19 Mart 2016 Cumartesi

Ben diyorum ki..

Ben diyorum ki, alışmamak lazım bu olanlara...

Ankara guvenpark ta patlama olalı kaç gün oldu daha, şimdi istiklal... Üstelik Ankara ' da 3 patlama...

Ve sosyal medya kahramanları lanetlemeleri falan saymazsak, adam akıllı tepki var mi hiç... Ben görmüyor olabilirim varsa bilgilendirin beni...

Sivil toplum örgütleri~ sağ sol tutucu dinci kemalist hepsi ~ bir araya gelemez mi, yok mu bunun oluru..

Bu milletin görüş ayrılıklarını bir tarafa bırakması için illa savaş mı lazım derdim, ama görünen o ki savaş bile yetmiyor artık! !!!!!

Şu içinde bulunduğumuz durum savaş işte! !!!

Şimdi avm lere gitmeyin, toplu yerlerden uzak durun... Tabi ne kadar mümkünse bu... Ama bunun arkası korkarım tepemize yağacak bombalar... İki gün sonra hiç olmadık alakasız bir yerde bomba patlayacak, sonra .. Sonra işte....

Bir gün, sırtımda oğlumla kalacak yurt aramak, bu sırada bir gazeteci tarafından çelme takılmak istemiyorum ben !!!!!!!

Ne olur birileri bir şeyler yapsın artık!  Ya da biz yapalım ne yapacaksak! !!!!! Yeter bunca akan kan, gözyaşı! !!!!

12 yorum:

  1. Kalacak yurt aramak.:( İşte ordusuna düşmanlık etmenin, bir başka hem de komşu ülkeye düşmanlık etmenin sonu:( etme bulma dünyası sevgili şapşik anne. Suriye'ye ettiğimiz kötülük bize geri dönüyor. :( Kalacak yurt arasak da millet kucak açmış ah Türkler gelse de, alsak diye beklemiyor:((( dincilerle Kemalistler bir araya gelmez sanmıyorum, bu hale o dincilerin Kemalistlere düşmanlığı yüzünden geldik zaten. :( Ha "Ya biz eşeklik ettik, meğer bu ülkeyi ayakta tutan laiklermiş" diyecek kadar ultra bir aydınlanma, bilinç açılmasına tutulurlarsa olur ama hayal...:( yıldızların ortasına fırlatsak o bilinç açılmaz. Ne olacak bilmiyorum sonumuz. Ha eskiden olsa ordu kurtarırdı, yapmasınlar diye önce orduyu hapsettiler. Şimdi ya toplaşıp sarayı basacağız, ya oturup bir sonraki bombayı bekleyeceğiz:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ordunun siyesete müdahalesi bu ülkeye hiç iyilik getirmedi, hep yıllarca geri gidildi, ekmek kuyrukları vs geldi.. ama şu an o halleri arayacağız diye korkuyorum..

      Sil
  2. Milletçe birlik olduğumuz tek olay Soma faciası oldu. Sonrasında bu milleti gören olmadı!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. soma nın bile esamesi okunmuyor.. mahkemeler ufacık cezalar verdi- verdi denirse ..tepki hiç oluşmadı.. o ilk an bir sesimiz çıktı gibi oldu sonra yine bana dokunmayan yılan moduna geri dönüş...

      Sil
  3. İlmek ilmek işlenen bir oyunun ortasındayız, herkes bastırıldı, korkutuldu. İşin kötüsü oy veren kesim hala suçu onda bunda arıyor.
    Şimdi haydi toplanalım, yürüyelim dese birisi, kaç kişi toplayabilir? Kendi adıma, çocuğumu okula göndermeye çekiniyorum, hadi deseler gidebilecek miyim? Gitmezsem sonuçlarına katlanabilecek miyim?

    Ahh, kurtuluş savaşındaki analar kadar yürekli olamadık biz!!
    Bir Mustafa Kemal daha gelmez ki, derlesin, toplasın :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi ya... öyle pısırık hale geldik ki...

      Sil
  4. sokağa çıkmaya korkuyoz ya. ne yapabiliriz ki çaresiziz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çaresizseniz çare sizsniz diyesim geldi.. ama sanırm bu sefer gerçek :)

      Sil
  5. bu konuda herkes gibi bende çok doluyum :(( neyse şuan bu konuya girmiycem. :(( ben sizi blog keşif etkinliğinden buldum ve takibe aldım eğer müsaitseniz banada beklerim :) sevgilerimle
    http://apaydindunyam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgelip sefa getirdiniz :) gelirim hemen :)

      Sil
  6. Mustafa Kemal Atatürk "Şayet bir gün çaresiz kalırsanız, bir kurtarıcı beklemeyin, kurtarıcı kendiniz olun. Eğer ülkeni kurtaracak bir lider beklemekteysen, ben size hiç bir şey öğretememişim demektir" diyor. Yani bu ülkeye bir Mustafa Kemal daha gelmeyeceğine göre artık çarenin kendimizde olduğunu görmemiz gerekiyor. Hadi şimdi saklanalım, saklanalım da nereye kadar. Bence artık silkinmemiz gerekiyor gibi geliyor. Korkak bir kurt gibi yaşamaktansa cesur bir koyun gibi ölebilmeli insan yeri geldiğinde tıpkı çanakkalede ki gibi. Oysa onlar bizim ecdadıdımız bu günleri görselerdi eminim çok üzülürlerdi. Bir şeyler yapmalı, ileride çocuklarımızın yüzüne gururla bakabilmek, şehitlerimize hesap vermemek için bir şeyler yapmalıyız diye düşünüyorum. Daha güzel günlerde, daha güzel sohbetlerde görüşebilmek umuduyla sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı fikirdeyim.. her birimiz damarlarımızdaki kanın hakkını verebilsek..

      Sil

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ?