Ana içeriğe atla

Capicade Şampuan-Yalova Blogger Buluşması




Geçtiğimiz yaz gerçekleştirdiğimiz bir blogger buluşmamız vardı ya hani bizim.. Ben orada bize verilen ürünlerin pek çoğu ile ilgili yazılarımı henüz yazmamışım.. Sizlerin de katılımcı arkadaşlarımın da firmaların da affını rica ediyorum..

Pek çok blogger arkadaşın paylaşımlarında görüp merek ettiğim bir şampuan markası ile paylaşımlara yeniden başlıyorum..

"capicade" ..



Capicade markasının çeşitli amaçlara özel hazırlanmış ürünleri var.



Kepekli saçlar için,
Kuru ve yıpranmış saçlar için,
Yağlı saçlar için,
Saç derisi bakımı,
Saç için BB krem..
vs..

Ben en çok BB kremi merak etmiştim.. Cilt için BB krem tamam oluyor da saç için nasıl olur ki diyordum.. Ben klasik bakım kremlerinden bir fark göremedim.. Var ise de kusuruma bakmasınlar artık :)

Şampuanlar son zamanların yükselen trendi köpüksüz şampuanlardan..

Her ne kadar "köpük demek temizlik demek değil" bilsem de.. Hastalarıma "diş macununuzu çok fazla köpürtmeyin, fazla kullanmayın gerek yok" desem de.. Saç söz konusu olduğunda hala köpük istiyorum ben :)

Capilaktif ürünler de ilaç nitelikli eczanelerde bulabileceğiniz ürünler..

Başka da söyleyebileceğim bir şey yok benim.. Malumunuz kozmetik blogu değilim zaten.. :)

Katılımları için Capicade firmasına teşekkür ediyorum..

Yorumlar

  1. Kullandığom capicino şampuon mükrmel olduğunı söyleye bilirim yenı basladım ve memnunum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Synacthen Depot 1mg Ampul

Şimdi diyebilirsiniz bu nasıl bir yazı başlığı.. Başlık değil ilaç adı.. Haklısınız da.. Amacım bu ilaç hakkında yazmak..İlaç nedir , nerelerde kullanılır, bizimle alakası ne; ne tür etkileri var.. E bunların hepini bir başlığa sığdıramayınca ilacın adı en iyi başlık oldu :D Önce teknik bilgilerden başlayalım.. Nedir bu synacten.. Synacthen depot 1mg ampul kas içine yapılan bir enjeksiyon.. " Kabadan " iğne.. Böbrek üstü bezlerinin çalışmasını sağlayan bir ilaç. Böbrek üstü bezi çalışıyor mu diye test için de kullanılıyor. ACTH -adrenokortikotropik hormon  takviyesi..Vücudun kendi ürettiği steroidlerin artırılması ilk hedef genel olarak. Kortizol , glokokortikoid, mineralokortikoid, androjen.. Ülseratif kolit, crohn, romatizma, kanser gibi hastalıkların yanında bazı nöbet çeşitlerinde de kullanılıyor. Dünyada ESESS tedavisinde birincil tercih ACTH takviyesi.  Ayrıca diğer epilepsi türleri ve otizm için de kullanılıyor. Biz ESESS için kullanıyoruz.

Ayak bağı kesme

Fotoğraf alıntı.. Selam kizlaarrr.. Simcik şöyle bir durum mevzuu bahis.. Malumunuz benim minnak bir miktar geriden gelmekte..21 aylık henüz yürümedi. Başka şeyler de var tabii dee, bu yazının konusu geç yürüme~ yürüyememe..

Reflu ah reflu...

Ertuğrul doğduğu günden beri reflu sorunu yaşıyor. Biz hep patalojik bir reflu dedik ama doktorlara anlatamadık. Biz de de hata var gerçi, çocuk gastroentroloji ye gitmedik hemen.. 4 ay bittiği sıralarda kilo persentili artık %2ye kadar düşünce yeter dedik gittik.. Gastrotuss baby diye bitkisel içerikli ve zor bulunan ithal bir şurup yazdı doktor. Firma ile iletişime geçip yakın eczanelerden birisine göndermesi ile ulaşabildik ilaca. Hemen etkisi başladı. Kusmalar ciddi oranda azaldı, hatta gaz sancıları bile azaldı. ( aslında çocuğun midesi yandığı için kıvranıyor biz de gaz sanıyor idik muhtemel)