3 Ağustos 2017 Perşembe

Yeni iş yeni umutlar



Geçen sene ağustos ayında muayenehanemi kapatmıştım.. Tam 1 sene sonra, bu sene ağustos ayında yeniden işe başlıyorum...


Muayenehaneyi kapatırken planımız 6~7 ay kadar evde oğluşla kalmam sonra işe başlamam şeklinde idi ama kopamadım sıpacıktan.

Şimdi yine de zor gelmiyor desem yalan olur.. Evet Ertuğrul 1 aylık olduğunda çalışmaya başladım ama muayenehanem vardı ve oğlum hep yanımdaydı. Şimdi, 3 sene sonra, ilk defa bütün gün ayrı kalacağız minnakla..

Neyse ki yanında canım annem biricik annem meleğim var.. Gözüm arkada değil..

Ama bu aklım kalbim evde değil anlamına gelmiyor.. Hele burada çalışan arkadaşlardan birisin de adı Tuba ve oğlunun adı Ertuğrul olunca... Ne tesadüf ama dimi 😊😊

Neyse efenim...

Hanımlar beyler, bugün itibarı ile her Salı ve Perşembe Sultanbeyli Ortodonti ve Ağız Diş Sağlığı Polikliniği 'ndeyim..

Blogger olma konusunda pek iyi olmasam da iyi bir diş hekimiyim 😀😀
Diş hekimliği ile ilgili web sitemi inceleyebilirsiniz mesela 😄 Dişlerinizle ilgili sorunlarınız varsa buyrun gelin bakalım 😉

Sevgiyle..

27 yorum:

  1. Hayırlı uğurlu olsun...her şey dilediğiniz gibi gönlünüzce olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  2. canım yolun açık olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Kolaylıklar olsun:) Yüzünüz hep gülsün :)

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsun , herkes nefret eder ama ben dişçiye gitmeye bayılıyorum niyeyse :))

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun, sevindim sizin adınıza :) Kolaylıklar diliyorum..

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun. Yeni işiniz yeni güzellikleri de beraberinde getirsin.:)

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı uğurlu olsun, başarıların katlanarak artsın :)

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı olsun o zaman şapşik anneye :)

    YanıtlaSil
  9. Hayırlı uğurlu olsun, severek mutlu çalışmanı dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik öyle gidiyor umarim değişmez: ) teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Hayırlı olsun Tubacım, uzun bir aradan sonra çalışmak sana da iyi gelecektir. Bende 2 sene civarı doğum izni yapmıştım, kuzularımızla evde olmak iyi de çalışmakta güzel :-))

    YanıtlaSil

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)