8 Mayıs 2017 Pazartesi

Zayıflama serüvenim-2



Bloglarda gezerken tesadüf bir çekiliş gördüm geçen..

Kazanan 2 kişiye online spor danışmanlığı...

Zayıflamak isteyen birisi isem katılmam icap eder dedim .. Baktım süresi bitmiş sandım..

Meğersem bitmemiş :))

Son anda sn katılımcı olarak katıldım çekilişe ve şans bu ya, bana çıktı iyi mi :D


Boğazımı tutmak için diyetisyen yardımına başlamıştım; şimdi de spor hocası.. Artık istersen spor yapma... Haydi bakalım şapşik el mi yaman ben mi yaman.. Gidecek o kilolar nıhahahaha :D

Ne beter bir durumda olduğumun fakındaydım zaten. Daha önce de yazmıştım bakamıyorum aynalara diye.. Pek çok hatta peeeekkkk çooookkkk fotoğrafı da şişkoluğum iyice ortada diyerek siliyorum hemen..

Sevgili spor danışmanım Derya 'ya fotoğraflarımı ve mezura ölçülerimi yolladım..


Zayıflama serüvenimde yeni bir dönem başlayacak....

Sahi söylemedim dimi; gittiğim hastanede diyetisyen değişmiş.. Yeni diyetisyenimle henüz tanışmadım nasipse yarın.. Bakalım yeni listelerim nasıl olacak :)

Yani aslında cidden yeni bir dönem başlıyor :)

Haydi sağlıcakla..

20 yorum:

  1. Benim de doğumdan sonra 3 kilo kaldı yapıştı. Gün içinde o kadar çok yoruluyorum ki spor yapacak halim kalmıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3.. peki.. :) benim verecek kilom bana göre 20 diyetisyenime göre 12 :))) sen ekmek yemesen asansör yerine merdiven kullansan gider kalmaz bence onlar :)

      Sil
  2. Hayırlı olsun canım :) Doğumdan sonra malesef kalıyor. Sevgilerimle 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğumdan sonra hamilelik öncesi kilomun altına düştüm aslında, ama yiyince :)))))

      Sil
  3. Hahha bu bir işarettir, o spora başlanacak :)

    Bende üç kilo gibi gitti sanırım, çok yiyip seyrek yiyerek deniyorum bu sefer :D Yetmişli sayıları ucundan yakaladım diye mutlu oldum. Ah ah ellili sayılarda evlendiydim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyii gidiyorlar hadi bakalim :)) ben de 53 le evlenmistim :))
      Spordan kaçış kalmadi ya,sorma napcam bilmem :))

      Sil
  4. Ya bir guc kuvvet bulsam bende baslamaliyim cok beter durumdayim umarim başarili olursun sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canim :) haydi hep beraber başlayalım spora,blogger dayanışması! ! :)

      Sil
  5. Ya bir guc kuvvet bulsam bende baslamaliyim cok beter durumdayim umarim başarili olursun sevgiler:))

    YanıtlaSil
  6. şimdiden kolay gelsin diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum,umarım kolay gelir :)

      Sil
  7. Kolay gelsin o zaman :) bence sonu izlemek için eğlenceli bir sürec olacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonu güzel olur umarım,yoksa bir daha hayatta girisemem sanirim boyle bir ise :)

      Sil
  8. Ben brownilere böreklere simitlere devam ettikçe doğum oncesi kiloma donemeyecegim farkındayım bende de 6 kilo kaldı. Ama dayanamıyorum yemeden😀 çekilisin sana çıkması ne iyi olmuş tebrik ederim canim😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlaaaa onlara dayanmak zor yaaa :)))) sen dur daha 1 sene bile olmadı: p

      Sil
  9. ben de 3 ayda 5 kilo verdim :D 55 kiloyum şuan sebebi de aç yaşamak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kendim denedim önce bi. Bayaaa aç yaşadım, verdim de kilo, ama oh iyi dur.bi ödül yapayım dedim demez olsaydım ipin ucunu saldim.. Bir de o ara sikintilarim vardi.biraz kendimi.yemeye verince kacinilmaz son :) bu sefer olur inşallah: )

      Sil
  10. Ben de kazanmıştım ama yoğunluktan dönüüş yapamadım Derya hanımın bulduğu videolardan devam ediyorum şimdi ben de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir heves başlayacağım bakalım. Derya hanım yol uzun kolay değil işin diyor. Umarım pes etmem :)

      Sil

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ?