Ana içeriğe atla

Spor mu? Evde mi? Peki :)





Daha Ertuğrulum piyasada hiç yokken; ben yine bir patates çuvalı olmuş ve zayıflama sevdasına düşmüştüm..

O dönem dukan diyeti yaptım.

Sosyal medya üzerinde kurulan gruplardan birisinden harika arkadaşlar edindim... Hatta bazıları ile yüz yüze tanıştık, birisi kızını getirdi bana dişleri için :)

İşte o arkadaşlardan birisi beni callanetics ile tanıştırdı.. Hatta sağolsun hiç üşenmedi CD bile hazırlayıp yolladı netten yollamak problem uzun diye..

Size buraya video koyamayacağım.. Ama fotoğraflar ile anlatılabildiği kadar anlatmaya çalışacağım..

İlk defa yapıldığı zaman 1 saat kadar zaman alırken alışınca yarım saatte bitiyordum.. Şimdi tekrar başlasam iyi olacak ... Üşenmesem işte.. Bulduğum her fırsatta uyumak daha çekici geliyor :D

Biriniz benim yerime de yapsanız ben zayıflar mıyım ki :D :D

Şaka bir yana, her gün düzenli olarak yapınca 2 hafta bitmeden fark hissedilmeye başlanıyor bilginize..

Öncelikle fikir vermesi için youtube üzerinden şu kısacık videoyu gösterebilirim size:



Callanetics, Callan isimli bir bayanın ortaya sunduğu ortaya karışık bir ev sporu..

Önce ısınma..







 Sonra karın egzersizleri..



 Aslında hem göbek hem bacak bence bunlar :D


sırayla iki bacak tek tek, sonra ikisi birden havada..





Parmak ucunda duruyoruz. topuklar bitişik..Dizleri kırıp sırt dik bir şekilde inip kalkıyoruz..


İnip kalkarken kalçanın yapması gereken..


Bu hareket sırasında şöyle oldukça komik bir hale giriyoruz :D





























Burada iç bacaklardan destek alıp ayaklarla sandalyeyi sıkıyoruz..



Ne kadar anlaşılır oldu çok emin değilim açıkçası... Ama az çok fikir verir sanıyorum...
Bir sorunuz olursa lütfen çekinmeyin...

Sanırım apple da uygulaması var..Play store da kitaplar var ücretli.. Online siteler de var gibi.. Ama ücretli midir değil midir nedir ne değildir bilmiyorum.. O kısmını araştırmak ilgilenenlerin işi olsun :D

Bol eksili zayıf fit günler :D

Sevgiyle..

Yorumlar

  1. Callanetics kardio ile yapilinca çok etkili gerçekten de.

    YanıtlaSil
  2. Ben kardio ile yapmamıştım.. Yine de gözle görülür fark olmuştu.. Gerçi serde gençlik de vardı en az 4 sene öncesi :D

    YanıtlaSil
  3. aslında bir merkeze gitsek iyi olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidebiliyorsaniz,vaktiniz paraniz cevrenizde merkez varsa vs.ne mutlu.. Herkesin yok o şansı: )

      Sil

Yorum Gönder

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Synacthen Depot 1mg Ampul

Şimdi diyebilirsiniz bu nasıl bir yazı başlığı.. Başlık değil ilaç adı.. Haklısınız da.. Amacım bu ilaç hakkında yazmak..İlaç nedir , nerelerde kullanılır, bizimle alakası ne; ne tür etkileri var.. E bunların hepini bir başlığa sığdıramayınca ilacın adı en iyi başlık oldu :D Önce teknik bilgilerden başlayalım.. Nedir bu synacten.. Synacthen depot 1mg ampul kas içine yapılan bir enjeksiyon.. " Kabadan " iğne.. Böbrek üstü bezlerinin çalışmasını sağlayan bir ilaç. Böbrek üstü bezi çalışıyor mu diye test için de kullanılıyor. ACTH -adrenokortikotropik hormon  takviyesi..Vücudun kendi ürettiği steroidlerin artırılması ilk hedef genel olarak. Kortizol , glokokortikoid, mineralokortikoid, androjen.. Ülseratif kolit, crohn, romatizma, kanser gibi hastalıkların yanında bazı nöbet çeşitlerinde de kullanılıyor. Dünyada ESESS tedavisinde birincil tercih ACTH takviyesi.  Ayrıca diğer epilepsi türleri ve otizm için de kullanılıyor. Biz ESESS için kullanıyoruz.

Ayak bağı kesme

Fotoğraf alıntı.. Selam kizlaarrr.. Simcik şöyle bir durum mevzuu bahis.. Malumunuz benim minnak bir miktar geriden gelmekte..21 aylık henüz yürümedi. Başka şeyler de var tabii dee, bu yazının konusu geç yürüme~ yürüyememe..

Reflu ah reflu...

Ertuğrul doğduğu günden beri reflu sorunu yaşıyor. Biz hep patalojik bir reflu dedik ama doktorlara anlatamadık. Biz de de hata var gerçi, çocuk gastroentroloji ye gitmedik hemen.. 4 ay bittiği sıralarda kilo persentili artık %2ye kadar düşünce yeter dedik gittik.. Gastrotuss baby diye bitkisel içerikli ve zor bulunan ithal bir şurup yazdı doktor. Firma ile iletişime geçip yakın eczanelerden birisine göndermesi ile ulaşabildik ilaca. Hemen etkisi başladı. Kusmalar ciddi oranda azaldı, hatta gaz sancıları bile azaldı. ( aslında çocuğun midesi yandığı için kıvranıyor biz de gaz sanıyor idik muhtemel)