afacan bakıyor:) bu merkez de çok iyiymiş, inşallah çok çok yararlanırsınız, emekleriniz zayi olmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi afacan sıpam :)) sagolasin ablacim,emekler bir sekilde bir yerde ise yarar illa diye düşünüyorum ve de umuyorum :))

      Sil

Yorum Gönder

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Synacthen Depot 1mg Ampul

Şimdi diyebilirsiniz bu nasıl bir yazı başlığı.. Başlık değil ilaç adı.. Haklısınız da.. Amacım bu ilaç hakkında yazmak..İlaç nedir , nerelerde kullanılır, bizimle alakası ne; ne tür etkileri var.. E bunların hepini bir başlığa sığdıramayınca ilacın adı en iyi başlık oldu :D Önce teknik bilgilerden başlayalım.. Nedir bu synacten.. Synacthen depot 1mg ampul kas içine yapılan bir enjeksiyon.. " Kabadan " iğne.. Böbrek üstü bezlerinin çalışmasını sağlayan bir ilaç. Böbrek üstü bezi çalışıyor mu diye test için de kullanılıyor. ACTH -adrenokortikotropik hormon  takviyesi..Vücudun kendi ürettiği steroidlerin artırılması ilk hedef genel olarak. Kortizol , glokokortikoid, mineralokortikoid, androjen.. Ülseratif kolit, crohn, romatizma, kanser gibi hastalıkların yanında bazı nöbet çeşitlerinde de kullanılıyor. Dünyada ESESS tedavisinde birincil tercih ACTH takviyesi.  Ayrıca diğer epilepsi türleri ve otizm için de kullanılıyor. Biz ESESS için kullanıyoruz.

Ayak bağı kesme

Fotoğraf alıntı.. Selam kizlaarrr.. Simcik şöyle bir durum mevzuu bahis.. Malumunuz benim minnak bir miktar geriden gelmekte..21 aylık henüz yürümedi. Başka şeyler de var tabii dee, bu yazının konusu geç yürüme~ yürüyememe..

Reflu ah reflu...

Ertuğrul doğduğu günden beri reflu sorunu yaşıyor. Biz hep patalojik bir reflu dedik ama doktorlara anlatamadık. Biz de de hata var gerçi, çocuk gastroentroloji ye gitmedik hemen.. 4 ay bittiği sıralarda kilo persentili artık %2ye kadar düşünce yeter dedik gittik.. Gastrotuss baby diye bitkisel içerikli ve zor bulunan ithal bir şurup yazdı doktor. Firma ile iletişime geçip yakın eczanelerden birisine göndermesi ile ulaşabildik ilaca. Hemen etkisi başladı. Kusmalar ciddi oranda azaldı, hatta gaz sancıları bile azaldı. ( aslında çocuğun midesi yandığı için kıvranıyor biz de gaz sanıyor idik muhtemel)