Ana içeriğe atla

24 ay bitti....su gibi..




Ve dün oğluşcuğumun 2. yaşını kutladık.. güzeldi be ya.. :)

annem haşhaşlı börek ve poğaça yaptı.
en küçük görümcem ki aynı zamanda oğlumun süt annesi ( ben de onun kızının süt annesiyim ) kek,yaprak sarma,gül tatlısı,çikolata topları ve börek yaptı.. e artık bunlar yeter dedim ben de başka bişicik yapmadım.. :P pek kolay bir doğum günü oldu o yüzden :D



Evin temizğine de annem koşturdu sağolsun.  Her gün abahtan akşama işt eolunca temizlik haftsonuna kaldı. Cumartesi günü de Ertuğrulun dersi vardı. Annem geldi yardıma. Nerede ise herşeyi yapıp bitirmiş ben gelinceye kadar. Perdeler yıkanmış,camlar silinmiş...

Biricik oğlunun doğum günü iiçn sen ne yaptın derseniz ; .Ben banyo ve wc yi yıkadım. evi süpürüp sildim.. Salonu süsledim ( ki burada da balonları şişirip tavana yapıştırma işi kociş kişine aitti :P ) bir de yapılan mamaları masaya dizdim, bol bol foto .çekildim ve eğlendim :D

hihihihihi :)))

Geçen sene de oğlumun doğum günü için kartanamız (anneanne yani ) ve halamız bir sürü şey yapmıştı ama ben de bir şeyler yapmıştım. Ona rağmen kendimi eksik ve borçlu hissetmiştim. Bu sene yalama oldu galiba pek rahattım " oh ne güzel yaa rahat rahat atlattım" psikolojisini yaşadım :D

he; bir de 6 kilo verdim.. Hedefim doğum gününe kadar 10 kilo vermekti yapamadım ( zaten bu kararı verdiğimde 2 ay vardı ben rejime başladığımda mayıs başlamıştı :P )

Neyse işte.. güzel bir doğum günü oldu.


a bir de; en güzel yanı, oğlum arkadaşları iel oynadı biraz :)  bizden 3 ay küçük ve 9 ay küçük iki erkek minnak, 2 ay büyük halamızın kızı süt kardeşimiz ve 7 yaşında hala oğlu abimiz.. çok eğlendi çok güldü oğlum.. o mutlu olunca ben daha da mutlu oldum :)

Çocuklar harika yaratıklar... en küçük bile yürüyebiliyor olmasına rağmen hepsi emeklediler dün.. ertuğrul yürüyemiyordu ama bütün çocuklar emekleyerek ona eşlik ettiler ve oğlum bu sefer katıldı onların oyunlarına.. kovalamaca oynadılar, oyuncak kapmaca oynadılar, emekleme yarışı yaptılar... maşallah...

bugün dersi de geçen haftalara göre göreceli olarak biraz daha iyiydi..

velhasılı, mutluyum a dostlar :)


maşallah diyelim dilimizi ısıralım :P


ısıralım..

Günün en önemli kısmını unutmuşum.. Oğlumun 7 yaşındaki kuzeni, bu sene 1. sınıfta.. bu mektubu kendisi yazmış, annesine de süpriz..Ne kadar duygulandım anlatamam.. alıp alabileceğimiz en güzel hediye oldu sanırım..İnşallah hep böyle severler birbirlerini..



Hepimizin yavrularının huzurlu, sağlıklı sevgi dolu ömürleri olsun..

Sevgiyle..

Yorumlar

  1. 6 kilo vermekte iyi bence geriye kalan 4 kiloyu verirsin :)) Nice senelere diyorum sağlıcakla büyüsün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) 10 kilo ilk hedef yoksa sonra gitmesi gereken bi 5 ~6 kilo daha var :)) hatta gitse toplamda 20 kilo super olur :) :p
      Butun bebikler saglikla huzurla anneleri babalari ile buyusun :)

      Sil
  2. Oğluşa nice güzel yıllara. Gelecek seneki doğumgününde hep birlikte koşsunlar inşallah :)

    Mektup çok şeker. Ailelerin karışmadan çocukların kendikendilerine yaptıkları şeylere bayılıyorum :)

    Altı kilo da harika. Ben de versem ne güzel olur ama önce yemeyi kesmem lâzım di mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah seneye doğum gününe kalmadan da hep birlikte koşarlar :))) mektup bence de çok şeker.. gözlerim doldu resmen yenge bak ben ertuğrul için ne yazdım diye getirince..
      ben tartıda 69.9 u görünce bir gazla başladım.(boy 158 olunca tostoparlak bişey oluyor insan bu kiloyla) yoksa hala yemek yemek güzeldir, yaa zayıflarım sonra bir ara şeklinde geçip gidiyordu günler :)

      Sil
  3. Nice mutlu yıllarınız olsun, güle güle büyüdüğünü görün, sevindirsin sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim öğrenen anne :) hepimizin çocukları mutlu olsun mutlu etsin bizi :)

      Sil
  4. Mutlu yıllar oğluşa...nice nice yaşları olsun sağlıkla.....

    YanıtlaSil
  5. Maşallah, nice nice yıllara Ertuğrul..analı, babalı, bol akrabalı, büyüsün:) yeni yaşı kutlu olsun. 6 kilo vermişsin gözün aydın:) sevgilerimle..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim müjdecim :) bizden de sevgiler kocamanından :)

      Sil
  6. Nice sağlıklı güzel yaşları olsun küçük beyimizin. Allah bahtını güzel eylesin. 6 kilo da bence çok iyi maşallah dedim doğrusu. Bir de işin şakası, bu kadar güzel poğaça börekten sonra, ama diyeyim gelmesin kilocuklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yemeden duramadım neredeyse herşeyden 1 er 2 şer yedim walla ne yalan söyleyim :)) vücudu şaşırtmak lazım dedim :P kilolar gelmesin geri aman yaa zor gidiyorlar zaten :)

      Sil
  7. Nice sağlıklı, umut dolu yılları olsun küçük Ertuğrul'un. Ailesi ile mutlu yarınlar geçirmesi dileğiyle kutluyorum ben de.

    YanıtlaSil
  8. nice güzel seneleri olsun küçük prensin.. :)

    YanıtlaSil
  9. Gecikmeli olacak ama, güzel mutlu neşeli bir ömrü olsun yavrucuğun. Çok güzel olmuş yaşgünü partisi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) estf olur mu hic, guzel dilekler her daim vakitlidir bence: ) teşekkür ettim :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Synacthen Depot 1mg Ampul

Şimdi diyebilirsiniz bu nasıl bir yazı başlığı.. Başlık değil ilaç adı.. Haklısınız da.. Amacım bu ilaç hakkında yazmak..İlaç nedir , nerelerde kullanılır, bizimle alakası ne; ne tür etkileri var.. E bunların hepini bir başlığa sığdıramayınca ilacın adı en iyi başlık oldu :D Önce teknik bilgilerden başlayalım.. Nedir bu synacten.. Synacthen depot 1mg ampul kas içine yapılan bir enjeksiyon.. " Kabadan " iğne.. Böbrek üstü bezlerinin çalışmasını sağlayan bir ilaç. Böbrek üstü bezi çalışıyor mu diye test için de kullanılıyor. ACTH -adrenokortikotropik hormon  takviyesi..Vücudun kendi ürettiği steroidlerin artırılması ilk hedef genel olarak. Kortizol , glokokortikoid, mineralokortikoid, androjen.. Ülseratif kolit, crohn, romatizma, kanser gibi hastalıkların yanında bazı nöbet çeşitlerinde de kullanılıyor. Dünyada ESESS tedavisinde birincil tercih ACTH takviyesi.  Ayrıca diğer epilepsi türleri ve otizm için de kullanılıyor. Biz ESESS için kullanıyoruz.

Ayak bağı kesme

Fotoğraf alıntı.. Selam kizlaarrr.. Simcik şöyle bir durum mevzuu bahis.. Malumunuz benim minnak bir miktar geriden gelmekte..21 aylık henüz yürümedi. Başka şeyler de var tabii dee, bu yazının konusu geç yürüme~ yürüyememe..

Reflu ah reflu...

Ertuğrul doğduğu günden beri reflu sorunu yaşıyor. Biz hep patalojik bir reflu dedik ama doktorlara anlatamadık. Biz de de hata var gerçi, çocuk gastroentroloji ye gitmedik hemen.. 4 ay bittiği sıralarda kilo persentili artık %2ye kadar düşünce yeter dedik gittik.. Gastrotuss baby diye bitkisel içerikli ve zor bulunan ithal bir şurup yazdı doktor. Firma ile iletişime geçip yakın eczanelerden birisine göndermesi ile ulaşabildik ilaca. Hemen etkisi başladı. Kusmalar ciddi oranda azaldı, hatta gaz sancıları bile azaldı. ( aslında çocuğun midesi yandığı için kıvranıyor biz de gaz sanıyor idik muhtemel)