Ana içeriğe atla

Benim sevgili küçük blogum..



Hiç umudum olmadan; sadece haydi deneyim bir bakalım,ne olacak diyerek google adsense için şansımı denemiştim..

Sonrasında hiç maillerimi de kontrol etmiyordum.. Beklemiyordum ki; nasıl olsa google beni umursamaz diyordum..

Öyle olmadı :D

Google adsense den mail gediğini görünce önce spam - aldatmaca- yanlış adresten gelen virüslü mail vs diye düşündüm..Hatta eşime bile dedim; artık google 'u bile virus için kullanıyorlar diye :D


Meğersem sahici bir haber imiş; google adsense bana mail yollamış..

Çok mutlu oldum yaaww... Google 'un umursadığı, beğendiği bir blog olmuşum demek ki diye düşündüm.. Öyle değilse bile ben öyle düşündüm :)

Daha önce yine denemiştim şansımı ki o zaman cidden blog yazarak para kazanmak istiyordum.. Google beni hiç sallamamıştı..

Şimdi sadece denemiş olmak için deneyip posta kutusunda e posta görünce şaşırdım ve sevindim :)

Yanlış anlaşılm aolmasın. Para kazanacağım yihuuu sevinci değil bu.. Kaldı ki google adsesnse ile kelimenin gerçek ve tam manası ile ancak "kuruş" kazanabilirim :D :D

Benim sevincim, google tarafından beğenilmiş olmak." Hımm evet tamam seninle çalışabiliriz küçük kız..." denilmiş olması :))

Öyle işte.. Mutluluğumu, blogumun google tarafından başarılı bulunmasına sevincimi paylaşmak istedim :D :D

Sevgiyle :)

Yorumlar

  1. Tebrikler öyleyse :) Motivasyon için çok güzel olmuş.Çünkü zaten yeterince koşturup mücadele ediyorsunuz :)Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  2. Cok sevindim. Bu gercekten bloggerlar icin guzel motivasyon oluyor. Yoksa Adsense'ten para gercekten cok zor.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet guzel motivasyon oldu, biraz uykudan calsam da daha sık mi yazsam dusuncesi geldi: )

      Sil
  3. Kocamannn tebriklerrrr :) :)

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler ertuşun annesiiii :) ben de bi kayit olabilsem anlicam ama yok beceremiyom 😁😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk kayıt olmayı kendim yaptım da sonraki ayarlamaları eşim yaptı canım benim de :)

      Sil
  5. Hayırlı olsun canimmmm ☺ emek verilen herseyin sonu başarı bence bol kazançlar diyelim damlaya damlaya gol olurmus😀

    YanıtlaSil
  6. Web siteniz çok güzel olmuş. Başarılarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil
  7. Başarıların daim olsun canım.

    YanıtlaSil
  8. Tebrik ederim bende yaklaşık 25 gün önce aldım bu mutlu haberi sadece Google Adsense ile beğenilmek bize yetiyor. Kazanmak ikinci planki zaten kuruş kazanç olduğundan dolayı bu bize motivasyon olarak yetiyor zaten

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Synacthen Depot 1mg Ampul

Şimdi diyebilirsiniz bu nasıl bir yazı başlığı.. Başlık değil ilaç adı.. Haklısınız da.. Amacım bu ilaç hakkında yazmak..İlaç nedir , nerelerde kullanılır, bizimle alakası ne; ne tür etkileri var.. E bunların hepini bir başlığa sığdıramayınca ilacın adı en iyi başlık oldu :D Önce teknik bilgilerden başlayalım.. Nedir bu synacten.. Synacthen depot 1mg ampul kas içine yapılan bir enjeksiyon.. " Kabadan " iğne.. Böbrek üstü bezlerinin çalışmasını sağlayan bir ilaç. Böbrek üstü bezi çalışıyor mu diye test için de kullanılıyor. ACTH -adrenokortikotropik hormon  takviyesi..Vücudun kendi ürettiği steroidlerin artırılması ilk hedef genel olarak. Kortizol , glokokortikoid, mineralokortikoid, androjen.. Ülseratif kolit, crohn, romatizma, kanser gibi hastalıkların yanında bazı nöbet çeşitlerinde de kullanılıyor. Dünyada ESESS tedavisinde birincil tercih ACTH takviyesi.  Ayrıca diğer epilepsi türleri ve otizm için de kullanılıyor. Biz ESESS için kullanıyoruz.

Ayak bağı kesme

Fotoğraf alıntı.. Selam kizlaarrr.. Simcik şöyle bir durum mevzuu bahis.. Malumunuz benim minnak bir miktar geriden gelmekte..21 aylık henüz yürümedi. Başka şeyler de var tabii dee, bu yazının konusu geç yürüme~ yürüyememe..

Reflu ah reflu...

Ertuğrul doğduğu günden beri reflu sorunu yaşıyor. Biz hep patalojik bir reflu dedik ama doktorlara anlatamadık. Biz de de hata var gerçi, çocuk gastroentroloji ye gitmedik hemen.. 4 ay bittiği sıralarda kilo persentili artık %2ye kadar düşünce yeter dedik gittik.. Gastrotuss baby diye bitkisel içerikli ve zor bulunan ithal bir şurup yazdı doktor. Firma ile iletişime geçip yakın eczanelerden birisine göndermesi ile ulaşabildik ilaca. Hemen etkisi başladı. Kusmalar ciddi oranda azaldı, hatta gaz sancıları bile azaldı. ( aslında çocuğun midesi yandığı için kıvranıyor biz de gaz sanıyor idik muhtemel)