8 Haziran 2016 Çarşamba

Teşekkürler Handan: )



Sevgili Handan in sevimli ve içten blogu bir, 11 yaşında. Yaş günü hediyesi olarak o bizlere çekiliş yaptı: ) 

Şansım yaver gitti ve kurada adım çıktı: )))))

Nasıl olsa bana çıkmaz diyerek çekiliş sonucuna bakmadığım için nerede ise kaçırdığım hediyelerim bugün ulaştılar bana.. Sevindirik oldum: ))

Kendisine mail ile teşekkür ettim, ama bir de buradan yazmak istedim: )

Teşekkürler Handan: )) 

İşte hediyelerim :


El emeği göz nuru bir anahtarlık. Otizmli bir çocuğun annesi tarafından yapılmış,destek amaçlı alınmış.. Pek duygulandım..

Çok şık bir anı defteri.. İçindeki boncuklu ayraç bir harika :)





Vee tabi ki kitabım.. Diğerleri süpriz hediyeler idi,bu da çekilişte çıkan hediye: )



Ramazan dolayısı ile okuma fırsatım olur diye umuyorum :)

Sevgiyle :)

4 yorum:

  1. canım şansın daim olsun :))))

    YanıtlaSil
  2. Ah,ne kadar incesin :) Hediyelerini güle güle kullan ve kitabını keyifle oku :) Öpüyorum seni ve tatlı oğluşunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkürler :) biz de seni öpüyoruz :)

      Sil

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)