Ana içeriğe atla

Ertuğrul'un Doğum Günleri




Evet biliyorum daha çok var yeni yaşa :))


Ben her sene Ertuğrul'un doğum gününü kutladıktan sonra başlıyorum aslında bir sonraki seneyi düşünmeye :D

Aralık -Ocak gibi düşünme safhasından araştırma safhasına geçiyorum.. Elbise modeli, masa düzeni, ortam süsü, konsept ne olsun diye bakmaya..

Bu sene ne yapsam diye düşünürken ; bütün doğum günlerini bir derleyip toplayıp yazı yapsam ya ben dedim.. Ne yapsam diye düşünen annelere fikir olur.. Abartı konsept olayları olmasa da güzel oldu kutlamalarım be..


Evet, Ertuğrul'un yaş günleri aslında genel olarak konsept denilen olaydan bağımsız oldu...

İlk doğum günü kutlamasını Trabzonspor 'lu "1" şeklinde pasta ile yaptık.. Ev süslemesinde veya kıyafetlerde Trabzon teması yoktu ama :D  Kurabiyeler anne yapımı abidik gubidik biberon ve taç olmaya çalışmış şekillerde idi mesela :D
Aslında ben kedi kaplumbağa ve solucan temalı bir kutlama hayal etmiştim 1 yaş için; hatta bir arkadaşımız sağolsun kedi ve kaplumbağalı harfler tasarladı bizim için .. "iyi ki doğdun Ertuğrul " yazısının harfleri özel tasarım oldu.. Ama babası Trabzonspor istedi.. Pasta trabzonsporlu, perde süslemesi kedili kaplumbağalı, ortam süslemeleri 1 yaş temalı oldu..
Oğluşumun ilk yaşını annem , eşim , en küçük görümcem ve ailesi bir de kuzenimle kutladık..Kıyafet uyumu gibi bir derdimiz olmadan.. :D







yani ama cidden abidik gubidik olmuşlar yahu :D :D  



size kıyafetler uyumsuzdu demiştim :D



İkinci yaşını kutlarken yine "2" şeklinde bir pasta yaptırdık. Bu sefer pasta süslemesinde kedi ve kaplumbağa vardı. :D :D Bir de solucan istemiştim ama koymamışlardı.. Bu seçimdeki amaç ne derseniz şöyle anlayatım efenim..
Eşim bana hep "tedim" derdi.. Bacağında kedi ve pati izi deseni olan bir eşofman giydiğim bir günden kalma.. O da benim kaplumbağamdı.. kung-fu pandadaki şifunun hocası kaplumbağa oogway'dan kalma..Bizim oğlan da yattuğı yerde dört dönen bir bebekti . Küçük solucan diye severdik.. Bunların hepsi bir arada olsun istemiştim.. O sene perdeye astığımız "iyi ki doğdun Ertuğrul " yazısında da harfler kedili ve kaplumbağalı olmuştu.. süslemede konsept uyumu bu kadar :D :D Kıyafetler alakasız süsler alakasız, öyle bir kutlama işte..


süt annesi de olan en küçük halasının elinden hediyelik magnetler..

bu masada benim elimden çıkan hiçbirşey yok.. hepsi anneanne ve haladan :D






Oğluşumun ikinci yaşını bütün kutlamalar içinde en kalabalık ekiple kutladık.. Anne baba tabii ki :P , anneanne, iki arkadaşımız çoluk çocuk ve en küçük halasıgil..



Halasının oğlu Efe abisi o sene ilkolul birinci sınıfta idi.. Öyle güzel bir hedi verdi ki oğluma.. Parti düzeni konulu bir yazı olsa da eklemek istedim onu da buraya.. İçten, sıcacık; kendi el yazısı ile mektup..



Üç yaş doğum günü kutlamasında da bir parça hayvanlar alemi yaptım.. Pastayı normal yuvarlak çikolatalı pasta aldım.. E toprak kahverengi dimi ama :D Masanın üstüne ortalığa biraz plastik biraz peluş hayvanlar.. 2 yaş doğum gününde kullandığımız kedili kaplumbağalı iyi ki doğdun yazısının sadece Ertuğrul kısmını kullandım bu sefer.. Onları da asınca.. Az biraz bir şeylere benzedi ..Kıyafette uyum ana oğul penyesi ve gri eşofman altı uyumu olarak vardı .. Ama masa süsüyle alakasız :D Aaa.. Bir de kapıya oğluşun ayı kostumlu fotoşoplu fotoğrafını astım konseptimsi olaya uygun :D
Üç yaş doğum gününde sadece annem vardı yanımızda..





gri eşofman altı ve penyeler bir :D 

Ertuğrul pençesi yemiş bir pasta.. Sağlam hali ile çekmemişim hiç fotoğraf :D 





Konsept açısından en uyumlu doğum günü kutlamasını 4. yaş gününde yaptım.. Süslemeler mavi beyaz.. Anne, anneanne, oğul baba hepimiz mavi giydik..Pasta yuvarlak, mavi taban üzerine beyazla 4 yazıldı..Tabaklar bardaklar mısır patlağı kutuları.. Gri peçete ve tabaklar, gri E harfi balon..







Bakalım 5. yaşını nasıl bir doğum günü partisi ile kutlayacağız küçük beyin..

İnstagramda anne-oğul kombin ararken bulduğum bir sayfa var.. Sonradan fark ettim ki hatun bayaaa ünlü imiş.. TV ye falan da çıkmış.. "alev şenol".. web sitesi yapmış hatun (www.alevsenol.com ); özel dikim kıyafetleri oradan satıyor düşünün artık..Fiyatlar normalde özel dikim için bile oldukça yüksek.. Ama paylaşılan fotoğraflar süper.. Kaliteli ve şık duruyor..

Şikayet var sitesinde şikayetler gördüm aslında.. İstediğim gibi gelmedi, zamanında yetişmedi, delik geldi, farklı kumaş geldi vs diyenler olmuş..

Yine de yılbaşı için kampanya yaptığı fiyatları görünce engel olmadım kendime sipariş verdim ..Evet yanlış yazmadım.. Engel olamadım değil olmadım :P

Ertuğruluma turuncu öyle çok yakışıyor ki!! Bana yakışır mı hiç bilmiyorum ama yakışmazsa da napalım diyip turuncu bir kombin siparişi verdim..



Bu elbise için gereken inceliğe o zamana kadar gelebilir miyim bilmiyorum.. Ama en azından şimdiki kadar patates çuvalı olmam da hoş durmasa bile abes durmaz diye umuyorum :D :D Bu kiloyla zaten ne giysem abes duracak :D :D

Her sene hevesleniyordum kombin diktirmeye ama paraya kıyamıyordum. Hazır kıyafetlerden ayarlarız bir şekilde diyordum.. Son iki sene bir parça uyumlu giyindik oğlumla..Bu sefer paraya kıydım valla bir delilik gazıyla..Umarım elbise zamanında, doğru kumaşla ve hatasız gelir ve umarım üzerimde hoş durur da pişman olmam..

Elbise siparişi konsept kararından önce tamam olunca konsept ona göre belirlenecek artık :D Henüz karar vermedim.. Bakalım neler olacak..

Beklemede kalın anacım.. Ama bayaaa beklemede.. Ertuğrul'un doğum günü Mayıs 22 de .. :D

Haydi kalın sağlıcakla..

Sevgiyle..

Yorumlar

  1. Ben de bir önceki seneden başlıyordum parti plânlamaya :D Gerçi hiç aynı giyinmek aklıma bile gelmedi, hahaa, üstümü giydiğime şükrediyorum bazen :D

    Kokay gelsin. Siparişin cuk diye otursun üzerinize.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı giyinmek son bir iki senenin modası zaten :D senin oğlanlar da ana oğul kombini için büyüdü sevgili kombini yaparlar yakında :D

      Sil
  2. Allah saglik ömür versin.Her şey çok güzel olmuş.Masallah sübhanallah.

    YanıtlaSil
  3. Gittikçe profesyonelleşmişsin :D Sonuncu resmen instagramlık, ellerine sağlık ne kadar güzel görünüyor ama ben en çok o eşofmanlı resminizi sevdim, çok güzel gülmüş yaaa, eli de sanki yanağını okşar gibi.. Nice güzel yıllara (5 aydan çok var bence bu sene yakarsın sen ortalığı hahaha)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehe gittikçe daha iyi olmuş cidden.. Son doğum gününnü instagramda paylaştım o dönem zaten :D :D aslında hepsini paylaştım :D sonra silmiş olabilirim . ara ara geliyor bana :D :P o eşofmanlı resimde saçımı çekmeye hazırlanıyor :D
      5 aya yemeyi bırakabilir ve spor yaparsam az çok toparlarım bence de yaw :D ama iste yemezsem :D :D

      Sil
  4. Merhba blogunuzu ziyarete geldim. Sizi de bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel hazirlanmissin her yil emegine saglik canim. Ertugrulun hayati da buvkutlamalak havasinda gecsin. Bence turuncu yakisir esmer oldugun icin 😍. Simdiden mutlu yillar dilerim.

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık canım hünerlerini ne güzel sergilemişsin. Ertuğrul’a her yeni yaşında güzellikler diliyorum. Sevgiyle kalın 🤗

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Synacthen Depot 1mg Ampul

Şimdi diyebilirsiniz bu nasıl bir yazı başlığı.. Başlık değil ilaç adı.. Haklısınız da.. Amacım bu ilaç hakkında yazmak..İlaç nedir , nerelerde kullanılır, bizimle alakası ne; ne tür etkileri var.. E bunların hepini bir başlığa sığdıramayınca ilacın adı en iyi başlık oldu :D Önce teknik bilgilerden başlayalım.. Nedir bu synacten.. Synacthen depot 1mg ampul kas içine yapılan bir enjeksiyon.. " Kabadan " iğne.. Böbrek üstü bezlerinin çalışmasını sağlayan bir ilaç. Böbrek üstü bezi çalışıyor mu diye test için de kullanılıyor. ACTH -adrenokortikotropik hormon  takviyesi..Vücudun kendi ürettiği steroidlerin artırılması ilk hedef genel olarak. Kortizol , glokokortikoid, mineralokortikoid, androjen.. Ülseratif kolit, crohn, romatizma, kanser gibi hastalıkların yanında bazı nöbet çeşitlerinde de kullanılıyor. Dünyada ESESS tedavisinde birincil tercih ACTH takviyesi.  Ayrıca diğer epilepsi türleri ve otizm için de kullanılıyor. Biz ESESS için kullanıyoruz.

Ayak bağı kesme

Fotoğraf alıntı.. Selam kizlaarrr.. Simcik şöyle bir durum mevzuu bahis.. Malumunuz benim minnak bir miktar geriden gelmekte..21 aylık henüz yürümedi. Başka şeyler de var tabii dee, bu yazının konusu geç yürüme~ yürüyememe..

Reflu ah reflu...

Ertuğrul doğduğu günden beri reflu sorunu yaşıyor. Biz hep patalojik bir reflu dedik ama doktorlara anlatamadık. Biz de de hata var gerçi, çocuk gastroentroloji ye gitmedik hemen.. 4 ay bittiği sıralarda kilo persentili artık %2ye kadar düşünce yeter dedik gittik.. Gastrotuss baby diye bitkisel içerikli ve zor bulunan ithal bir şurup yazdı doktor. Firma ile iletişime geçip yakın eczanelerden birisine göndermesi ile ulaşabildik ilaca. Hemen etkisi başladı. Kusmalar ciddi oranda azaldı, hatta gaz sancıları bile azaldı. ( aslında çocuğun midesi yandığı için kıvranıyor biz de gaz sanıyor idik muhtemel)