Ana içeriğe atla

Enerjilerin Şifası





Sevgili Derya'nın sayfasında thetahealing üzerine yazı yazınca dedim kendi sayfamda neden bahsetmiyorum ki ben neler yaptığımdan :)

Çoğunuzun bildiği gibi Diş Hekimiyim :) Şifacılığım aslında daha ben sprituel alanlarda eğitim almadan başlamış :)

Oğluma gözlük almaya gittiğimiz bir optik sahibi Refik Korkmaz Bilinçaltı Sembol Dili'nden bahsetmiş youtube videolarını izletmemi söylemişti oğluma. Şarkısı çok hoşuma gitse de olay döngüsü o zamanki bilincim ile rahatsız edici geldiği için 1 kere izlemiş ve devam etmemiştim.

Sonra üzerinden bayaaaa zaman geçtikten sonra instagramda severek takip ettiğim bir arkadaşım kanser ile mücadele etmeye başladı. Bu arkadaşımın o videolarda duyduğum tabirleri kullandığını fark ettim . Kanseri yendi ve refik korkmaz bilinçaltı sembol dili koçu oldu. Bende o zaman bir acabalar başladı. Ama zamanı değilmiş henüz..

Biraz daha zaman geçtikten sonra özel gereksinimli oğlu olan bir arkadaşım wc alıştırma sürecinde bir çalışma ile halloldu senelerdir uğraşıyordum hop oldu bitti dedi. O çalışmayı yapan bayan ile irtibata geçtim. Elif abla.. O önce hallederiz ederiz diyerek erteledi. Neden çünkü hazır değildim :) 

Yine bir gün o arkadaşımda otururken ortak katılımcısı olduğumuz network grubunda hediye bir meditasyon çalışması var hadi katıl dedi peki dedim. Thetahealing ile ilk tanışmam böyle oldu. Sevgili Pınar'a da buradan kocaman sevgiler ve teşekkürler vesile olduğu için :)

Sonra o çalışmayı yapan bayanı takip ettim .Sayfasında çekiliş yaptı ve hediye thetahealing çalışması kazandım. 

Yapamadık, çalışma akmadı. O kadar bilinçteyim o kadar inanmıyorum ki.. Şunu hayal et bunu imgele şöyle gör falan yok.. Soru soruyor bende cevabı yok o dönem.. Bir tarafım lütfeeennn derken diğer tarafım nasılll diyor.. 

Yine sosyal medyadan, yine çocuklarımız aracılığı ile tanıştığım başka bir arkadaşım bu konuda başka bir bayan önerdi. O çok iyidir bir de ondan çalışma iste dedi. Yazdım. 

Sevgili Bedia..Bana dediği şu cümle benim hayatımı değiştirdi. '' Evinde mutfağına git, buzdolabını aç ve içinden bir şey al. Ama bunu hayalinde yap. Bunu yapabiliyor musun? (siz de deneyin )  .. Muhtemelen yapabiliyorsun. 4K film seyreder gibi olmak zorunda değil. Sonuçta bunu hissediyorsun. İşte o zaman sen imgeleme yapıyorsun''

Süreç böyle devam ederken Elif abla, hani wc süreci için destek talep ettiğim. O 'nunla bir ortamda yüz yüze tanışma fırsatımız oldu. Ve bana hem doğum haritamdan hem de elimden bakarak şifacı olduğumu söyledi. Zaten hekimlik yaparak şifacılığı çalıştırmışsın. Artık daha fazlasının zamanı. Kendi oğlunun şifası sen olacaksın dedi. Bir de bu thetahealing tekniğinde kişinin üst benliğine bağlanıp onunla konuşabiliyoruz. Ben bu sistemle oğlumla konuşabilecek miyim dedim. Evet konuşacaksın dedi.. Ben bi gaza geldim :P Düşünsenize hem evren beni destekliyor her türlü şifa sistemi için hem de bonus oğlumla konuşabileceğim..

Sonra bu sen imgeleme yapıyorsun diyen güzel bayan ve ablası benim thetahealing serüvenimde ilk eğitmenlerim kolaylaştırıcılarım  oldular. . Sevgili Bedia Kahya Kılıç ve Rabia Alga..İlk 4 modul eğitimi arka arkaya kısa aralıklarla onlarla tamamladım. Tek seviye eğitim diye başlayıp hızını alamayanlardan oldum :)

Rabia hanımın sosyal medyasından ve thetahealing sınıflarından grigori grabovoi sayılarına ilgi duydum. Nedir bu grabovoi sayıları derseniz en basit şöyle anlatabilirim diye düşünüyorum: 

Padişahlarımızın tılsımlı gömleklerini bilirsiniz. Onların üzerinde dualar esmalar vefkler yazar evet ama yanında sayılar da vardır ..İşte onlar gibi efsunlu :) sayılar.. Daha günümüze göre güncel halleri.

Bir nevi matematiksel dua aslında. İnanmasanız da işe yaradığı söylenen, sayılar yasası ile çalışan bir sistem. Çok cazipti ve bu sayıların da nasıl kullanıldığının eğitimini aldım.

Theahealing sınıflarından birisinde tanıştığım arkadaşlarımın birisi JAAS uygulayıcısı idi. Bana oğlum için çalışma teklif etti. Ona vakit ayıramadan - ki daha ne olduğunu da bilmiyorum ama hala böyle çekincelerimin olduğu bir dönem daha- yine thetahealing sınıflarından birisinden başka bir arkadaş ücretsiz bir çalışmanın duyurusunu yaptı JAAS ile ona katıldım. Ve sistemle tanıştım. Youtube üzerinden birkaç video, grup çalışmaları vs derken dedim bu sistem de güzel kolay ve etkili ben bunu öğreneyim. 

Böylece Jean Adrianne Arınma Sistemi'nin de eğitimini aldım. Şartları tamamladıktan sonra sevgili Jean'in kendisinden de eğitmenlik eğitimini aldım.

Bir başka thetahealing sınıf arkadaşım , hem de psikolog, sevgili Neslihan bir eğitim duyurusu yaptı sonra.. Sembol dili... Danışanlarınız bazen bazı konuları aktarmakta zorlanır o zaman sembollerden faydalanabilirsiniz açıklaması ile. E tamam dedim olur işim kolaylaşacak.. Kendimden biliyorum ilk sefer zor olabiliyor. iptal iptal iptal.

Tahmin edin bu eğitim kimin sistemi çıktı?

Hani bana daha hiiiiç böyle şeylerle alakam yokken bir eczacı beyefendinin söylediği videolar vardı ya.. Refik Korkmaz bilinç altı sembol dili eğitimi.. :) İlk duyduğumdan ve bune yaa anlamsız diye yargı koyduktan yaklaşık 2 sene sonra hem uygulayıcısı hem de eğitmeni oldum sistemin :) Hem de 9 modül birden.. 

Bir süre sadece JAAS ve sembol dili kullandım. Thetahealing ile oğlumla konuşamadım ve sisteme küstüm resmen. (aslında bununla ilgili de olmamasını kendime çektiğim kök inançlarım varmış tabi)

Sonra , access bars 'a çekildim. Hakkında bildiğim tek şey evrene sorular sormak ve kafada bazı noktalara dokunmak.. Ama çekildim. Bir ara, birisi bana şöyle demişti '' kafaya yapılan masaj gibi bir şey var, özel gereksinimli çocuklarda çok fayda sağlıyormuş''... o dönem inanmamış idim. Bilincim yükselince cazip geldi işte :) Thetahealing sınıflarından birisinden sınıf arkadaşın sevgili Çiğdem 'in açtığı bir eğitime yazıldım. Ben yazıldıktan sonra kısacık sürede 2 sefer ciddi zam aldı sistem. İlk niyet ettiğimde gidemedim ama sonraki açtığı ilk sınıfta aldım eğitimi. 

Sonra takip ettiğim master eğitmen sevgili İpek Senem Aydın sen ve eşin eğitimi açtı. Dedim ben şu eğitimi bir alayım. Buradaki bilgiler yarar benim işime. Hem kendi hayatımda hem etrafıma fayda olurum..

Bana öyle iyi geldi ki yeniden beyin kaslarımı bu alanda çalıştırmak kendi üzerimde de tekrar çalışmaya başladım. Bir kazı ( thetaealing çalışması) sonrası İpek Senem hocam benimle konuşmak için zaman ayırdı ve ne kadar iyi bir şifacı olduğumu çok iyi çalışmalar yaptığımı söyledi. O zaman dedim ki tamam kızım yapıyorsun sen bu sporu :) Hadi tekrar başlayıp devam ediyoruz !

Hemen arkasından yine ilk 4 eğitimde olduğu gibi kısa aralıklarla :) sen ve yakın çevren ve bolluk yaratım eğitimlerini alıp sezgisel anatomi için kayıt oldum :P 

Sonra sonra ufak ufak kullandıkça yeniden alıştım açıldım ve çok daha iyi kullanır oldum.

Bir süredir reiki şifasına da çekiliyor idim. Rahmetli babamın eşyalarını toplarken evinde reiki CD si bulmak benim için şaşırtıcı oldu.. Ettiği dualar da beddualar da tutar bilirim ama reiki beklemiyorum yani o yüzden :P 

Bunu işaret saydım bir de rekinin en son en güncel hali olan Karuna Ki 'nin eğitimini aldım. Ve orada da master oldum . Reiki inisiasyon yani bir değişle el verme sistemi ile aktarılan bir sitem ve el verme yetkisi aldım diyebiliriz yani.

Bu yeni şifa alanlarında ilerlemek bana çok iyi geldi. Oğluma da çok iyi geldi..

Toparlarsak:

 ૐ  Diş Hekimiyim :) 

ૐ  Thetahealing tekniğinin uygulayıcısıyım. 

3 temel seviye üzerine 

  • sen ve yaradan 
  • sen ve esin 
  • sen ve yakın çevren 
  • bolluk ve yaratım 

                eğitimlerini aldım. Bir ay sonra da sezgisel anatomi eğitimi alıyorum.

ૐ  Refik Korkmaz Bilinçaltı Sembol dili sisteminin 9 modulu için de hem uygulayıcı hem eğitmeniyim.

ૐ  Jean Adrianne Arınma Sistemi tekniğinin hem uygulayıcısı hem eğitmeniyim

ૐ  Grigori Grabovoi Sayıları tekniğinin uygulayıcısıyım.

  • Fizik beden / hastalıklar
  • Para finans bolluk 
  • Psikolojik normalizasyon
                   eğitimlerini aldım.
ૐ  Access  consciousness sisteminin ilk basamağı access bars uygulayıcısıyım.

ૐ  Karuna Ki Reiki tekniği uygulayıcısı ve master 'ım..( eğitmen/ inisiasyon yetkisi)
    Bu karuna ki 3 modul de tamamlanmış demek oluyor..

Herhangi bir sistemle danışmanlık almayı seçer iseniz bana instagramdan ulaşın olur mu. Pek e-posta kontrol etme alışkanlığım yok da :)

İnstagram hesabım:

@dt.tubaulunekeuygun 

Soruları sorun ve bırakın cevap aramayın..

Peki ya siz, en yüksek potansiyelinize ulaşmaktan korkmadan ilerlemeyi seçmiş olsanız bu neler getirirdi?

Ye hepimiz bu dünyaya gelirken yada yaşarken unuttuğumuz yeteneklerimizi hatırlasak bu bize ve dünyaya evrene bütüne nasıl bir katkı oludu?

Bugün kendimiz ve evren için katkı olmayı seçersek hangi mucizeler yaşanırdı?

Kendimize ve evrene katkı olmak için kim olmalıyız? Hangi alan bilinç ve enerji olmalıyız?

Bir de his yüklemesi ile kapanış yapalım.

Yargılanmaya gönüllü olarak , yargılanmaktan cezalandırılmaktan dışlanmaktan korkmadan ilerlemenin nasıl olduğunu bilmek anlamak hatırlamak ister misiniz?
Evet diyen herkese thetahealing tekniği ile yüklendi bile..

Yorumlar

  1. teşekkür ederiz bilgi için. access de popüler bugünlerde ivit :) başarılar sanaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soruları mucize etkili.. bars da hayatları değitiriyor :) diğer daha ileri moduller daha da etkili imiş..

      Sil
  2. Gizli yeteneklerim var mıydı benim de böyle acaba diye bir meraka geldim şimdi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bunar hepimizde olan yetenekler. sadece unutmuşuz :)

      Sil
  3. Ertuğrul a faydası olmasına çok sevindim. Sayıları kendim de okuyorum kızıma da okuttum beklemediği yazılida iyi not aldı😁. Hatta bu konuda araştırmalarımı toparlıyorum bir yazı için. Çok teşekkür ederim bana yardımların için 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilginin yayılması daha çok kişinin faydalanması ne güzel..

      Sil
  4. Thanks for fostering a sense of community among your readers.

    YanıtlaSil
  5. I'm thankful for the sense of community your blog has fostered among its readership.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Synacthen Depot 1mg Ampul

Şimdi diyebilirsiniz bu nasıl bir yazı başlığı.. Başlık değil ilaç adı.. Haklısınız da.. Amacım bu ilaç hakkında yazmak..İlaç nedir , nerelerde kullanılır, bizimle alakası ne; ne tür etkileri var.. E bunların hepini bir başlığa sığdıramayınca ilacın adı en iyi başlık oldu :D Önce teknik bilgilerden başlayalım.. Nedir bu synacten.. Synacthen depot 1mg ampul kas içine yapılan bir enjeksiyon.. " Kabadan " iğne.. Böbrek üstü bezlerinin çalışmasını sağlayan bir ilaç. Böbrek üstü bezi çalışıyor mu diye test için de kullanılıyor. ACTH -adrenokortikotropik hormon  takviyesi..Vücudun kendi ürettiği steroidlerin artırılması ilk hedef genel olarak. Kortizol , glokokortikoid, mineralokortikoid, androjen.. Ülseratif kolit, crohn, romatizma, kanser gibi hastalıkların yanında bazı nöbet çeşitlerinde de kullanılıyor. Dünyada ESESS tedavisinde birincil tercih ACTH takviyesi.  Ayrıca diğer epilepsi türleri ve otizm için de kullanılıyor. Biz ESESS için kullanıyoruz.

Ayak bağı kesme

Fotoğraf alıntı.. Selam kizlaarrr.. Simcik şöyle bir durum mevzuu bahis.. Malumunuz benim minnak bir miktar geriden gelmekte..21 aylık henüz yürümedi. Başka şeyler de var tabii dee, bu yazının konusu geç yürüme~ yürüyememe..

Reflu ah reflu...

Ertuğrul doğduğu günden beri reflu sorunu yaşıyor. Biz hep patalojik bir reflu dedik ama doktorlara anlatamadık. Biz de de hata var gerçi, çocuk gastroentroloji ye gitmedik hemen.. 4 ay bittiği sıralarda kilo persentili artık %2ye kadar düşünce yeter dedik gittik.. Gastrotuss baby diye bitkisel içerikli ve zor bulunan ithal bir şurup yazdı doktor. Firma ile iletişime geçip yakın eczanelerden birisine göndermesi ile ulaşabildik ilaca. Hemen etkisi başladı. Kusmalar ciddi oranda azaldı, hatta gaz sancıları bile azaldı. ( aslında çocuğun midesi yandığı için kıvranıyor biz de gaz sanıyor idik muhtemel)