Ana içeriğe atla

Mim ~ Seni Tanıyabilir miyim ?



Çoook uzun zamandır mimlerden uzak kalmıştım..  Hoş bloglara uğradığım yok ki...
Neyse ki blogger dostlar çok anlayışlı 😊
Öyle ki sevgili arkadaşım Derya mimledi bile beni 😊  Çok teşekkür ederim Deryacim mutlu oldum 😉

Aslında 2017'nin son yazısı olması idi niyetim, ama yazı elimde sürünüyor kaç gündür.. 2018'in ilk yazısı olacak artık 😊

Derya'nın mim yazısına bakmak isterseniz şuraya bir bakın derim .... Diğer yazılara da bakmayı unutmayın tabi 😁
Derya'nın bir diğer blogu da spor üzerine.. Gerçekten çok faydalı bilgiler bulacağınız bir blog.. Her ay spor danışmanlık çelişkileri de oluyor...


Mim'in düzenleyeni kiremithanem blog 'a da buradan ulaşabilirsiniz...


Doğrusunu söylemek gerekirse sorular beni zorlayacak.. Genel olarak düşünmediğim konular üzerine sorular...
Bakalım ne kadar cevaplayabileceğim...

1. Kaç yaşındasın , mesleğin nedir
 Yolun yarısına geldim nerede ise :) 84 lüyüm.. Kaç yaş derseniz.. Isteyene 33 isteyene 34 :)
Diş hekimiyim... Ve anne :)

2. Nerede yaşıyorsun, en sevdiğin yerin fotoğrafını paylaşır mısın
İstanbul' dayım ben..
En sevdiğim yer yanımda oğlumun olduğu yer.. Mümkünse kar ve soğuk olmayan bir yer :)))))
Tamam tamam ciddiyete dönüyorum 😉 Ben denizi seviyorum.. Deniz ve ağaç bir arada olursa da tadından yenmez olur..
Size bir fotoğraf yerine videocuk sunuyorum.. Denizin sesi...




3. Gunluk hayatta seni mutlu eden sey nedir
Çok kolay mutlu olabilir ve çok kolay ağlayabilirim.. Duygu geçişlerim hızlı olabilir.. Oğluma eğitimlerinde duygularını kontrol etmeyi öğretmeye çalışıyorlar.. Bana da lazım ondan :))))

Ertuğrul' un yeni bir becerisi yüzümü güldürürken yapmadığı bir şey o an düşürüyor beni...

4. En sevdiğin meşguliyetin hobin nedir
Esasında kitap okumak... Ama vakit ayırabiliyor musun derseniz, çok az... 
Duruma göre bir değerlendirme yaparsam da Ertuğrul ile yaptığımız her türlü eğlenceli etkinlik diyebilirim hobim için: )

5. Evinin en sevdiğin köşesinden bir fotoğraf paylaşır mısın

Evimin her yerini sevdiğim doğrudur: ) 
Lakin en sevdiğim yerine bu duvar diyebilirim...


Tek tek her bir parçayı severim..





6. En sevdiğin kitap nedir,ondan bir bölüm paylaşır mısın

Sofinin Dünyası 
Bin Muhteşem Güneş 
Nar Ağacı 
Böğürtlen Kışı 

Bende en çok iz bırakanlar sanırım., 
Gerçi ben okuduğum her kitapta kaybolup giderim... 

Şu an kitaplar elimde değil ve en etkileyen kısımlar neydi hatırlamıyorum.. Siz okuyun en  iyisi 😉

7. Şahit olduğun bir mucize var mı

Ertuğrul' um benim mucizem...O 'nun yürüdüğünü konuştuğunu görürsem inşallah, işte en büyük mucizem olacak...

8. En çok görmek istediğin ülke hangisidir

Mısır piramitleri..
Venedik..
Eyfel kulesi..
Inka kalıntıları..
Disneyland...

Sanırım öncelikle kendi ülkemin güzel yerleri sonra bütün dünya 😁😁

9. Sana göre en büyük başarın nedir

Diş hekimi olmak en büyük başarım derdim.. 
Artık Ertuğrul için Ertuğrul ile ayakta kalabilmek diyorum..  Evet bazen sendeliyorum, düşüyorum ama kalkıyorum.. Rabbim bu gücümü almasın...

10. Ölmeden önce mutlaka yapmak istediğin istediğin şeyler nelerdir

Önceden olsa bu soruya vereceğim cevap 8.maddedeki yerleri gezmek olurdu :)

Şimdi ise oğlumun kimseye muhtaç olmadan ayakta durduğunu hayata tutunduğunu  görmek istiyorum... 
Ben yanında olmasam bile Rabbimden başka kimseye muhtaç olmayacak duruma getirebilir isem Ertuğrul 'umu, o zaman gözüm açık gitmem işte...

E tabi oglusum inşallah topladıktan sonra gezmeye de yok demem 😁😁


Şöyle bir baktım da.. Ertuğrul' um benim canım, kanım ; bütün hayatım olmuş.. Şikayetim yok .. Güzel yavrum benim..

İşte böyle dostlar.. Bir mim de böyle biter.. 

Baya eski bir mim, yapmayan kalmamıştır zannımca.. O yüzden kimseye "seni seçtim pikachu " demiyorum.. Hala yapmayan yapmak isteyen varsa yapsın anacım 😉😉 

Haydi kalın sağlıcakla..
Sevgiyle..

Yorumlar

  1. Canim benim her zamanki dogalligin ve samimiyetinle mükemmel yazmissin. Beni kirmadigin icin tesekkür ederim. Dilerim cabalarin yüzünü güldürür. Anne ogul verdiginiz müthis mücadeleyi yakindan takip ediyor ve ayakta alkisliyorum. Ayni durumlarda olan birkac takipcim daha var sadece evde spor yapabiliyorlar bu yüzden. Elimden geldigince yardimci olmaya calisiyorum. Insallah güzel haberlerinizi aliriz hep. Sevgiler ikinize de��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayende bloguma yazı yazmış oldun ben teşekkür ederim Deryacim 😊😊 insallah darda olan.her cocuk her anne kurtulur sıkıntılardan.. O takipcilerinle tanissak ya biz aslinda 😉

      Sil
  2. Canimmm okurken aslinda seni gercekten tanidigimi farkettm. Bekledigim cevaplar hayalimdekilerle ayniydi :)

    Oglusun ayaga kalkacakkkkkk buna inaniyorum Rabbimin izniyle yürücek sana kosarak gelicek.

    Bide Ertuş benim yegenime ammada cok benziyo. Pek yakusuklu giz buuu masalllaaahhh 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ozlemcim canim benim... Yanıltmadıgima sevindim 😄😄
      Ertuğrul ilk defa birisine benzetildi cok heyecanlandim.ben.su an 😁😁
      Kaderleri güzel olsun inşallah 😁😁😁😍😍😍😘😘😘

      Sil
  3. Çok samimi cevaplamışsınız. Sizi tanımak güzeldi. Oğlunuzu da kocaman öpüyorum. Daha nice sağlıklı,güzel günler sizi bekliyor olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.. Biz de sizi opuyoruz :) sevgilerrrr

      Sil
  4. Çok güzel bir mim olmuş canım benim. Ben de yaptım yayınlarım bir kaç güne. İnşallah bütün dileklerin gerçek olur. Azmine de hayran olduğumu bilmeni isterim. Çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sona kalmadım yani iyi bari 😁😁😁😁 unutmam gelirim inşallah yazına..
      Teşekkür ederim ayrica... Ben de opuyorum. Kardeş topraklara boolll selamlar

      Sil
  5. zevkle okudum cevaplarını,
    sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim fatmacim,benden de sevgiler sana kocaman :)

      Sil
  6. Sevindim Fatmacim.. Benden de sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Yeni yıldan ve aynı şehrin bir başka semtinden merhaba kızım. Kader hepimizin üzerinde çalışmalarını sürdürse de, inan her şey aynı kalmıyor. Mimin sade ve güzeldi.
    Üç çocuk doğuran ve yaşayan bir kızıyla oturan bir anne olarak, yavrumuzun her gün aşama kaydedip, sizleri ve sonra müjdeyi alınca da bizleri sevindireceğine inanıyorum, dualarımda olacaksın canım. Bu yıl hayatında hep sağlık, güzellikler, mutluluklar ve huzur dolu bir yaşamın olmasını dilerim. Sevgilerimle kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah güzel ablacım.. Teşekkür ederim.. Evlat acısı ne zor..Kalan evladının acısını göstermesin sana Rabbim.. İkinizin de yüzü hep gülsün inşallah..

      Sil
    2. Amin kızım. Kimselere göstermesin dilerim. Çok teşekkür ederim. Allah'a emanetsiniz yavrum.Oğlumuzu ve seni öpüyorum canım :)

      Sil
  8. Çok güzel bir mim olmuş. Anne olmak bütün hayatımızı ele geçiriyor 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bütün hayatımızı bir çırpıda çocuklar alıyor :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Synacthen Depot 1mg Ampul

Şimdi diyebilirsiniz bu nasıl bir yazı başlığı.. Başlık değil ilaç adı.. Haklısınız da.. Amacım bu ilaç hakkında yazmak..İlaç nedir , nerelerde kullanılır, bizimle alakası ne; ne tür etkileri var.. E bunların hepini bir başlığa sığdıramayınca ilacın adı en iyi başlık oldu :D Önce teknik bilgilerden başlayalım.. Nedir bu synacten.. Synacthen depot 1mg ampul kas içine yapılan bir enjeksiyon.. " Kabadan " iğne.. Böbrek üstü bezlerinin çalışmasını sağlayan bir ilaç. Böbrek üstü bezi çalışıyor mu diye test için de kullanılıyor. ACTH -adrenokortikotropik hormon  takviyesi..Vücudun kendi ürettiği steroidlerin artırılması ilk hedef genel olarak. Kortizol , glokokortikoid, mineralokortikoid, androjen.. Ülseratif kolit, crohn, romatizma, kanser gibi hastalıkların yanında bazı nöbet çeşitlerinde de kullanılıyor. Dünyada ESESS tedavisinde birincil tercih ACTH takviyesi.  Ayrıca diğer epilepsi türleri ve otizm için de kullanılıyor. Biz ESESS için kullanıyoruz.

Ayak bağı kesme

Fotoğraf alıntı.. Selam kizlaarrr.. Simcik şöyle bir durum mevzuu bahis.. Malumunuz benim minnak bir miktar geriden gelmekte..21 aylık henüz yürümedi. Başka şeyler de var tabii dee, bu yazının konusu geç yürüme~ yürüyememe..

Reflu ah reflu...

Ertuğrul doğduğu günden beri reflu sorunu yaşıyor. Biz hep patalojik bir reflu dedik ama doktorlara anlatamadık. Biz de de hata var gerçi, çocuk gastroentroloji ye gitmedik hemen.. 4 ay bittiği sıralarda kilo persentili artık %2ye kadar düşünce yeter dedik gittik.. Gastrotuss baby diye bitkisel içerikli ve zor bulunan ithal bir şurup yazdı doktor. Firma ile iletişime geçip yakın eczanelerden birisine göndermesi ile ulaşabildik ilaca. Hemen etkisi başladı. Kusmalar ciddi oranda azaldı, hatta gaz sancıları bile azaldı. ( aslında çocuğun midesi yandığı için kıvranıyor biz de gaz sanıyor idik muhtemel)