Ana içeriğe atla

Cbd oil- tedavide kenevir



Kenevir bizde uyuşturucu türü olarak biliniyor. Ama aslında neredeyse mucize denilebilecek bir ilaç olarak kullanımı var.

Aslında biraz haşhaş geliyor aklıma. Afyon kısmı uyuşturucu, ama haşhaş olarak hamur işlerinin lezzet katanı..

Kenevir üretimi ve kenevir içeren ürünlerin ticareti pek çok ülkede yasak. Özellikle de bağımlılık yapan kısım Thc varsa içerikte, tedarik oldukça zor . İçerikteki cbd ve cbg serbest çoğunlukla.. Ama tedavi edici özellikler için bir miktar Thc de gerekli malesef..
Cbd oil (cannaboid oil-kenevir yağı) üreticileri, anne sütünde bile bir miktar Thc var, tedavi edici özellik için kullanilaniktarlar serbest olmalı savaşında..


Türkiye' de cbd oil olarak üretim ve satış yok. Tedavi edici manada yani.. Yurtdışı sipariş durumunda da elinizde reçete varsa , cbd oil için ödediğiniz miktarın %25i oranında gümrük vergisi ödeyerek gümrükten alabiliyorsunuz. Reçete yoksa eser miktarda bile olsa Thc içeren cbd oil gümrükten geri dönüyor.
Bir tanıdık sizin için satın alıp bagajında getirirse tek şişe getirebiliyor..

Sıkıntılı bir süreç yani..

Yine de, yurtdışından bazı markaları temin Edip getiren ve satışını yapanlar var.. Nasıl başarmışlar inanın ben de bilmiyorum, soramadım da 🤗🤗

Şimdi gelelim nedir ,ne işe yarar bu cbd oil kısmına..

En çok kullanımı sinir stres, anksiyete, uykusuzluk , ağrı gibi durumlar. Bu şikayetler için içinde Thc olmayanlar da faydalı olabiliyor.

Ama asıl ilaç olarak kullanılan cbd oil, kanser,epilepsi, otizm,  alzheimer, dana (etten bulaşan değil, alzheimer gibi beyni etkileyen ve ölümcül olan bir hastalık)  gibi hastalıklara çare oluyor.

Cbd oil kullanımı ile konuşmayan çocuklar konuşmaya başlıyor. Epilepsi nöbetleri hiç durmayan çocukların bir hayatı oluyor.. Otistik davranışlar sönüyor..
Tümör hücreleri küçülüyor, kanser iyileşiyor..
Romatoid artrit için kullanımı var, ağrıları giderip hareket özgürlüğü sağlıyor...

Pek çok çeşit cannaboid var. Ve pek çok çeşit- marka cbd oil var. Hangisi işe yarar denemeden bilmek şu an için pek mümkün değil.
Sadece otizm için en çok su kullanılmış, epilepsi de en çok bundan fayda görmüşler vs şeklinde aramalar yaparak bir seçim yapabiliyoruz..
Araştırmacılar ilk denediğiniz cbd oil istediğiniz faydayı vermedi ise başka deneyin diyorlar..

Cbd oil in faydalı olduğu düşünülen hastalıkları sıralarsak;



Kanser
İmmün sistem
Nörodejeneratif hastalıklar
Multiple skleroz
Şizofreni
Epilepsi
Anksiyete
Ağrı
Romatiod artrit
Mide bulantısı, iştah sıkıntıları
Diyabet
Kalp sağlığı
Depresyon
İnflamatuar barsak hastalıkları
Bazı bakteri enfeksiyonları
Deli dana-alzhaimer
Kemik sağlığı
Diskinezi
Uykusuzluk
Bağımlılık tedavisi
Akne
Sigara bırakma
Sedef
Otizm
Dikkat eksikliği ve hiperaktivite
Konuşma geriliği ve gecikmesi, konuşma problemleri
Davranış bozuklukları


Oldukça iddialı ve etkileyici değil mi...

Konu ile ilgili bazı linkler:

FDA sitesinden epilepsi ve cbd içeriği ile ilgili yazı:
https://www.fda.gov/news-events/press-announcements/fda-approves-first-drug-comprised-active-ingredient-derived-marijuana-treat-rare-severe-forms

Nature dergisinde yayımlanan otizm yazısı:

https://www.nature.com/articles/s41598-018-37570-y


Ünlü ve büyük bir ilaç üretim çalışması yapan firma:
https://zynerba.com/in-development/

Bilimsel makaleler yayımlanan bir siteden bir yazı:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/30687090/

Ve bir video.. Kendisine zarar veren davranışları olan bir çocuğun değişimi.. Benim cbd oil kullanımına olan ön yargımı kıran video...




Önemli not:
Bu yazı sadece bilgi paylaşımı amaçlı yazıldı.
Cbd oil kullanmak demek diğer ilaçları bırakmak demek değildir. Ve şikayetiniz ne olursa olsun doktorunuza danışmadan kullanmayın.



Yorumlar

  1. Gerçekten bu kadar iyi mi yoksa pazarlama taktiği mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Satış yapan sitelerden değil pub.med tarzı makale sitelerinden aldığım bilgiler...

      Sil
  2. Açıkçası doğallığın o kadarda yerinde olduğunu zannetmiyorum.

    YanıtlaSil
  3. CBD oil yurtdışında aşırı moda oldu, dediğin gibi özellikle anksiyete (kaygı) bozuklukları için biz terapistler de öneriyoruz. Yan etkisi yok çünkü içinde bağımlılığa yol açacak ya da uyuşturucu etkisi gösterecek kısım yok. Temel etkisi rahatlatıcı olması ve gerçekten işe yarıyor. Fakat.. Açık söyleyeyim dediğin diğer hastalık ve durumlarda hiç bir işe yaramıyor, işe yaradığını gösteren hiç bir araştırma sonucu yok. Fakat bu hastalıkların yanında gelen hediye paketleri genelde anksiyete, huzursuzluk olduğu için, o paketleri en azından rahatlatınca bazı insanlarda genel durum açısından bir rahatlama sağlamış oluyor. Çünkü mesela anksiyete nedeniyle ya da genel huzursuzuk dikkat toplayamama, konsantre olamama nedeniyle konuşma geriliği vs varsa tabii bir nebze yardımcı olmuş olabiliyor. Bunu düzelteyim dedim. Yani hani klasik "her işe yarayan, aslında hiç bir işe yaramıyordur" kuralı var ya, o da buna dönmesin... Bu arada tablet ve yağ olarak kullanılabiliyor, masaj yağı olan türü de var ve yurtdışında eczanede değil bildiğin rossmann falan gibi TR'de bayii olan marketlerde bile satışı var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyin tümörlerinde küçülme, kansere bağlı oluşan yaralarda küçülme, pet sonuçlarında azalma gibi veriler var gördüğüm makalelerde. Küçük nelerin fotoğrafları,pet sonuçları görüntüleri ve var. Epilepsi ile ilgili eeg sonuçları, otistik davranışları olan çocukların öncesi ve sonrası videoları var.. o bahsettiğin satışı olanlar işte bu benim bahsettiğim ilaç olanlar değil..

      Sil
    2. Yazıya yeni linkler ekledim, FDA sitesinin yazısı, nature dergisi..

      Sil
    3. Merhaba bu cbd oil otizim li çocuklara iyi geliyor mu nasıl alabiliriz apo24532010@gmail.com teşkürler

      Sil
  4. Avusturya'da reçete ile kullanilabiliyor. Faydalarini okumuştum çok bilgilendirici bir yazi olmuş canim 😍

    YanıtlaSil
  5. CBD oil ‘i ilk defa duyuyorum ne kadar çok faydası varmış. Biraz araştırıp yurtdışından alabilirim. Çok teşekkürler faydalı bilgilerini bizlerle paylaştığın için Tuğbacım 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz de yurt dışından getirtiyoruz. burdakiler biraz daha öğrenen annenin söylediği kesim cbd ler..

      Sil
    2. Ben almak istiyorum yardimci olurmusunuz

      Sil
    3. bizde almak istiyoruz yardımcı olurmusunuz hangi marka güvenilir

      Sil
    4. Merhaba bana ulaşır misiniz

      Sil
  6. Gerçekten bu kadar iddialı olması etkileyici...

    YanıtlaSil
  7. Blogunuzu beğendim ve takibe aldım.Zaman ayırmak isterseniz,sizi ve bu yorumu görecek olan herkesi blogumu takip etmeye davet ediyorum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Hiç bilmediğim bir konuydu.Tabi ki doktor denetimini unutmamak gerek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii ki.. cbd kullanımını destekleyen reçete eden doktorların sayısı her geçen gün artıyor

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. selam deeeppp çok ihmattim dimi ben buraları :P

      Sil
  10. @sapsikanne lütfen benimle iletişime geçin, kanser hastalığı ile mücadele ediyorum ve bu yağa ulaşamıyorum... aktunaezgi@gmail.com şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba ezgi hanım. mail de atacağım size ama başka soranlar da olursa diye buradan da yazıyorum.
      facebook üzerinden nevin hanım ve aylin hanım ile irtibata geçerek alıyoruz biz . bir de yurtdışı sitelerden bir başka yurtdışı adrese alıp reçete ile gümrükten geçiriyoruz.

      Sil
    2. Değerli Hanımefendi, mükemmel bir yazı olmuş biz yurtdisinda 4 yıldır, en iyi CBD yağı ni satıyoruz. Ortakların hepsi Avrupa vatandaşı. Görüyorum ki ülkemizde insanları aldatiyorlar, kenevir tohum yağı ni cbd yağı diye insanlara 700 lira mesela gitti gidiyor, üzüldüm. Şimdi ben istiyorum ki yurdum insanı da şifa lansin. Bir Türk Dr. Normal bir Reçete ile, mesela %30 CBD yağı ve en Fazla 0,2.zhc içeren, yani özel thc oranı düşük, CBD CNG ve diğer terpen ve flavonoidler tamamen mevcut, Chlorophyll oranı, yani kısaca inanın tereyağı kıvamında Ciddi CBD yağı ni yurda sokabilir miyim? Nasıl? Yardımcı olursanız bu birçok insana iyi gelecektir. Email Emiratesrescue@gmail.com

      Sil
  11. @sapsikanne lütfen benimle iletişime geçin, kanser hastalığı ile mücadele ediyorum ve bu yağa ulaşamıyorum... aktunaezgi@gmail.com şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. facebookta aylin aylin hanım var. cbd yağı kullanıcıları bilgi paylaşım grubu isiminde bir grubu da var facebookta.
      yine facebookta tedavi destek amaçlı cbd yağı kullanıcı yorumları isimli bir grubu olan Nevin Yıldız Sungur hanım var. Her ikisi de hem bilgili hem ilgili. biz kendileri ile irtibata geçiyoruz.

      Sil
  12. Ülkemizdeki legal durum. Nedir? Bizim de Facebook Grubumuz var binlerce yabancı üye, ama bu thc maalesef içinde aslında şükür de, yasak diye biliyoruz dr arkadaşlarım var, ne yapmamız gerekiyor yurda ithal etmek ve yasal satabilmek için el altından mı oluyor saygılar Emiratesrescue@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bu konuyla alakalı bilgi almak istiyorum lütfen iletişim verir misiniz?

      Sil
  13. Değerli Hanımefendi, mükemmel bir yazı olmuş biz yurtdisinda 4 yıldır, en iyi CBD yağı ni satıyoruz. Ortakların hepsi Avrupa vatandaşı. Görüyorum ki ülkemizde insanları aldatiyorlar, kenevir tohum yağı ni cbd yağı diye insanlara 700 lira mesela gitti gidiyor, üzüldüm. Şimdi ben istiyorum ki yurdum insanı da şifa lansin. Bir Türk Dr. Normal bir Reçete ile, mesela %30 CBD yağı ve en Fazla 0,2.zhc içeren, yani özel thc oranı düşük, CBD CNG ve diğer terpen ve flavonoidler tamamen mevcut, Chlorophyll oranı, yani kısaca inanın tereyağı kıvamında Ciddi CBD yağı ni yurda sokabilir miyim? Nasıl? Yardımcı olursanız bu birçok insana iyi gelecektir. Email Emiratesrescue@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi akşamlar benimde 20 yaşında otizimli erkek çocuklarımvar kenevir yağından almak istiyorum burdakilere güvenemiyorum oğlumun birisi konuşamıyor nasıl alabilirim yardımcı olurmusunuz

      Sil
  14. Lütfen benimle iletişime geçin

    YanıtlaSil
  15. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde blogumu takip edip son yazıma yorum yazarsanız çok ama çok mutlu olurum :=)

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel bir paylaşım, mutlu olmak başlıklı yazıma yapmış olduğunuz güzel yorum için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  17. BaclinkTURK- Dost Bloggerlar ÜCRETSİZ BACLİNK İÇİN DOST BLOGGERLAR LİSTESİNE KATIL !

    YanıtlaSil
  18. çok güzel ve faydalı bir yazı olmuş adaşım, eline sağlık.

    YanıtlaSil
  19. Çekincesiz "Rick Simpson Oil" ile çalışmayı tavsiye ederim, Dürüst Minnettarlığım, THC içeriğinin gücü çok yüksek olan yüksek kaliteli RSO Kenevir Yağı ile ölmekte olan hayatımı kurtardığı için Dr. Rick Simpson'a gidiyor. Birkaç yıl önce bana ölümcül bir akciğer kanseri teşhisi kondu, her türlü ilacı boşuna denedik ve hatta evde DIY Rick Simpson yağını kendimiz üretmeye çalıştık ama daha kötüsünden daha fazla zarar verdik, Ta ki Facebook'ta Kenevir Yağının bir kanser hastasını nasıl iyileştirdiğine dair bir gönderi gördüm, ardından Dr.Rick Simpson ile iletişime geçtiğimde denemeye karar verdim ve sorunumun her ayrıntısını ona açıkladım ve bana bu Kenevir Yağının iyileşeceğini söyledi Kanser sorunum ancak en kısa zamanda sipariş verebilirsem. Daha sonra satın almam için dozu hesapladı, hesapladığı dozajın sipariş ettiğim 60 gram yağ artı "30 gram bakım gerektirmeyen" olduğunu düşünüyorum. Önümüzdeki 48 saat içinde Kenevir Yağı için hemen sipariş verirsem, ilacın verileceği söylendi. Teslimat hizmetlerinden adım adım kapıma git, Hemen sipariş verdim, kullanım talimat kılavuzuyla birlikte tam olarak Dr. Rick Simpson tarafından söylendiği zaman teslim edildiğini gördüm, Bugün cesurca şunu söyleyebilirim. Kanser sorunu Hepsi Yüce Tanrı'ya, Dr. Rick Simpson'a ve o yıllarda yanımda olan sevgili karıma teşekkürler. Şimdi sağlıklı bir hayat yaşıyorum ve bu kısa tanıklığı paylaşmaktaki en büyük önceliğim bu Ölümcül Kanser Hastalığından muzdarip olanlar içindir, Lütfen sessizce ölmeyin, bugün bu Ölümcül Kanser Hastalığının bir tedavisi var. Daha fazla zaman kaybetmeden lütfen E-posta: cbdoilfort@gmail.com veya WhatsApp +1-781-656-7138 aracılığıyla Dr. Rick Simpson ile ("Rick Simpson Oil" RSO) ile iletişime geçin.

    Bugün, Rick Simpson Kenevir Yağı'nın büyüklüğünü ve ilacı satın almak isteyenler için Dr. Rick Simpson'a E-posta yoluyla: cbdoilfort@gmail.com veya WhatsApp +1-781-656-7138 aracılığıyla ulaşın.
    Kenevir Yağı, Kanser Hastalığının ilacıdır. Kendi hayatınızı ve başkalarının hayatını kurtarın.

    YanıtlaSil
  20. Çekincesiz "Rick Simpson Oil" ile çalışmayı tavsiye ederim, Dürüst Minnettarlığım, THC içeriğinin gücü çok yüksek olan yüksek kaliteli RSO Kenevir Yağı ile ölmekte olan hayatımı kurtardığı için Dr. Rick Simpson'a gidiyor. Birkaç yıl önce bana ölümcül bir akciğer kanseri teşhisi kondu, her türlü ilacı boşuna denedik ve hatta evde DIY Rick Simpson yağını kendimiz üretmeye çalıştık ama daha kötüsünden daha fazla zarar verdik, Ta ki Facebook'ta Kenevir Yağının bir kanser hastasını nasıl iyileştirdiğine dair bir gönderi gördüm, ardından Dr.Rick Simpson ile iletişime geçtiğimde denemeye karar verdim ve sorunumun her ayrıntısını ona açıkladım ve bana bu Kenevir Yağının iyileşeceğini söyledi Kanser sorunum ancak en kısa zamanda sipariş verebilirsem. Daha sonra satın almam için dozu hesapladı, hesapladığı dozajın sipariş ettiğim 60 gram yağ artı "30 gram bakım gerektirmeyen" olduğunu düşünüyorum. Önümüzdeki 48 saat içinde Kenevir Yağı için hemen sipariş verirsem, ilacın verileceği söylendi. Teslimat hizmetlerinden adım adım kapıma gel, Hemen sipariş verdim, kullanım talimat kılavuzuyla birlikte tam olarak Dr. Rick Simpson tarafından söylendiği zaman teslim edildiğini gördüm, Bugün cesurca şunu söyleyebilirim. Kanser sorunu Hepsi Yüce Tanrı'ya, Dr. Rick Simpson'a ve o yıllarda yanımda olan sevgili karıma teşekkürler. Şimdi sağlıklı bir hayat yaşıyorum ve bu kısa tanıklığı paylaşmaktaki en büyük önceliğim, bu Ölümcül Kanser Hastalığından muzdarip olanlar için, Lütfen sessizce ölmeyin, bugün bu Ölümcül Kanser Hastalığının bir tedavisi var. Daha fazla zaman kaybetmeden lütfen E-posta: cbdoilfort@gmail.com veya WhatsApp +1-781-656-7138 aracılığıyla Dr. Rick Simpson ile ("Rick Simpson Oil" RSO) ile iletişime geçin.

    Bugün, Rick Simpson Kenevir Yağı'nın büyüklüğünü ve ilacı satın almak isteyenler için Dr. Rick Simpson'a E-posta: cbdoilfort@gmail.com veya WhatsApp +1-781-656-7138 aracılığıyla ulaşın.
    Kenevir Yağı, Kanser Hastalığının ilacıdır. Kendi hayatınızı ve başkalarının hayatını kurtarın.

    YanıtlaSil
  21. Cbdyağı mükemmel bir gıda takviyesi

    YanıtlaSil
  22. Cengiz Ilgın bende istiyorum

    YanıtlaSil
  23. Bizde aldık cbd thc li olandan 4 evre akciger kanseri 9 cm kist ve her gün kan kusmakta olan bir hasta suan 3 gününe girdi bu ilaçla sabah 3 aksam 4 damla verdik yeni sayilır ama geceleri uyuyabiliyorum diyor gundüzleride hic agrisi kalmiyor her yerim ilacı içtigimde sanki eroin almış gibi gevsiyor rahatliyorum diyor ama bugün yine kan gelmiş ağzından biz yine de devam edeceguz belki ilk gunler olduğu icin böyle son umut artik bu kaldı elimizde belki buraya yazmam fakat mail adresimden bu sürecin sonunu merak eden insanlar bana yazabilirler bu bir deneyede benziyor hic bir doktor kemoterapi vs tedavi görmeden sadece bu cbd yağıyla tedaviyi secdi hastamız hastanelere güvenmiyor ve bu yolu kendi seçdi umarım sosyal medyada ve tıp alaninda anlatıldığı gibi mucizesi var ise bunu biz göreceğiz gercekte anlatıldığı kadar etkili mi degil mi.Herkese acil şifalar diliyorum. ekremsen83@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar hastaniz umarım iyi olmuştur konu hakkında bilgi almak isterim yanitlarsaniz

      Sil
    2. Merhaba ulaşır misiniz bana

      Sil
  24. Merhabalar güzel bilgili paylaşım olmuş bende bu yağdan alıp oğluma kullanmak istiyorum konuşma geriliği ve dikkat dağınıklığı var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.. teşekkür ederim..umarım siz de fayda görürsünüz

      Sil
  25. İlaca nereden ve nasıl ulaştınız acaba acil şifalar diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İhtiyacı olan bizlere İnstagram’dan ulaşabilir Instagram: cbdturkiye2021

      1. Sınıf Premium kalite Amerikan ürünleri tedarik ediyoruz.

      Sil
  26. İhtiyacı olan bizlere İnstagram’dan ulaşabilir Instagram: cbdturkiye2021

    1. Sınıf Premium kalite Amerikan ürünleri tedarik ediyoruz.

    YanıtlaSil
  27. Yurtdışından nasıl getirtebiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Endoca.com buradan sipariş verebilirsiniz reçeteniz varsa Türkiye'ye geldiği zaman gümrük vergisini ödeyip alabilirsiniz

      Sil
  28. endoca.com buradan sipariş verebilirsiniz

    YanıtlaSil
  29. Ablam beyin tümörü hastası (Glioblastoma), CBD yağı önerdiler.
    - THC içeren CBD mi kullanmalıyız, THC içermeyen mi?
    - CBD'yi nereden ve nasıl getirtebiliriz?
    (Konu hakkında bilgisi olanlar yoruma yazarsa sevinirim. Teşekkürler.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. www.instagram.com/cbdturkiye2021

      Instagram: cbdturkiye2021

      Fullspektrum CBD kullanmalısınız diğer aktif kannabinoidleri içeren bu İnstagram sayfasından sipariş verebilirsiniz uygun fiyata i, bize çok yardımcı oldu

      Sil
  30. Lenfoma 2 evre kanserim cbs yağı kullanırsam faydası olurmu.BILGISI OLAN LUTFEN CEVAP YAZARSA BOL DUA EDERİM. TSK,LER.

    YanıtlaSil
  31. cbddeposu.com sitesinden inceleyebilirsiniz oradan aldım çok şükür iyiyiz

    YanıtlaSil
  32. Fiyat bilgisi alabilir miyim? 30 ml için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. www.instagram.com/cbdturkiye2021

      Instagram: cbdturkiye2021

      Bu İnstagram sayfasından sipariş verebilirsiniz uygun fiyata i, bize çok yardımcı oldu

      Sil
    2. www.instagram.com/cbdturkiye2021

      Instagram: cbdturkiye2021

      Bu İnstagram sayfasından sipariş verebilirsiniz uygun fiyata, bize çok yardımcı oldu

      Sil
  33. www.cbddeposu.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Synacthen Depot 1mg Ampul

Şimdi diyebilirsiniz bu nasıl bir yazı başlığı.. Başlık değil ilaç adı.. Haklısınız da.. Amacım bu ilaç hakkında yazmak..İlaç nedir , nerelerde kullanılır, bizimle alakası ne; ne tür etkileri var.. E bunların hepini bir başlığa sığdıramayınca ilacın adı en iyi başlık oldu :D Önce teknik bilgilerden başlayalım.. Nedir bu synacten.. Synacthen depot 1mg ampul kas içine yapılan bir enjeksiyon.. " Kabadan " iğne.. Böbrek üstü bezlerinin çalışmasını sağlayan bir ilaç. Böbrek üstü bezi çalışıyor mu diye test için de kullanılıyor. ACTH -adrenokortikotropik hormon  takviyesi..Vücudun kendi ürettiği steroidlerin artırılması ilk hedef genel olarak. Kortizol , glokokortikoid, mineralokortikoid, androjen.. Ülseratif kolit, crohn, romatizma, kanser gibi hastalıkların yanında bazı nöbet çeşitlerinde de kullanılıyor. Dünyada ESESS tedavisinde birincil tercih ACTH takviyesi.  Ayrıca diğer epilepsi türleri ve otizm için de kullanılıyor. Biz ESESS için kullanıyoruz.

Ayak bağı kesme

Fotoğraf alıntı.. Selam kizlaarrr.. Simcik şöyle bir durum mevzuu bahis.. Malumunuz benim minnak bir miktar geriden gelmekte..21 aylık henüz yürümedi. Başka şeyler de var tabii dee, bu yazının konusu geç yürüme~ yürüyememe..

Reflu ah reflu...

Ertuğrul doğduğu günden beri reflu sorunu yaşıyor. Biz hep patalojik bir reflu dedik ama doktorlara anlatamadık. Biz de de hata var gerçi, çocuk gastroentroloji ye gitmedik hemen.. 4 ay bittiği sıralarda kilo persentili artık %2ye kadar düşünce yeter dedik gittik.. Gastrotuss baby diye bitkisel içerikli ve zor bulunan ithal bir şurup yazdı doktor. Firma ile iletişime geçip yakın eczanelerden birisine göndermesi ile ulaşabildik ilaca. Hemen etkisi başladı. Kusmalar ciddi oranda azaldı, hatta gaz sancıları bile azaldı. ( aslında çocuğun midesi yandığı için kıvranıyor biz de gaz sanıyor idik muhtemel)