Ana içeriğe atla

Yalova Blogger Buluşması Sponsorlar~1



Yalova'da gerçekleşen bir buluşma olunca sağolsun Yalova Belediyesi bizi yalnız bırakmadı.




Antis Tur 'un taşımacılığını üstlendiği bir Yalova gezimiz oldu.. Kağıt Müzesi ve Yürüyen Köşk..




Tur rehberliğimizi bizzat belediye başkanının özel kalemi yaptı...

Yalova Belediyesi ayrıca bir kupa, anahtarlık ve yürüyen köşkü anlatan bir kitap hediye etti..


Arabaları oldukça konforlu ve şoförü saygılı Antist Tur da içinde Gezinomi - AGAVE tanıtımlarının olduğu bir paket sundu bize..





El emeği göz nuru suplalarımız Tentene Hobi'den...


Eti eti aah eti.. Mutluluk denince akla cidden eti gelebilir :) Yeni çıkan 5 ürünün olduğu bir paket hediye etti bize.. Karamelli browni intense, hindistancevizli pop kek, ananaslı hoşbeş, burçak kurabi-tam tahıllı üzümlü kurabiye, lifalif yulaf ezmesi.. Her biri birbirinden harika.. Hatta bitince bakkalda görünce yine aldım. Yanında yine yeni çıkan wanted şeftali ve benimo kırmızı meyveler de aldım ... Eti bu işi biliyor...



El emeği alçılardan yapılma 2 adet mumluk düştü benim payıma.. Teşekkürler Kübranın işleri..



LR ekibinden Mine hanım bize hem ürünlerini tanıttı, hem de numune getirdi.. Uzun zamandır merak ettiğim am aparaya kıyıp alamadığım acil durum spreyi, serox serumlar ve Bruce Wills imzalı parfum numuneleri...





Yalova'lı şarkıcı Hakhan bizzat gelerek hediye ettiği single CD lerini imzaladı...



Aahh.. Ve Fora zeytin... Mutfağa gittikçe 1~2 tane tikindigim doğrudur: )))
Ben zeytini tuzlu yiyemem, gidip en tuzsuz zeytini alırım.. Fora zeytinden gelen fit tuzsuz zeytin tam derde derman oldu...

Otacı markasını çocukluğumdan biliyorum..Şimdi de yılllaaar sonra tekrar karşılaştık..
Bioblas daha önce denemediğim merak ettim bir şampuan..
BioZ şampuan Zigavus markasının sarımsaklasak da mı saklasak şampuanı :)
Biotige ismi ilgi çeken bir marka..
Revox sudaki klordan koruyan bir şampuan getirdi.. Merak ediyorum açıkçası: )







Beliz kozmetik de yine merak ettiğim ama almaya cesaret edemediğim bir ürün hediye etti..Takma tırnak.. Kırmızı ojeli denk geldi bana.. Hatta keşke sabahtan alsaymışız hediyeyi kızmızı oje sürüp uğraşmazdım diye düşünmüştüm :D :D



Pekiii,.sizce bunlar nedir ?



Bunlar beeoarı markasının ürettiği ilk yerli propolis ürünleri.. Fındık aromalı ham ballarının ödüllü olduğunu söylemeliyim... Bize de tam benlik 2 ürün verdiler :



Hem oğluma hem kocama 😉

Nar ajanda diye bir ajanda var ki, pek tatlı :))



Haksız mıyım ama :)


Tam bir koli makarna gönderen sevgili mutlu makarnaya , evde makarna yiyeyin bir tek ben olduğumu anlamamı sağladığı için ayrıca teşekkürler 😂😂



Capilactif, sosyal medyada çok gördüğüm merak ettiğim kutusundan yolladı bize.. İçinde şampuan numuneleri, yüz yıkama jeli ve saç için BB krem var.. Saçın daha canlı gözükmesini ve yumuşak olmasını sağlıyor imiş..




Kecekece' nin el emeği kitap ayraçları.. Basit ama hoş..



Grunn markasını macro center da görmüştüm ama hiç almamıştım, almak lazım..



Çünkü ben bu organik pekmezli fındık ezmesine bayıldım....

Kibarlı shop tan daha önce kayinpederim için destek haplar almıştık, nefes almayı rahatlatıcı, barsaklar için vs... Herbaturk adıyla ürünleri de varmış.. Güzel bir tanıtım yaptılar..


Bir de güzel kokulu bu sabunları ve kremleri verdiler...





Bunlar da sarenem markasının ürünleri.. Yerli malı yurdun malı sloganını kullanan dermadolin 'den...



Vee dermokil.. Minnak boy şampuan, duş jeli, diş macunu, maskeler ve krem...



Pronto tur harika bir seyahat seti hazırlamış.. İçinde mide bulantısı için ilaç, naneli şeker, el.dezenfektanı ne ararsanız var...




Ooww bir baktım da, baya uzamış yazı... Hadi diğer sponsorlar diğer yazının olsun :)

Beklemede kalın: )

Sevgiyle :)









Yorumlar

Yorum Gönder

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Synacthen Depot 1mg Ampul

Şimdi diyebilirsiniz bu nasıl bir yazı başlığı.. Başlık değil ilaç adı.. Haklısınız da.. Amacım bu ilaç hakkında yazmak..İlaç nedir , nerelerde kullanılır, bizimle alakası ne; ne tür etkileri var.. E bunların hepini bir başlığa sığdıramayınca ilacın adı en iyi başlık oldu :D Önce teknik bilgilerden başlayalım.. Nedir bu synacten.. Synacthen depot 1mg ampul kas içine yapılan bir enjeksiyon.. " Kabadan " iğne.. Böbrek üstü bezlerinin çalışmasını sağlayan bir ilaç. Böbrek üstü bezi çalışıyor mu diye test için de kullanılıyor. ACTH -adrenokortikotropik hormon  takviyesi..Vücudun kendi ürettiği steroidlerin artırılması ilk hedef genel olarak. Kortizol , glokokortikoid, mineralokortikoid, androjen.. Ülseratif kolit, crohn, romatizma, kanser gibi hastalıkların yanında bazı nöbet çeşitlerinde de kullanılıyor. Dünyada ESESS tedavisinde birincil tercih ACTH takviyesi.  Ayrıca diğer epilepsi türleri ve otizm için de kullanılıyor. Biz ESESS için kullanıyoruz.

Ayak bağı kesme

Fotoğraf alıntı.. Selam kizlaarrr.. Simcik şöyle bir durum mevzuu bahis.. Malumunuz benim minnak bir miktar geriden gelmekte..21 aylık henüz yürümedi. Başka şeyler de var tabii dee, bu yazının konusu geç yürüme~ yürüyememe..

Reflu ah reflu...

Ertuğrul doğduğu günden beri reflu sorunu yaşıyor. Biz hep patalojik bir reflu dedik ama doktorlara anlatamadık. Biz de de hata var gerçi, çocuk gastroentroloji ye gitmedik hemen.. 4 ay bittiği sıralarda kilo persentili artık %2ye kadar düşünce yeter dedik gittik.. Gastrotuss baby diye bitkisel içerikli ve zor bulunan ithal bir şurup yazdı doktor. Firma ile iletişime geçip yakın eczanelerden birisine göndermesi ile ulaşabildik ilaca. Hemen etkisi başladı. Kusmalar ciddi oranda azaldı, hatta gaz sancıları bile azaldı. ( aslında çocuğun midesi yandığı için kıvranıyor biz de gaz sanıyor idik muhtemel)