Ana içeriğe atla

Bugün Benim Doğum Günüm Babamın öldüğü yaştayım...

 





39 yaş... 

Ne çabuk geldi...


Canim 38 yaşım ve beni bu zamana kadar getiren bütün yaşlarım günlerim anlarım..  Herbirinize teşekkür ederim ..

Çok da ağladık çok da güldük..

Çok da düştük Çok da kalktık... 


Üst benliğim,  bedenim, takımlarım... Varlığınız,  varlığıma katkınız için teşekkür ederim... 


Şu an hayatımda olan ve olmayan bütün arkadaşlarım tanıdıklarım,  aşklarım, dostlarım düşmanlarım .. Beni ben yapan anılar dersler kattınız bana, teşekkür ederim.. 

Babacığım.... Bu sene beraber kutlayalım kızım yaş gününü diyordun,ben de bakarız babacım hele o zamanlar gelsin diyordum.. O gün geldi ... Ama sen buradaki mesainin bittiğine karar verdin...  Seni babam olarak görüyor ve onurlandiriyorum. Olduğun olabildiğin her halinle. Bana bildiğin en iyi babalığı yaptın. Biliyorum ki tekamüllerimiz için birbirimizi biz bilerek seçtik..  Varlığıma katkın için, tekamulume katkın için, varlığın için teşekkür ederim . Lütfen senin yaşayamadığın hayatı benim yaşamama izin ver. Senden daha mutlu huzurlu başarılı bolluk bereket içinde bir hayatım olmasına izin ver ve böyle olduğunda da beni Olduğun yerden severek izle ve gücümü vermeye devam et.. Seni seviyorum... 

Anneciğim... Seni anlatmaya kelimelerim yeter mi ki... Kaynağım sensin sen olmasan olmazdım o net ama ben gerçekten sen olmadan olmazdım..  İyi ki vardın iyi ki varsın ve hep ol olur mu...  Seni annem olarak görüyorum ve onurlandırıyorum... Senin yaşadığından yaşamakta olduğundan daha güzel daha huzurlu mutlu başarılı bolluk bereket dolu bir yaşam sürmeme izin ver ve beni yine sev ve kaynağımı vermeye devam et olur mu...  Seni çok seviyorum...

Oğlum.. Canım oğlum... Bana yol gösterici gelmişsin bu dünyaya..  Senden öğrendiğim öğrenmeye devam ettiğim çok şey var.. Hepsi için sana çok teşekkür ederim...Seni oğlum olarak görüyorum ve onurlandırıyorum..Benim yaşadığım yaşamakta olduğumdan daha mutlu huzurlu başarılı bolluk bereket içinde bir hayatın olmasına izin veriyorum. Ve bu hayatı yaşadığın zaman da seni sevmeye ve sana kaynağını akıtmaya devam etmeye söz veriyorum... 

İçimdeki küçük kız..

Canım ben... Özüm...Kendim.. En çok da seni görüyorum ve onurlandırıyorum bugün.. Bu güne kadar beraber geldik.. En çok seninle kavga ettik. Birbirimize öfkelendik nefret ettik .. Ama bir türlü gerçekten görüp sevemedik.. Lütfen beni affet.. Üzgünüm..  Bana yoldaş olduğun için teşekkür ederim..Seni seviyorum...

37 yaşımın sonları ve 38 yaşım benim kendime doğru yolculuk yaptığım,  hayata başka bir gözle bakmayı öğrendiğim zamanlar oldu .. 39 yaşım,  bana daha da güzellikler getir..

Peki ya ben, hepimiz, bu yaşta bu olur olmalıdır yapılmalıdır kalıplarını kanca almadan yaşamayı seçseydik neler getirirdi? Her yeni günün yeni bir fırsat, yeni an'ın yeni seçimler için alan olduğunu bilerek yaşamış olsak neler seçerdik? Seçimlerimizin hayatımızı yarattığını bilseydik ,yargılanmaya korkmaya cesur olmaya sevmeye sevilmeye sevmemeye sevilmemeye her olasılığa gönüllü olsaydık neler seçerdik? Kolaylık neşe ve ihtişamla...

Ortaya çıkan bütün enerjileri bütün sonsunluklarda yıkıp yeniden yaratımını godzilyon kere iptal edelim mi? 

POD&POC&POVADS 

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Synacthen Depot 1mg Ampul

Şimdi diyebilirsiniz bu nasıl bir yazı başlığı.. Başlık değil ilaç adı.. Haklısınız da.. Amacım bu ilaç hakkında yazmak..İlaç nedir , nerelerde kullanılır, bizimle alakası ne; ne tür etkileri var.. E bunların hepini bir başlığa sığdıramayınca ilacın adı en iyi başlık oldu :D Önce teknik bilgilerden başlayalım.. Nedir bu synacten.. Synacthen depot 1mg ampul kas içine yapılan bir enjeksiyon.. " Kabadan " iğne.. Böbrek üstü bezlerinin çalışmasını sağlayan bir ilaç. Böbrek üstü bezi çalışıyor mu diye test için de kullanılıyor. ACTH -adrenokortikotropik hormon  takviyesi..Vücudun kendi ürettiği steroidlerin artırılması ilk hedef genel olarak. Kortizol , glokokortikoid, mineralokortikoid, androjen.. Ülseratif kolit, crohn, romatizma, kanser gibi hastalıkların yanında bazı nöbet çeşitlerinde de kullanılıyor. Dünyada ESESS tedavisinde birincil tercih ACTH takviyesi.  Ayrıca diğer epilepsi türleri ve otizm için de kullanılıyor. Biz ESESS için kullanıyoruz.

Ayak bağı kesme

Fotoğraf alıntı.. Selam kizlaarrr.. Simcik şöyle bir durum mevzuu bahis.. Malumunuz benim minnak bir miktar geriden gelmekte..21 aylık henüz yürümedi. Başka şeyler de var tabii dee, bu yazının konusu geç yürüme~ yürüyememe..

Reflu ah reflu...

Ertuğrul doğduğu günden beri reflu sorunu yaşıyor. Biz hep patalojik bir reflu dedik ama doktorlara anlatamadık. Biz de de hata var gerçi, çocuk gastroentroloji ye gitmedik hemen.. 4 ay bittiği sıralarda kilo persentili artık %2ye kadar düşünce yeter dedik gittik.. Gastrotuss baby diye bitkisel içerikli ve zor bulunan ithal bir şurup yazdı doktor. Firma ile iletişime geçip yakın eczanelerden birisine göndermesi ile ulaşabildik ilaca. Hemen etkisi başladı. Kusmalar ciddi oranda azaldı, hatta gaz sancıları bile azaldı. ( aslında çocuğun midesi yandığı için kıvranıyor biz de gaz sanıyor idik muhtemel)